Géén boekingskosten

7.4GoedScore uit 5 reviews

5 Reviews over Relais Godefroy

• 8Dominique 07-06-2015

Met de motor

Zonder reservering kamer voor 3 met gedeelde sanitaire zeer schoon ,leuke terrasje an het water.vrindelijke mensen Camera toezicht voor de motoren.

• 7Petra29-11-2013

Kamer in promotie is ze zijn geld waard

Normale kamers zijn aan de dure kant. Maar wanneer je een promotie kan boeken is het zijn geld meer dan waard. Het ontbijt dat ze aanbieden aan €5 per persoon is meer dan voldoende en zijn geld waard. Jammer dat er een vervelende geur in het hotel is door de keuken.

• 5GuusKramer25-07-2013

op de bobbefooi naar Bouillon - Relais Godefroy

Op de bonnefooi naar Relais Godefroy. Mooi gelegen en vrije parkeerplaatsen. Voor twee nachten geboekt. Er kon alleen niet met Creditcard of met pin betaald worden (defect apparaat werd er gezegd). Ook sprak met alleen maar Frans (geen woord Engels , Duits of Nederlands - alleen een van de zonen sprak een gebrekkig mondje Nederlands. De kamer was voldoende maar erg slecht afgewerkt en eigenlijk veel te duur voor een nacht. In de badkamer waren ze vergeten af te werken en de randen en plafond vertoonde toch wel sporen van schimmel. Ook de bruine kalkstreep in de toiletpot had niet gehoeven.... Bij het tweede "petit dejeune" lagen de kruimels van de vorige dag nog onder de tafel,niet zo fris dus. Ook het aanbod van het buffet was maar zeer beperkt (kaas en twee soorten worst en jam met koffie thee of Jus) Al met al vond ik het een veel te dure aangelegenheid voor wat ik voor dat geld wel verwacht zou hebben.... jammer, want Bouillon is niet groot maar wel heel gezellig.

• 9ransom17-03-2011

Behulpzaam en vriendelijk!

Het gaat hier om een gewoon hotelletje, gelegen aan de Semois. Het hotel bevindt zich op een rustig stukje van de stad. Ik denk dat dit hotel één van de goedkoopste is in de streek, en zeker de moeite waard! Wel zijn het kamers zonder sanitair, en dus moet je de gemeenschappelijke badkamer gebruiken. Op het moment van ons verblijf, was er weinig volk aanwezig, dus dat bracht geen 'aanschuifrijen' met zich mee... De kamers zijn sober ingericht, maar wat nodig is, staat er wel. Het ontbijt is niet echt uitgebreid, maar zeker voldoende. De zoon, die mede-eigenaar is van het hotel, was zeer behulpzaam en vriendelijk. Hijzelf is een fervent mountainbiker, en kent de streek op en top. Zo stippelde hij voor ons een prachtige wandeling uit, op een wandelkaart, die we zomaar meekregen. Zeker aan te raden voor eens een weekendje uit!

• 8Sonja11-05-2010

Perfecte ligging, super vriendelijke eigenaar!

Dit hotel ligt aan de rand van het centrumvan Bouillon, aan de rivier. Gratis parkeren, grandioos uitzicht op de rivier en burgt aan de overkant op de berg. De eigenaar (en medewerkers) zijn bijzonder klantvriendelijk en hulpvaardig om onze dagen zo mooi mogelijk te maken. Heerlijk en overvloedig ontbijtbuffet, prima kamers (goede prijs/kwaliteitverhouding). Wij hadden een kamer met gedeelde douche / toiletten. Deze waren netjes en schoon, alleen was de temperatuur van de douche niet instelbaar. We komen hier graag terug vanwege het stadje Bouillon, de wandelmogelijkheden en zeker dit hotel.

Hotel Relais Godefroy info

Soort hotel