Géén boekingskosten

Vakantiehuis info

3 Reviews over Sol Battire

• 1Peter03-09-2022

Doe dit niet!

Mooie rustige omgeving en groot huis maar supervies, oud, bijna alles kapot en stinkend. 80 euro schoonmaakkosten en 10 euro voor vuilnisbak is belachelijk, we hebben het huis veel schoner achtergelaten dan dat het was. Eigenaar loopt naar beneden waar we vanwege de stank helemaal niet geweest waren en zette de sauna aan, bij eindafrekening liet hij een lauwe sauna zien om daar kosten voor te berekenen we moesten 170 euro bijbetalen We waren met vrienden en de hele dag weg, met een gezin had een verblijf zeker niet gegaan, niet alleen vies maar ook zeer onveilig ook en zeker buiten, helling kapot glas enzovoorts

• 2Natuur
  • 1chantal15-09-2012

fantastische plek , maar dit nooit meer!!!

Het is een vuil stinkend en uitgeleefd huis.Bij aankomst was er niet gekuist en stonk het nog naar open haard van de vorige bezoeker.De huisbaas is een arrogante man die het zich veroorloofd te zeggen als het je niet aanstaat dat we maar moeten vertrekken. Schimmel op de kamers en gang was weggestoken door er iets voor te zetten. Electrische leidingen liggen gewoon bloot en is een gevaar voor iedereen.Het huis was netter bij vertrek dan bij aankomst en die man vroeg schaamteloos 30 euro voor de schoonmaak. Buiten lag er in de tuin afval van verbouwingswerken wat weerom gevaar de kinderen opleverde, Ruiten die stuk zijn .Wat me nog het meeste stoort is dat er een klacht neergelegd is tegen die man en de verhuursite en dat de foto's nog niks veranderd zijn.Mijn besluit is dat het zeker zijn geld niet waard is en er zeker betere en mooiere gites te vinden zijn dan dit stinkende kot. Foto's volgen. ps. Er is wel een schadevergoeding betaald gelijk aan 30% van het totaal , nl 257 euro.

• 6DE MEYER29-10-2007

Een mooi huis met ruime kamers. De inrichting is armtierig, slechte zetels (als je het zetels kan noemen). Het is niet onderhouden, je krijgt er zelfs piepende huisdieren bij. Hout voor de open haard was er ook niet aanwezig. Zeer veel geld voor wat het maar waard is. Gelukkig zijn er nog veel andere mooie huizen in de Ardennen, waar ze ons wel nog zullen zien.

Vakantiehuis Sol Battire info

• Adresgegevens