Chalet Villa Flora (Les Rosiers)

Chalet Villa Flora (Les Rosiers)

8.1Fantastisch

België, Luxemburg, Bomal

8.1Fantastisch

• 9.1Inrichting
  • 8.8Hoeveelheid ruimte

Chalet info

Meer chalet info

26 reviews over Chalet Villa Flora (Les Rosiers)

• 9Arno03-06-2013

Prima verblijf!

Leuke en ruime houten chalet in bosrijke (park met particuliere vakantiewoningen) omgeving gelegen. Grote tuin met speelgelegenheid voor kinderen. Huiskamer (incl openhaard) met open keuken, via een bar van elkaar gescheiden. Veel schuifdeuren zorgen voor voldoende lichtinval en betrekken de chalet bij de mooie natuur. Alles keurig netjes. Fraai bospad vanaf de heuvel langs een riviertje richting Bomal op nog geen 2 minuten. Zeker aan te raden voor zorgeloos verblijf in de Ardennen. Bomal is een klein en erg rustig dorpje, het leuke Durbuy is 15 minuten met auto.

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Debel02-11-2012

Fijne ervaring met terugkeer volgende zomer

Wij hebben er een meer dan geslaagd weekend in de Belgische Ardennen opzitten met de familie (volwassenen en grote kinderen). Het vakantiehuis is mooi gelegen in het groen en toch is alles dichtbij. Het voelt ruim aan en is gezellig ingericht. De houtkachel warmt alles heel snel op, leuk in deze herfstperiode. Belangrijk vonden we dat alles ontzettend netjes en schoon is. De eigenaars verwelkomen je zelf, geven praktische uitleg over het huis en de streek en noteren samen de meterstanden. Zo verloopt alles correct. Wij hebben genoten! Een aanrader wat ons betreft, wij komen graag nog eens in de zomermaanden terug. Mark & Nathalie

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 9Van Bambost Jeroen13-12-2011

Geweldige vakantie in mooi huis!

Wij hebben met de ganse familie (12 p, 6 volwassenen en 6 kindjes) ontzettend genoten van een mooi, heel net en gezellig, ruim vakantiehuis voorzien van alle gemakken. Wij boekten rechtstreeks met de eigenaars (charmechalets.be) aangezien dit goedkoper uitkomt en werden bij aankomst door de eigenaar onthaald. We kregen alle info voor ons verblijf en voor mooie wandelingen in de buurt. Wij hebben het hartstikke naar onze zin gehad en komen graag nog eens terug, Van Bambost Jeroen

Gereisd met jonge kinderen in november 2011

• 9Broodkoorn28-11-2011

geslaagd familieweekend in charmant vakantiehuis,

Wij logeerden afgelopen weekend met 12 personen (8 volwassenen en 4 kinderen) in Villa Flora en reserveerden rechtstreeks via internet. We ontvingen voor onze aankomst alle praktische info voor ons verblijf en bij aankomst werden we onthaald door het eigenaarspaar. Heel vriendelijke en hulpvaardige mensen. Het vakantiehuis was zeer netjes en we kregen zelfs informatie voor uitstappen en wandelingen in de streek. De kindjes hebben het naar hun zin gehad in het speelhuisje. Wij hebben genoten van enkele rustige dagen met de familie, alles was perfect in orde, we komen dan ook graag nog eens naar dit vakantiehuis terug.

Gereisd met jonge kinderen in november 2011

• 10Jacco Barneveld11-09-2011

fantastische vakantie

heel leuk chalet, wij hebben er een weekendje met de kinderen doorgebracht, gewandeld en Durbuy bezocht. het huis is erg gezellig en net, je hebt alle comfort en er is ook niets aan te merken op de eigenaars, heel behulpzaam. wij zijn gek op de ardennen, volgende jaar brengen we zeker eens onze fietsen mee. na 5 jaar vakantie in de ardennen weten we waar het goed is, deze plek en dit huis zijn zeker aan te raden voor een fijne vakantie, familie Barneveld J.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

• 9Van Damme03-05-2011

Fantastisch weekend!

We hadden een fantastisch weekend in Villa Flora: mooi, gezellig en ruim huis, vriendelijke ontvangst, schitterend weer, rustige groene omgeving dichtbij alles wat we nodig hadden. Hier komen we graag terug. grtjes, fam. Van Damme

Gereisd met jonge kinderen in april 2011

• 9Adriaan29-12-2010

Fantastische vakantie, bedankt!

Veel sneeuw, mooi en gezellig huis (met kerstboom en verlichting), lekker warm bij aankomst, zeer vriendelijke en hulpvaardige eigenaar, wij hebben ontzettend genoten van ons verblijf!!! Ps: ik heb een 9 gegeven omdat de perfectie niet bestaat :)

Gereisd met vrienden in december 2010

• 9golfgezelfschap13-12-2010

mooi, verzorgd vakantiehuis

Les Rosiers/ Villa Flora is tot nu toe onze beste ervaring in de Ardennen: mooi, verzorgd, comfortabel en ruim huis; behulpzame, vriendelijke eigenaar. We komen jaarlijks naar de ardennen om te golfen. Hier komen we graag nogmaals terug.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 9groep Deckers26-10-2010

Zeer mooi vakantiehuis

Chalet Les Rosiers is een mooie houten villa in de bossen van Bomal nabij Durbuy. Het huis is van alle gemakken voorzien, is heel netjes (je grijpt nooit aan iets mis) en ideaal gelegen voor uitstapjes (stadje Durbuy, kajakken, golf, paardrijden, grottenbezoek), .. We hebben ook enkele mooie wandelingen gemaakt vanaf het chalet en zondag voormiddag is er beneden in het dorp een leuke markt. De eigenaars zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Bij aankomst en vertrek werd de meterstand samen genoteerd, alles is verlopen zoals het hoort. Wij komen hier graag nog eens terug met onze groep.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 10Lynn23-08-2010

Vakantietip!

We hebben echt genoten van onze vakantie in België. We kregen een onthaal + wandelkaarten van de eigenaars. Alles zeer netjes en zoals we het eigenlijk thuis gewoon zijn. Kindjes hebben zich kunnen uitleven rond het huis en in de bossen!!! Het was een fijne belevenis, ik zal het onze vrienden en kennissen zeker aanraden!Goede prijs-kwaliteit!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

Chalet Villa Flora (Les Rosiers) info