Hotel De la Poste

50 reviews over Hotel De la Poste in het Nederlands

Geweldig

La
17-2-2018

Alles was goed geregeld, top service

mooi hotel maar zeer gehorig

Truus
1-8-2017

De ontvangst was goed.

inderdaad een gedoe voor in de garage te komen je staat stil op het drukste punt van Bouillon.

we hadden een zeer gehorige kamer het leek of de auto's langs je bed reden!

in de nacht gegil van stappers om 5 uur jawel de bakker arriveert! en de kamers zijn bloed heet dus raam open maar dan is het net of je op straat ligt neem oordopjes mee inderdaad een grote pijp langs de muur van de keuken en al de stank vliegt zo de kamers binnen.

Plus het hotel ligt langs een drukke doorgaande weg waar iedereen die in Bouillon moet zijn langs die weg moet!!

we hadden dit gemeld en volgens de medewerkster werd daar vaak iets over gemeld airco was te kostbaar en dikker glas ook dit was al meerdere keren besproken met eigenaar van het hotel zei de medewerker.

verder ontbijt was geweldig en er is een lift.

terras ligt ook mooi voor het hotel en de bediening was top!! inderdaad Nederlands sprekend. ook de kamers schoon en een geweldig goed bed en voldoende kussens op het bed verder wel erg krap allemaal.

Bouillon is een toeristisch plaatsje veel restaurantjes waar je goed kunt eten.

maar voor de prijs die wij betaald hebben was het het niet waard.

ik denk dat de meeste mensen een keer nooit meer ervaring zullen hebben.

prima hotel goede reisleiding chauffeur

jos
30-3-2017

Het hotel was goed en gezellig.

Het dorpbouilon was. na 19.00 uitgestorven

Weekendesk

Bijzonder mooi gelegen hotel aan de rivier.

Leo van der Kant
14-10-2016

Prima kamer waar de vloer kraakt, maar dat hoort erbij sinds 1870.

Mooi zich op het fort van Godfried van Bouillon.

Stadje is rustig. Leuk restaurant met gewoon goed eten.

Een aanrader dus.

Als je tijdens je verblijf in dit hotel probleen hebt, wacht niet dat je wordt geholpen. Zeer arrogant en onvriendelijk personeel.

Ik verbleef in dit hotel 1 nacht tijdens mijn fietsreis door Ardennen. Vlak voor de komst was ik mijn rugzak met al mijn kleding kwijt (ondergoed, sokken etc.). Bij de receptie gevraagd of er ergens in de buurt dagelijkse kleding te kopen was. Toen mevrouw hoorde dat ik de spullen kwijt was, vroeg ze eerst wantrouwend of ik mijn creditcard nog bij me had (die had ik gelukkig wel bij me). Daarna zei ze ongeinteresseerd dat ze geen winkels in de buurt kent. Ze heeft niet eens moeite gedaan om iets op internet op te zoeken (de computer stond recht tegenover haar).

Ik wilde meteen de fiets pakken en wegwezen. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt. De goedkoopste kamer is het geld niet waard. De kamer is piepklein en zeer gehorig. Bovendien "geniet" je ook mee van de geuren van de keuken beneden. De ligging is goed en beneden ziet de hotel zeer mooi uit, maar schijn bedriegt! Nooit meer Hotel De la Poste...

Gezellige sfeer

Wouter
17-1-2016

Het is ligt mooi centraal in Bouillon en is vlot bereikbaar. Propere kamers. Het avondeten was zeer lekker en in een romantisch kader. Vriendelijke ontvangst, bovendien Nederlandstalig. Kinderen voelen zich welkom. Minder: er was veel nachtlawaai op zaterdag, tot 4u ' ochtends. Jammer dat je niet een telecom contact kam maken met de receptie bij het willen binnenrijden van de parking. Je moet eerst inchecken, maar dan staat de auto in de weg. Maar alles bij elkaar zeker een aanrader.

uitstekend hotel, zeer goede ligging

trui
21-12-2015

Geen minpunten. Lekker eten, parkeren in afgesloten hotelgarage tegen betaling, vraag een kamer met rivierzicht deze zijn zeker gerenoveerd. Zeer goede matras, groot tv-scherm, vriendelijk personeel.Niet goedkoop maar je zit er goed. Voor herhaling vatbaar.Mooie omgeving. Als je tijd hebt moet je het dorpje Torgny bezoeken, pittoresk!

Mooie herinnering maar nu zware tegenvaller

Familie van der Wielen
11-6-2015

Mijn partner kreeg een ongeluk vlak voor het hotel. Wij zijn al eerder in dit hotel geweest en zijn dus vaste gasten.De service als de gasten in moeilijkheden zijn is ver beneden pijl. Dit terwijl er ook veel oudere gasten in het hotel verblijven. Voor ons nooit meer Hotel de la Poste.

De ligging van de accomodatie is prachtig. Idem het interieur. De kamer was ontzetten klein en slecht uitgerust voor een 4 sterren hotel. De prijs per kamer is aan de hoge kant voor hetgene men daadwerkelijk krijgt.

Wifi werkt niet overal.

Een sfeervol, klassiek 4**** hotel.

paul hoffman
17-11-2014

Hotel de la Poste**** Ambiance !

Behoort zeker tot een van de beste hotels in de Ardennen. Uitstekende service en mooie ligging aan de rivier de Semois en heeft zowel een exquis en luxe restaurant als gezellige bistro. Een absolute aanrader !

Weekendesk

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De la Poste in Bouillon / Semois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De la Poste zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.