Hotel Vakantie- en Wellnessdomein Dennenheuvel

Hotel Vakantie- en Wellnessdomein Dennenheuvel

We hebben een aantal aanbieders voor Vakantie- en Wellnessdomein Dennenheuvel voor je op een rij gezet:

26 reviews over Hotel Vakantie- en Wellnessdomein Dennenheuvel in het Nederlands

Mooi hotel aan Ijsselmeer en fiets meenemen

Annette
1-3-2018

Van strand en water, fietsen en cultuur houden

Geweldig

Jolanda Kunst
8-2-2018

Alles in principe goed,maar het beddengoed was oud en niet helemaal schoon.Dat mag andersgeweldig

Nooit Meer!

Pauwels
19-8-2017

Ok laat ons beginnen bij het begin:

Toen we besloten om een dagje langer te blijven waren we op "dit" terecht gekomen via een andere site met allemaal prachtige foto's enzo maar niets bleek minder waar te zijn dan het gat we in terecht kwamen: kamer 203: op weg naar daar in de gang merkten we dat er grote luide honden waren, de tapijt in de gang was vuil en voor onze deur waren er grote plekken van iets dat ik liever niet weet... eens de deur geopend ging het alleen maar verder: de kamer leek totaal niet zoals de foto's op de site, de ruiten waren vuil alsook het tapijt, de schakelaar van de badkamer was stuk, schimmel in de badkamer, de kussens waren slecht, webben in de hoeken evenals spinnen, ons uitzicht was een hele grote den dat voor ons raam stond,... de eerste 7sec van de lichten was alsof het een disco was... echt nee, geen 2 keer, zelfs niet voor de helft van de prijs

tegenvaller

Koen
16-8-2017

mooie rustige ligging . wij waren met 2 volwassenen en 3 kinderen , we kregen een veel te kleine kamer waar er 3 bedjes uit een kast te voorschijn kwamen . ruiten waren vuil . Geen tafel in de kamer , enkel 1 stoel voor 5 mensen . Avondeten viel tegen , buffet noemen ze da , als je iets wil nemen is het op , en het is niet lekker . De drankkaart is enkel frisdrank en bier . Voor de wijn moet je de kaart zelf vragen . Personeel is zeer onhandig , denk vakantiejobs of personeel in opleiding . Lieten ze nog een flesje cola op ons vallen . Ontbijt is ook een ramp , niks vers . Receptie is dicht om 7 uur , dit kan toch niet in een hotel ? na het eten wilden we op het terras nog iets drinken , maar zeker een half uur gezeten voor er iemand kwam , lege glazen bleven staan op tafel .

Begrijp niet dat dit zo kan blijven duren . Toen we de ontbijttafel kozen zat er een spinneweb aan de stoel . Allemaal dingen die ons zeker niet doen terug keren naar dit hotel . We zijn er 2 nachten gebleven wat meer dan genoeg was

Gewoon "een zeven".

jaron
11-8-2017

Ontbijt redelijk.....genoeg te kiezen maar niet erg uitgebreid.

Buffet redelijk goed.

Kamer was schoon op tapijt na daar zaten wel wat vlekjes in en het raam was niet schoon.

Badkamer zag er netjes uit en elke dag kregen we nieuwe handdoeken.

De televisie geeft NPO 1-2-3 verder geen Nederlandse zenders.

Receptie spreekt Nederlands.

De omgeving is rustig ,je zit buiten de dorpjes maar je bent er wel zo.

Durbuy zelf is op 8 km vanaf Dennenheuvel.

Oude reviews (archief)

Helemaal tot rust komen...

miekelies
9-10-2016

Leuk, niet tè groots opgezet vakantiecentrum. Wij verbleven hier een weekend buiten de schoolvakanties en dit in een wellness suite ( kamer 201).

Eigenlijk weinig op aan te merken: vriendelijk onthaald geweest in het Nederlands ( hoeft voor ons niet, maar kan voor sommige mensen wel van belang zijn), ontbijt was een ruim voldoende aanbod en kamer in orde met als uitschieter de sublieme badkamer: sauna, bubbelbad, inloopdouche. Er waren voldoende handdoeken aanwezig, ook badjassen, slippertjes en producten voor sauna en bubbelbad. Kortom, niets tekort gehad.

