Dierenpark van Bouillon

4.5Matig

Op vakantie geweest naar Dierenpark van Bouillon?

• 1Linsy VH30-03-2016

Nooit meer.. te triestig voor woorden.

Wat een triestige ervaring.. De dieren zitten er op een veel te klein oppervlak en ik vond sommige dieren erg onverzorgd ogen en triestig. Sommige dieren zitten alleen in een hok en anderen lopen de hele tijd rondjes. Op de 2 uur tijd dat we daar hebben rondgelopen ook geen enkele verzorger gezien. Ik vond het een verspilling van ons geld, maar aan de andere kant had ik veel meer willen geven, als ik wist dat de diertjes daarmee een beter leven zouden hebben.

maart 2016

• 7Erika14-07-2012

Dierentuin bij Bouillon

Leuk om met kinderen te doen en er is een leuke speeltuin bij.

januari 2012

• 1alexandra10-11-2016

catastrophe

arriver vers 12 heures 30 au restaurant du parc et la catastrophe si vous voulez manger se seras sandwich et 30 minutes d'attentes pour 6 sandwichs jambon fromages car pas autre choses .si vous voulez un menus qui est accompagner de frites normalement vous pouvez pas car pas de frites se jours.apres direction le parc animalier et la une odeur d'urine epouvantable . des animaux qui ont fait plaisir aux enfants .les animaux n'ont pas l'air heureux d'etre la par rapport a d'autre parc ou les animaux sont un peu plus vigoureux . direction la pleine de jeux qui est super rien a dire .sauf une fixation de balançoire qui commençait a casser donc on se permet de prévenir une des patronne et la pas un merci .pas aimables jusqu'au bout .

oktober 2016

• 7Huysman29-08-2013

Echt dieren kijken

Geen grote verblijven maar allemaal gezonde, levendige dieren met nakomelingen. Echt dieren kijken ipv verblijven kijken.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 9Kuipers11-10-2017

Erg verrassend!

Ik begrijp niet waarom er zo veel negatieve beoordelingen geplaatst zijn. De dierentuin heeft verrassend veel dieren, ook veel soorten die je in andere dierentuinen nooit ziet. Tevens mag je honden meenemen aan de lijn. Er zijn veel grote dieren; jaguar, cheetah, bruine beer, zebra's, leeuw etc. Je kunt erg dichtbij de dieren komen wat normaliter niet kan. Sommige verblijven mochten wat groter, maar dat is in vrijwel elke dierentuin een aandachtspunt. Het zag er verder schoon en verzorgd uit. Je kan er prima 2.5 uur rondlopen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

• 9Dibava27-09-2012

even genieten van dieren

eens het mooie dierenpark bezoeken

Gereisd met partner in januari 2012

• 7sarina10-03-2017

te doen

dit dierenpark vinden wij vooral leuk omdat je er met een hond binnen mag.maar ik ga niet ontkennen dat er nog wat werk aan is .sommige verblijven van de dieren zijn wel aan vernieuwing toe .vooral de apen mogen best wat ruimer zitten . en bij sommige dieren krijg ik ook wel de indruk dat ze zich vervelen .maar toen ik er was waren ze wel verblijven aan het bijbouwen .dus hopen maar.

augustus 2016

• 1Cas22-08-2019

Poging tot oplichting

Bij het betalen aan de kassa perpin gaven ze aan dat het niet gelukt was. Na controle op de online bankieren app was het gewoon afgeschreven. Ze bleven volhouden dat het fout was gegaan. Het park gewoon ingegaan en bij terugkomst probeerden ze het nogmaals en nu met de eigenaar er bij. Niet nogmaals betaald en na enkele minuten over en weer gesteggel werden we weg gewuifd. Park is ook niet echt bijzonder en gezien de poging tot oplichting absoluut een afrader! Niet heen gaan!!

augustus 2019

• 9paul duckaert15-01-2015

dierenpark

ideaal voor kinderen een echte aanrader

Gereisd met partner in januari 2015

• 8Annelore25-03-2016

Heel proper en net park, heel veel verschillende dieren te zien. Alles is er wel te voet en behoorlijk op en neer. Met kindjes in de buggy is dit zeer lastig. Ook zijn er in het park zelf geen terrasjes of automaten voorzien, dit wisten wij niet dus na een namiddag stappen keerden wij met volle dorst terug. Aan de ingang wel zeer mooi terras en suuuuuper grote en leuke speeltuin voor de kinderen. Echt wel een aanrader!

juli 2015

10 van de 22 reviews gezien