Hotel Cosystersterster

16 reviews over Hotel Cosy

• 2018
    8Johan S.12-09-2018

Voor herhaling vatbaar..

Vriendelijke ontvangst. Geen vooroordeel tegen motards. Eigenaar spreekt perfect Nederlands wat het makkelijk maakt om te communiceren..Heel leuke zaal om in te ontbijten. Zeer uitgebreid en verse waren bij het ontbijt. De eigenaar deed een heel vriendelijke geste door ons meerdere drankjes niet aan te rekenen. Wat erg geapprecieerd wordt door ons. Dank U wel.

Gereisd met partner in september 2018

• 2017
    9Dandois-Knaebel06-08-2017

Leuk, gastvriendelijk hotel

Wij hebben genoten van dit leuke gezellige hotel. Zeer hygiënisch, aangename ruime cosy kamer, vriendelijk personeel en een super uitgebreid ontbijt. Ook Het uitzicht vanuit onze kamer was fantastisch. Ook wil ik vermelden dat onze hond Babbelute welkom was, dit is een heel belangrijk punt voor ons.

Gereisd met partner in augustus 2017

• 8Alphons E. de Haan08-01-2017

Heel goed!

Het is een romantisch hotelletje met een uitstekende service dat erg mooi gelegen is boven de plaats Bouillon.

Gereisd met partner in december 2016

• Oude reviews

10Matthieu22-05-2016

“De n°1 van Bouillon”

*Vriendelijke ontvangst bij aankomst. *Sfeervol en knus ingericht (ontbijtruimte, kamer, salon, hal....) Zelfs aan details werd aandacht gegeven. *Attente eigenaars en 2 poezen *Rustig slapen. *Top service! Ontbijt met verse koeken, fruitblokjes, brood, versgeperst fruitsap, koffie, eitjes, Danone yoghurt, cornflakes, beleg, kleine pannenkoekjes,...teveel om op te noemen! We keken elke ochtend uit naar het ontbijt! Zeker 5 waard!

Conclusie: dit hotel zou op n°1 moeten staan i.p.v. n°2 want het is het meer dan waard. Bedankt voor de fijne 2 nachten. PS: boek dit hotel rechtstreeks, je krijgt een mooie korting en de eigenaar apprecieert dat ten zeerste. Je wordt er op je wenken bediend.

Gereisd met partner in november 2015

• 10Maes07-05-2016

Heel goed !

Prachtige ligging , mooie kamer , vriendelijk personeel , lekker en gevarieerd ontbijt en lieve poezen .

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Froukje26-05-2014

Leuk hotel, vriendelijk personeel, prima ligging.

Het was een erg leuk hotel, we hadden een mooie kamer met whirlpool (optioneel) en aparte douche en mooi uitzicht over Bouillon. Hotel zelf erg leuk ingericht, prima sfeer. Het ontbijt was erg goed geregeld en lekker. De auto konden we gratis voor de deur parkeren. De twee hotelkatjes waren ook zo gezellig en lief. Als gasten hier last van hadden werden ze overigens even apart gezet, dus laat je er niet door weerhouden. Kortom: Prima hotel!

Gereisd met partner in mei 2014

• 9kenneth_peeters26-04-2014

Charmante klasse

Zoals de naam het aangeeft: gezellig hotelletje met een prachtig uitzicht op (het kasteel van) Bouillon. De gastheer is soms nogal plechtstatig maar altijd correct en vriendelijk. Kamer zijn ruim en zeer proper met inloopdouche, goeie bedden en een fonkelnieuwe vrij grote Samsung Smart tv waarnaar je dankzij het redelijk stabiele gratis WiFi signaal zelfs pakweg YouTube kan streamen. Terrasje aan de kamer is ook een meerwaarde voor de rokers onder ons: zeker s avonds met uitzicht op een mooi verlicht Bouillon. Verder zeer gezellig restaurant met fijne keuken met mooie selectie aan wijnen die redelijk geprijsd zijn. Enige kleine minpuntjes: 1 vaste menu bij diner (op voorhand geweten weliswaar) maar toch een keuze ts pakweg 2 gerechten per gang zou beter zijn. Ook snap ik dat je in dit seizoen met asperges werkt maar omdat nu in iedere gang te verwerken uitgezonderd dessert .

Gereisd in april 2014

• 1c.holsheimer09-03-2014

Dit nooit meer

Via veiling geboekt voor 1 nacht. Onbeschofte ontvangst omdat wij niet om 20.00 uur incheckten, maar om 21.30 (wat we via internet hadden aangegeven). Eerst werd de deur voor onze neus dichtgedaan en bleven wij verbijsterd achter. We werden geboekt als "no show". Na een paar minuten mochten we alsnog binnen onder de woorden "its now or never" en "take it or leave it" en "die Nederlanders denken zich van alles te kunnen permitteren" Er was geen dialoog mogelijk. Het leek alsof hij niet tevreden was met de prijs die wij betaald hadden en dat hij daarvoor "tot 2200 uur op ons zou moeten wachten!" Zelfs de volgende ochtend was de eigenaar(?) kortaf, onvriendelijk en kregen wij bij vertrek om 10.15 uur de woorden mee: "en nog 3 kwartier te laat vertrekken ook". Terwijl het ontbijt tot 9.30 was ! Kortom :dit nooit meer.

Gereisd met partner in februari 2014

• 9noel_derous09-11-2012

super

hotel cosy bouillon nieuwe uitbaters!! zijn er geweest van 01/11/2012 tem 04/11/2012(voor de derde maal) eigenares in de keuken,zeer lekker eten,eigenaar in de zaal zeer goede bediening.super lekker ontbijt buffet.dit hotel is een aanrader

Gereisd met vrienden in november 2012

• 9Henny25-08-2012

Cosy is een aanrader

Al bij het telefonisch boeken we gevoel dat we welkom zijn. Aangenaam persoonlijk ontvangst. Mooie verzorgde ruime kamers. Hele goede bedden. Onbijt is super allemaal verse producten, eitje op maat gemaakt. Mooie wijnen, betaalbaar, lekker buiten op het terras gegeten. Leuke kaart en ook wat bijzondere lokale gerechten buiten de kaart. Varkenswangetjes bijvoorbeeld..... Al met een aanrader voor een redelijke prijs.

Gereisd met vrienden in augustus 2012

4 tips over Hotel Cosy

• Etienne BP, 14-01-2015

Vraag voor een kamer met zicht

• Vandewalle Eugène, 14-01-2015

Het eten is er fenomenaal!

• Wa Tjou, 14-01-2015

Vraag voor een kamer met zicht op het kasteel, dat is echt de moeite

1 vraag over Hotel Cosy

• Alice Kwakman, 12-05-2018

Mindervalide

Is het hotel geschikt voor mindervalide? Ik heb er weinig over kunnen vinden. Wij hebben iemand in een rolstoel en kan dus geen trappen lopen.

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer