Hotel De la Poste

8.9Fantastisch

55 reviews over Hotel De la Poste

• 10VdB Fabienne29-07-2020

Authentiek hotel met 3 talig personeel

Fantastisch uitzicht vanuit onze kamer, lekker ontbijt met verse produkten, behulpzaam en vriendelijk personeel. We voelden ons hier direct thuis en hebben zelfs voor de 2de keer dit jaar geboekt. Bedankt voor deze fijne ervaring.

Gereisd met partner in juni 2020

• 2019
    8Nel15-10-2019

Klassiek hotel met een mooie uitstraling

Het hotel is prachtig gelegen aan de rivier de Semois in het centrum van Bouillon. De entree en het restaurant zijn beslist 4 sterren waardig, maar hoe hoger men komt daalt de accommodatie naar 2 sterren. Er is veel achterstallig onderhoud, de kamers aan de straatzijde zijn klein en benauwd en in de badkamer is het ook behelpen. De bedden zijn goed en het is erg schoon. Wij hadden een kamer op de 3e verdieping met een lekkende goot die op de zinken vensterbank kletterde! Geen oog dicht kunnen doen. Na een klacht ingediend te hebben, hebben ze handdoeken op de vensterbank gelegd om het geluid te dempen. Dit is dus 4 sterren onwaardig. De bediening was heel vriendelijk en het eten uitstekend.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Frank22-08-2019

Authentiek goed hotel

Hotel de La Poste is een authentiek hotel aan rivier de Semois midden in het stadje Bouillon. Het heeft een gezellig en oude uitstraling zowel binnen als de buitenzijde. Hier en daar wat puntjes van onderhoud maar verder is het er schoon en netjes, aardig behulpzaam personeel. Lift aanwezig voor als je niet met je spullen wilt sjouwen. Onze kamer (205) had uitzicht op de Semois, het fort en het stadje zelf, prachtig. Standaard kamer met nette ruime badkamer met douche, prima bedden en een mooie oude antieke kast, en een (krakende)houten vloer, wat overigens niet storend was voor mij persoonlijk. Ontbijt was zeer uitgebreid met zelfs een persmachine voor je eigen glaasje sinaasappelsap. Auto parkeren kan in de garage van het hotel ( € 13,00 p/d) maar even rondrijden en dan is er genoeg parkeerplek rondom het hotel.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Jean-Pierre04-01-2019

Zeer goed

Centraal gelegen hotel. Verblijf 1/2 pension. Vriendelijk personeel die je zelfs in het Nederlands verder hielp. Goede keuken: avondeten lekker tot zeer lekker! Uitgebreid ontbijtbuffet. Als je via de kaart eet zijn de prijzen aanvaardbaar en niet extravagant. De kamers zijn netjes. Je moet er wel de plankenvloer bijnemen. Je kan dit ook zien als deel van de charme van het hotel.

Gereisd met partner in november 2018

• 2018
    10Arya Distelbrink31-10-2018

Gastvrije Top Locatie Centrum Bouillon

Gelegen nabij prachtige wandelpaden, aan de rivier met zicht op de burcht, blijkt Hotel de la Post aan alle hoge verwachtingen te voldoen. Goed eten, mooie kamers met authentieke details, en bekwaam personeel: het was een genoegen hier vier dagen te verblijven.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 9La17-02-2018

Geweldig

Alles was goed geregeld, top service

Gereisd met partner in april 2016

• Oude reviews

6Truus01-08-2017

mooi hotel maar zeer gehorig

De ontvangst was goed. inderdaad een gedoe voor in de garage te komen je staat stil op het drukste punt van Bouillon. we hadden een zeer gehorige kamer het leek of de auto's langs je bed reden! in de nacht gegil van stappers om 5 uur jawel de bakker arriveert! en de kamers zijn bloed heet dus raam open maar dan is het net of je op straat ligt neem oordopjes mee inderdaad een grote pijp langs de muur van de keuken en al de stank vliegt zo de kamers binnen. Plus het hotel ligt langs een drukke doorgaande weg waar iedereen die in Bouillon moet zijn langs die weg moet!! we hadden dit gemeld en volgens de medewerkster werd daar vaak iets over gemeld airco was te kostbaar en dikker glas ook dit was al meerdere keren besproken met eigenaar van het hotel zei de medewerker. verder ontbijt was geweldig en er is een lift. terras ligt ook mooi voor het hotel en de bediening was top!! inderdaad Nederlands sprekend. ook de kamers schoon en een geweldig goed bed en voldoende kussens op het bed verder wel erg krap allemaal. Bouillon is een toeristisch plaatsje veel restaurantjes waar je goed kunt eten. maar voor de prijs die wij betaald hebben was het het niet waard. ik denk dat de meeste mensen een keer nooit meer ervaring zullen hebben.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 7jos30-03-2017

prima hotel goede reisleiding chauffeur

Het hotel was goed en gezellig. Het dorpbouilon was. na 19.00 uitgestorven

Gereisd met partner in juni 2016

• 8Leo van der Kant14-10-2016

Bijzonder mooi gelegen hotel aan de rivier.

Prima kamer waar de vloer kraakt, maar dat hoort erbij sinds 1870. Mooi zich op het fort van Godfried van Bouillon. Stadje is rustig. Leuk restaurant met gewoon goed eten. Een aanrader dus.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 2Vladimir29-06-2016

Onbehulpzaam personeel, klein gehorig kamertje.

Als je tijdens je verblijf in dit hotel probleen hebt, wacht niet dat je wordt geholpen. Zeer arrogant en onvriendelijk personeel. Ik verbleef in dit hotel 1 nacht tijdens mijn fietsreis door Ardennen. Vlak voor de komst was ik mijn rugzak met al mijn kleding kwijt (ondergoed, sokken etc.). Bij de receptie gevraagd of er ergens in de buurt dagelijkse kleding te kopen was. Toen mevrouw hoorde dat ik de spullen kwijt was, vroeg ze eerst wantrouwend of ik mijn creditcard nog bij me had (die had ik gelukkig wel bij me). Daarna zei ze ongeinteresseerd dat ze geen winkels in de buurt kent. Ze heeft niet eens moeite gedaan om iets op internet op te zoeken (de computer stond recht tegenover haar). Ik wilde meteen de fiets pakken en wegwezen. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. De goedkoopste kamer is het geld niet waard. De kamer is piepklein en zeer gehorig. Bovendien "geniet" je ook mee van de geuren van de keuken beneden. De ligging is goed en beneden ziet de hotel zeer mooi uit, maar schijn bedriegt! Nooit meer Hotel De la Poste...

Alleen gereisd in juli 2014

Hotel De la Poste info