Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag31°15°
3,5

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Sol Battire voor je op een rij gezet:

2 reviews over Vakantiehuis Sol Battire in het Nederlands

fantastische plek , maar dit nooit meer!!!

chantal
15-9-2012

Het is een vuil stinkend en uitgeleefd huis.Bij aankomst was er niet gekuist en stonk het nog naar open haard van de vorige bezoeker.De huisbaas is een arrogante man die het zich veroorloofd te zeggen als het je niet aanstaat dat we maar moeten vertrekken. Schimmel op de kamers en gang was weggestoken door er iets voor te zetten. Electrische leidingen liggen gewoon bloot en is een gevaar voor iedereen.Het huis was netter bij vertrek dan bij aankomst en die man vroeg schaamteloos 30 euro voor de schoonmaak. Buiten lag er in de tuin afval van verbouwingswerken wat weerom gevaar de kinderen opleverde, Ruiten die stuk zijn .Wat me nog het meeste stoort is dat er een klacht neergelegd is tegen die man en de verhuursite en dat de foto's nog niks veranderd zijn.Mijn besluit is dat het zeker zijn geld niet waard is en er zeker betere en mooiere gites te vinden zijn dan dit stinkende kot. Foto's volgen. ps. Er is wel een schadevergoeding betaald gelijk aan 30% van het totaal , nl 257 euro.

Gereisd Met vrienden in april 2012
2007

Een mooi huis met ruime kamers

DE MEYER
29-10-2007

Een mooi huis met ruime kamers. De inrichting is armtierig, slechte zetels (als je het zetels kan noemen). Het is niet onderhouden, je krijgt er zelfs piepende huisdieren bij. Hout voor de open haard was er ook niet aanwezig. Zeer veel geld voor wat het maar waard is. Gelukkig zijn er nog veel andere mooie huizen in de Ardennen, waar ze ons wel nog zullen zien.

Gereisd Met vrienden in oktober 2007

Vakantiehuis info

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Sol Battire in Brisy, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Sol Battire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.