Hotel Au Duc de Bouillon

8Fantastisch

Score uit 1 review

België, Luxemburg, Bouillon / Semois

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Au Duc de Bouillon?

8Fantastisch

Score uit 1 review

We hebben een aantal aanbieders voor Au Duc de Bouillon voor je op een rij gezet:

Tonen op kaart

1 review over Hotel Au Duc de Bouillon

• 8robdewinnaar10-08-2011

prima hotel midden in Bouillon

Hotel is eenvoudig, maar zeer netjes en schoon. Kamer op rivierzijde boeken heeft niet echt een meerwaarde en de weg onder het hotel geeft soms geluidsoverlast, maar dan moet je niet midden in het stadje willen zitten. Perfecte locatie om in Bouillon te verblijven. Wij zijn er een lang weekend geweest en dat was meer dan prima. eigenaresse is zeer behulpzaam en aardig. Kamer was erg netjes schoon en redelijk sfeervol ingericht. Prijs/kwaliteit is ruim voldoende.

Gereisd met partner in augustus 2011

0 tips over Hotel Au Duc de Bouillon

0 vragen over Hotel Au Duc de Bouillon

• AdresRue Des Hautes Voies 2 6830(toon op kaart)
        • E-mailadres
        • Website