Géén boekingskosten

• Airconditioning

29 Reviews over Best Western La Porte de France

• 8Boddin jan28-08-2020

Prijs kwaliteit uitstekend

Gemoedelijk hotel,centraal gelegen van waaruit je vele mooie wandelingen kan maken. Parking bij het hotel. Verzorgd en lekker ontbijt. Kamers aan de kleine kant maar alles aanwezig. Wel erg gehorig. Vriendelijk bediening zowel buiten op het terras als binnen in het restaurant. Prima uitvalsbasis.

• 7ton14-04-2017

gewoon goed

goed hotel, de kamer wel vrij klein, eten was heel goed, ligging mooi, parkeren wel even zoeken, maar wel voldoende

• 7MEVR. A.C. HAGOORT20-09-2016

De korte vakantie (5 nachten) op zich was leuk.

De standaard kamer die wij hadden was vrij klein met nogal kale muren. De douchebak had vieze (schimmel) plekken. Verder was de badkamer en toilet wel OK. De bedden waren schoon

• 8Stefanie31-05-2016

Goede prijs kwaliteitverhouding

Pluspunten: Het personeel vriendelijke aanwezige dames .Het ontbijt was voldoende, lekker en werd snel aangevuld. Prima kamer het bed lag perfect. Douche inclusief ligbad. De ligging is prachting met zicht op de rivier en het kasteel. Gratis parkeren voor de deur.

Minpunten: Geen warm water bij aankomst, na de klacht wel gelijk warm water gekregen. Ze spraken niet de nederlandse taal. De koffie/thee op de gang en de voorraad zakjes was schaars of op. Geen bruin brood/ pistolet bij het ontbijt en koude eieren. Afstandsbediening van de tv werkte alleen op korte afstand.

• 1Haentjens Marianne14-12-2015

Verschrikkelijk

Nog nooit zo slecht eten voorgeschoteld gekregen, waarbij de kok beweerde dat dat zijn specialiteit was. Daar stel ik mij serieus vragen bij.

• 8K.L.Kuipers23-11-2015

Ontvangst vriendelijk, kamer prima, goed ontbijt.

Prachtige omgeving! Kamer was goed en schoon. Goede, stevige matras. Badkamer schoon. Uitzicht op de rivier. Separaat toilet op de kamer. Elke dag goede schoonmaak. Ontbijt meer dan voldoende. Minpuntje: geen gezellig zitje beneden. Vriendelijk personeel. (jammer van het slechte weer; eind november is dat mogelijk) In de omgeving genoeg te doen: Orval, Sedan, wandelen, etc... Het hotel is gedateerd. (wat wil je, een hotel in het oude centrum van Bouillon)

• 2Theo08-08-2015

Nooit meer , een Tip Blijf er weg

2 kleine zolderkamers , kasten zonder deuren ,kapotte bedden en voor het slapen gaan eerst 7 dikke spinnen vangen, doucheraam zonder gordijn , slecht ontbijt , klant onvriendelijk, , dus veel te duur voor de waar die je krijgt een goede tip blijf er weg

• 3Smit08-05-2014

Slechtste overnachting ooit.

Wij hadden een 2 persoonskamer geboekt (€190) maar omdat wij geen stel zijn hebben we vriendelijk gevraagd om een kamer met 2 aparte bedden, deze kamer was helaas niet beschikbaar. We konden tegen meerprijs (€120 voor 2 nachten) een familiekamer krijgen, eenmaal op de kamer kwamen we erachter dat we maar €60 hadden moeten bijbetalen, eenmaal terug bij de receptie kregen wij te horen dat we niet zo moesten klagen en anders maar ergens anders moesten gaan overnachten. Geld nooit teruggekregen!! Ontbijt was verschrikkelijk en laten we het maar niet over de koffie hebben..

• 1dirk31-12-2011

zeer slecht en onvriendelijk

zijn onvriendelijk en beschamend voor best western en rot eten

• 3A. Vermeulen14-12-2010

Letterlijk 'nooit meer'

Dit hotel is geen 4-sterren waard. Kamers zijn veel te klein. Er is geen plaats voor een behoorlijke kleerkast en de badkamer is ook zeer miniem en basic. Dit is ongetwijfeld het slechtste ontbijt die wij ooit geserveerd kregen. Slecht afgebakken broodjes, koude eieren, confituur uit een grote pot. Een schamel plakje kaas en hesp. Er ging behoorlijk wat tijd over alvorens we koffie of thee werden aangeboden. Geen enkele meerwaarde. Heb hier bovendien 170€ betaald voor 2 nachten, kamer met ontbijt. Jammer dat dit hotel het merk Best Western draagt. Heb zelf nog voor een Best Western gewerkt en weet dat het stukken beter kan, dit hotel is echter totaal geen reclame. Wij zijn zeer blij dat we het avondeten ergens anders genuttigd hebben. Achteraf bekeken was het niet verwonderlijk dat er zo weinig hotelgasten verbleven.

Hotel Best Western La Porte de France info

Het complex