Géén boekingskosten

La Ferronniere

BelgiëLuxemburgBouillon / Semois

We hebben de beste aanbieders voor Hotel La Ferronniere voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 11 reviews

8.6FantastischScore uit 11 reviews

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

11 Reviews over La Ferronniere

• 10Jean-paul18-11-2016

le top avec un esprit familial

On s'y sent un peu chez soi, avec des presatations de qualité en plus

• 9Peter24-09-2014

Het terugkomen waard!

La Ferroniere heeft een paar jaar geleden een gedaanteverwiseling ondergaan door het bijbouwen van Les Jardins, 5 zeer luxe en ruime kamers met alle comfort en alle gelijkvloers gelegen. Op de benedenverdieping is een Welness centrum gerealiseerd. (hebben wij geen gebruik van gemaakt vanwege korte verblijfsduur. Het eten is nog steeds een feestje. Ook het uitgebreide ontbijt mag er zijn.

• 9Peter23-03-2012

Goed hotel met prima keuken

Hotel La ferroniere ligt op een heuvel boven Bouillon met een prachtig uitzicht over stad en vallei van de Semois. Het is gevestigd in het kantoorgebouw vN een voormalige ijzerwarenfabriek Onze kamer lag op de bovenste verdieping en was prima ingericht. Jammer dat er geen lift is, maar de krakende trappen geven het geheel een huiselijk cachet. Het eten was uitstekend en werd smaakvol opgediend. Het ontbijt was ruim voldoende. Parkeerruimte op eigen terrein. Het personeel was erg vriendelijk.

• 4Johan Cools31-01-2011

Af te raden

Wij hebben één nacht in een suite gelogeerd. Men meldt dat dit kingsize bedden zijn maar dat bleken twee tegen elkaar gezette éénspersoonsbedden te zijn die ook nog eens op wieltjes stonden zodat ze uit elkaar schoven 's nachts !! Veder lagen er twee kleinde éénspersoonsdekbedjes op ... De wifi werkte niet op mijn smartphone en ook niet op mijn ipad.
    Op culinaire vlak ook een ontgoocheling : ik bestelde a la carte en kreeg voor € 25 een stukje zalm van 50 gr met enkele kastanjes... Mijn verloofde moest het doen met een overzouten stukje ongekende 'witte vis' met enkele schelpjes en de schotel was gewoon koud. Op deze vlakken een ramp. De sparuimte was het enige lichtpunt ook al was de jacuzzi dan weer te koud ... maw : deze brave mensen besparen gewoon op kwaliteit maar wensen zich toch als een gastronomisch luxeverblijf profileren ...

• 10Annie en Marc24-10-2009

een aanrader

Charmant hotel, 7 kamers, in prachtig uniek gerenoveerd herenhuis. Prachtig, rustig, mooie tuin met zicht op Bouillon. Vriendelijk, gedienstig, niet opdringerig. én LEKKER. Met zeer uitgebreide gastronomische kaart. Wij komen hier zeker terug.

• 9Marc Woudstra08-06-2008

Wij hebben er vorig jaar op doorreis 1 overnachting gemaakt met prachtig uitzicht op het Fort van Boullion wat beslist het bezoeken waard is. Helaas niet kunnen dineren maar alles duid er op dat dat heerlijk met zijn. Het ontbijt was inderdad heerlijk, de service was uistekend en kinderbedje met stond al volledig opgemaakt klaar! Verder geen speciaal speelhoekje voor kinderen maar dat past ook niet echt bij dit hotel. Wij komen er graag nog en keer terug.

• 9albert en marina12-04-2008

Vriendelijke eigenaars,rustige ligging,gezellig warm hotel met mooie kamers en lekker eten in een aangenaam restaurant,mooie bosrijke omgeving.

• 9Ula en Pierre Pathuis28-06-2007

Wat een heerlijk hotelletje! En het eten was ook fantastisch. We zij er een paar dagen geweest met onze baby, die overigens ook van harte welkom was. De kamers zien er keurig uit, het ontbijt is om je veingers bij af te likken. Zeker een aanrader voor een beetje rust en mooie omgeving.

• 8Van Hul Ivo19-02-2007

dit moet je eens gedaan hebben schitterend heel romantisch

• 8martien smekens12-10-2006

Zaaaalig hotelletje! Een echte aanrader voor allen die wel van de prachtige natuur van de Semois-Ardennen houden, maar de "typische ardenner-stijl" verafschuwen. (Ik bedoel de vergane glorie zoals je er héél dikwijls aantreft). De Gids Lemaire geeft 80/100 voor het (schitterend maar toch zonder "chi-chi" ingerichte) restaurant. Michelin herneemt het, evenals Gault-Milliau, Logis de Belgique ...). Hele mooie wijnkaart vanaf ongeveer 25 euro; mooi drie-gangen-menu vanaf 33 euro, zalig ontbijt (eitjes en surplus te betalen en dus duur, maar in feite overbodig gezien het uitgebreide aanbod aan zelfgemaakte confituren, notenbrood, paté, kazen, cornflakes, kaas, ham, worst, dadels, vijgen, abrikozen,....). En dit alles voor 85 à 110 euro per kamer per nacht! Voor herhaling vatbaar, en dit op 200 meter van het centrum van Bouillon!

Hotel La Ferronniere info

Het complex