Hotel Best Western La Porte de France

5,6

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western La Porte de France voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Best Western La Porte de France in het Nederlands

gewoon goed

ton
14-4-2017

goed hotel, de kamer wel vrij klein, eten was heel goed, ligging mooi, parkeren wel even zoeken, maar wel voldoende

De korte vakantie (5 nachten) op zich was leuk.

MEVR. A.C. HAGOORT
20-9-2016

De standaard kamer die wij hadden was vrij klein met nogal kale muren. De douchebak had vieze (schimmel) plekken. Verder was de badkamer en toilet wel OK.

De bedden waren schoon

Goede prijs kwaliteitverhouding

Stefanie
31-5-2016

Pluspunten: Het personeel vriendelijke aanwezige dames .Het ontbijt was voldoende, lekker en werd snel aangevuld. Prima kamer het bed lag perfect. Douche inclusief ligbad. De ligging is prachting met zicht op de rivier en het kasteel. Gratis parkeren voor de deur.

Minpunten: Geen warm water bij aankomst, na de klacht wel gelijk warm water gekregen. Ze spraken niet de nederlandse taal. De koffie/thee op de gang en de voorraad zakjes was schaars of op. Geen bruin brood/ pistolet bij het ontbijt en koude eieren. Afstandsbediening van de tv werkte alleen op korte afstand.

Verschrikkelijk

Haentjens Marianne
14-12-2015

Nog nooit zo slecht eten voorgeschoteld gekregen, waarbij de kok beweerde dat dat zijn specialiteit was.

Daar stel ik mij serieus vragen bij.

Prachtige omgeving! Kamer was goed en schoon. Goede, stevige matras. Badkamer schoon. Uitzicht op de rivier. Separaat toilet op de kamer. Elke dag goede schoonmaak. Ontbijt meer dan voldoende. Minpuntje: geen gezellig zitje beneden.

Vriendelijk personeel. (jammer van het slechte weer; eind november is dat mogelijk)

In de omgeving genoeg te doen: Orval, Sedan, wandelen, etc...

Het hotel is gedateerd. (wat wil je, een hotel in het oude centrum van Bouillon)

Nooit meer , een Tip Blijf er weg

Theo
8-8-2015

2 kleine zolderkamers , kasten zonder deuren ,kapotte bedden en voor het slapen gaan eerst 7 dikke spinnen vangen, doucheraam zonder gordijn , slecht ontbijt , klant onvriendelijk, , dus veel te duur voor de waar die je krijgt

een goede tip blijf er weg

Slechtste overnachting ooit.

Smit
8-5-2014

Wij hadden een 2 persoonskamer geboekt (€190) maar omdat wij geen stel zijn hebben we vriendelijk gevraagd om een kamer met 2 aparte bedden, deze kamer was helaas niet beschikbaar. We konden tegen meerprijs (€120 voor 2 nachten) een familiekamer krijgen, eenmaal op de kamer kwamen we erachter dat we maar €60 hadden moeten bijbetalen, eenmaal terug bij de receptie kregen wij te horen dat we niet zo moesten klagen en anders maar ergens anders moesten gaan overnachten. Geld nooit teruggekregen!! Ontbijt was verschrikkelijk en laten we het maar niet over de koffie hebben..

zeer slecht en onvriendelijk

dirk
31-12-2011

zijn onvriendelijk en beschamend voor best western

en rot eten

Letterlijk 'nooit meer'

A. Vermeulen
14-12-2010

Dit hotel is geen 4-sterren waard. Kamers zijn veel te klein. Er is geen plaats voor een behoorlijke kleerkast en de badkamer is ook zeer miniem en basic. Dit is ongetwijfeld het slechtste ontbijt die wij ooit geserveerd kregen. Slecht afgebakken broodjes, koude eieren, confituur uit een grote pot. Een schamel plakje kaas en hesp. Er ging behoorlijk wat tijd over alvorens we koffie of thee werden aangeboden. Geen enkele meerwaarde.

Heb hier bovendien 170€ betaald voor 2 nachten, kamer met ontbijt. Jammer dat dit hotel het merk Best Western draagt. Heb zelf nog voor een Best Western gewerkt en weet dat het stukken beter kan, dit hotel is echter totaal geen reclame. Wij zijn zeer blij dat we het avondeten ergens anders genuttigd hebben.

Achteraf bekeken was het niet verwonderlijk dat er zo weinig hotelgasten verbleven.

Kleinste kamer ooit, 2* hotel

DavidGent
1-12-2009

Kleinste kamer ooit, werkelijk mini, kon met moeite bewegen, opletten om mijn hoofd niet te stoten. Geen kleerkast door gebrek aan plaats. Handdoeken en zeep werden niet vervangen.

Restaurant was beide avonden gesloten. Slechtste ontbijt ooit; enkele harde sandwiches met confituur en choco en een hard gekookt ei (zelfs geen sneetje ham of kaas), oploskoffie (juk!).

Over de middag een vol au vent met friet gegeten in de brasserie, was maar half opgewarmd. Vergeet je code niet als je 's avonds het hotel verlaat of je kunt op straat slapen (receptie slechts bemand tot in de vooravond). Sommige sites geven dit hotel 4 sterren, ik vind dit zelfs grappig. Dit is de facto een 2 sterren hotel, prijs/kwaliteit een absolute miskleun, te mijden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western La Porte de France in Bouillon / Semois, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western La Porte de France zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western La Porte de France scoort een 5.57 uit 10 op basis van 29 reviews.