Géén boekingskosten

5.2MatigScore uit 12 reviews

12 Reviews over La Pommeraie

• 2Dillen24-11-2010

nooit meer

Dit hotel is geen drie sterren waard. Kamer oud en versleten, badkamer idem. De bar was een stofferige bedoening en de prijzen overdreven. De Service in de bar had meer weg van een dorpskroeg. Vb Een sherry in een waterglas... Het gastronomisch dinner was alles behalve gastronomisch. Vlees niet te eten en taai de rest was koud. Voor de bediening deden ze hun best maar daar bleef het dan bij. Neen dit hotel snel voorbijrijden.

• 3Dillen Luc22-11-2010

Dit nooit meer

Gebouw dringend aan vernieuwing toe en zeer stofferig. Kamer klein en versleten. Badkamer miniem en oud. (kraan van het bad viel letterlijk uiteen) De verlichting in de kamer was deels stuk en lampen werden niet vervangen. Het gastronomisch dinner was wel verzorgd qua bediening maar de kwaliteit was zeker geen drie sterren waard. De dranken in de bar waren overdreven in prijs en de bediening had meer weg van een dorpskroeg. vb een Sherry in een waterglas.... Neen dit is geen aanrader alleen de ligging was goed zodat we snel konden gaan wandelen en wegwezen.

• 5K&S21-11-2010

Af te raden

We boekten een gastronomisch weekend in een chambre de luxe. De meningen over 'luxe' kunnen blijkbaar sterk verschillen. Kamer was zeer klein, en luxe was er niet te vinden. Badkamer was veel te klein, geen opbergruimtes en alle geluiden in het hotel zijn hoorbaar vanwege houten vloeren. Eten : gemiddeld. Zoek hier geenszins verfijnde gastronomie. Wijnen worden in het glas opgediend rechtstreeks vanuit de keuken. Hopelijk drink je dan wat men zegt ! Kortom : te veel geld betaald voor hetgeen we hebben gekregen.

• 9Ellen05-11-2010

Een weekendje waard

Wij hebben genoten van ons verblijf. Een mooie kamer, lekker eten en vriendelijke eigenaars. Kortom, misschien gaan we nog wel terug.

• 7Van Acker12-11-2008

(H)eerlijke keuken met topwijnen

Ons verblijf in het oude statige herenhuis was een meevaller. De patron maakt mooie gerechten met een persoonlijke toets. De gerechten zijn vers en de wijnen van uitstekende kwaliteit. Alle kamers zijn verschillend. Meer plafondlicht in de badkamers zou aangewezen zijn.Men is vriendelijk en correct. Vrij rustig gelegen en direct ben je in het centrum van Bouillon.

• 7Marcel Flipsen13-05-2008

Gastronomisch weekend met vijf personen geboekt en wij zijn zeer tevreden. Het oude landhuis ligt lekker rustig net buiten het drukke centrum van Bouillon; heerlijke tuin, we troffen het met het weer. De service is top, niets is te veel. Ontbijt meer dan goed en voldoende uitgebreid. Lunchpakket voor de wandeling zou een aanrader zijn. Diners en wijnen waren alleszins goed. Kamers voldoen; kort geleden opgeknapt en nieuw sanitair. Verwacht geen Hilton bruidssuite maar geniet van de oorspronkelijke sfeer van een 150 jaar oud landhuis. Wij vonden het prima!!

• 9walter, ria, luc en brigitte25-03-2008

zonder veel enthousiasme vertrokken, na het lezen van beoordeling. Maar toch een heerlijk weekend gehad in een gezellig hotel, zonder stofnetten, met nette kamer en badkamer met propere handdoeken! Het eten was heerlijk net zoals de wijn (inbegrepen in de prijs!!). Nederlands kenden ze inderdaad niet, maar met een beetje goede wil van beide kanten was dit niet echt een probleem. In twee dagen ook nog kunnen genieten van 2 seizoenen (wandelen in een lentezon en wakker worden met een sneeuwtapijt) wat wil een mens nog meer!!!

• 1wiersma25-02-2008

Wat een leuke viering van onze trouwdag had moeten worden, liep uit op een grote teleurstelling. We wisten dat ze geen Ned. spraken dus heben vooraf per mail gevraagd of ze Engels spraken. Kreeg een keurige engelse mail terug, maar er kwam terplaatse geen woord uit, alleen maar ratelend Frans. Vrouwlijke manager was zeer onbeleefd. Het eten was matig en de etenslucht verspreidde zich over de gangen. Kamer en bed erg klein. Het hotel is zijn 3 sterren echt niet waard!!!

• 9Marc, Valérie, Dirk en Ghislaine16-02-2008

Nou, nou, wat kunnen smaken verschillen. Gezien de vorige beoordelingen met een klein hart vertrokken in het weekend van 8/9 en 10 februari. Maar osn voor niets zorgen gemaakt. Kamers waren proper, maar klein. Badkamer ruim genoeg met goed funktionerende docuhe. Geweldig goed ontbijt buffet, het eten was uitzonderlijk lekker en de wijn uitmuntend. Ik vraag mij af wat sommige mensen gewoon zijn. Enig minpunt was dat de gangen bij de maaltijd iets te snel elkaar opvolgden en de drank in de bar toch zeer prijzig was. Niets ondervonden van stofnetten en dergelijke. Dit is een hotel die ik zeker aan vrienden zou aanraden.

• 5Katje09-02-2008

We boekten een romantisch arrangement, maar het werd een teleurstelling. De kamer was dringend toe aan een opfrisbeurt, er hingen veel stofnetten en er was weinig lichtinval. Voor ons gastronomisch diner lieten ze ons uren alleen wachten, toen we hierover de eigenaar aanspraken werden we uitgescholden en naar het naburige frituur verwezen! Dit hebben we nog nooit meegemaakt, zo'n onvriendelijke behandeling. Zonde van de 500 euro!

Hotel La Pommeraie info

Het complex