Het diner hebben we niet in het centrum genomen ( beetje afgeschrikt door de negatieve reviews) maar in Durbuy centrum (met de wagen te bereiken in kleine 10 minuten) voldoende aanbod.

Qua faciliteiten is er een mooie speeltuin ( leek me wel meer geschikt voor iets oudere kinderen en minder voor peuters en kleuters) en natuurlijk de prachtige natuur. Ligt heel mooi en rustig maar wel afgelegen van een stadscentrum.

Wij waren hier nu als koppel maar zouden graag nog terugkomen met de kinderen. Misschien iets meer faciliteiten voor kinderen zouden welkom zijn ( aparte peuterspeeltuin, binnenspeelgelegenheid bij slecht weer,....).

Voor ons nooit weer!!!

G. Mulder
17-9-2016

Het ontbijt was goed en een heerlijke omgeving.

Het tapijt in het hotel is goor en vies, binnen en buiten het hotel kan wel een schoonmaakbeurt hebben, overal peuken, spinrag, blaadjes, bah. Terras erg vuil, ook waren we met een hondje, maar die mocht niet eens ff in de ontbijzaal. Wel geld ontvangen voor een hond, maar eigenlijk niet echt welkom. Kan Dennenheuvel beter helemaal geen honden toelaten. Iedereen kan zo in en uitlopen, dag en nacht , niet zo'n fijn gevoel.

Ook staat er op de site van hun, dat er een bar is, maar ja als die bijna nooit open is, heb je er ook niets aan.

Dus al met al gaan wij nooit meer naar Dennenheuvel!

Fantastisch domein aan de rand van Durbuy! Zeer mooie kamer! Zeer netjes met luxe inloopdouche in de badkamer, uitstekende bedden. Ontbijt zeer uitgebreid . Avond eten buffet, lekker en zeker voldoende. Gezellige bar met ruime terras. Jammer dat we niet hebben kunnen genieten van de welness deze was reeds volzet tijdens onze boeking. We gaan zeker nog eens terug, een aanrader !!!!!!!!!!!!!

Aangenaam en rustig verblijf

Wyns
9-9-2016

Alle kamers hebben grote ramen met zicht op de natuur. De matrassen waren zacht, maar de kopkussens leken ook gevuld met dons, wat voor vele mensen (ruglijders) niet ideaal is, want deze "lopen leeg" en geven onvoldoende steun, zelfs met 2 opeen.

Je eigen vertrouwde hoofdkussen meebrengen (zelfs in een kliniek!) is nooit een slecht idee. De spiegel was erg goed verlicht (voor het scheren), wat een zeldzaamheid mag genoemd worden. Zelfs in de befaamde RIU hotels ben ik dit nog niet tegengekomen. Het ontbijtbuffet was uitgebreid. Het op voorhand vastgelegde avondmaal (zelf op te halen aan het buffet) met keuze tussen vlees of vis was lekker en voldoende. Het hotel geeft kortingen op allerhande activiteiten. Nochtans hebben wij voor het kajakken een goedkopere aanbieder (Michel) gevonden. Als je het eten in het hotel te eenzijdig vindt, kan je ook terecht in het centrum van Bomal, wat iets dichter ligt dan Barvaux, waar dan wel meer eetgelegenheden zijn.

Goed voor 1 nacht

Silke
4-8-2016

Wij (een vriendin, ik en onze 2 honden) kwamen 1 nacht naar hier. Op het eerste zicht leek het beter mee te vallen dan we verwacht hadden. Nette inkom en eetzalen. De gangen en de kamers zelf waren bekleed met tapijt.. Gelukkig hebben wij geen langharige honden, want dan had het er niet lief uit gezien. Avond buffet (€20 pp) viel tegen, slechts keuze uit 1 soort vis of vlees en veel ter plekke werd er niet gekookt volgend mij. Ontbijt vond ik volstaan voor de prijs. Helaas is 1 van onze honden ziek geworden tijdens de nacht, deze heeft meerdere keren gebraakt op de tapijt (iets wat je niet kan voorkomen) we hebben ons best gedaan om dit zo goed mogelijk op te kuisen maar wij baalden er zo van dat er in een hotel waar honden zijn toegelaten tapijt op de vloeren ligt! Wij hebben nog een extra toeslag moeten betalen voor de reiniging van de tapijt. (Bovenop de 15 euro per hond per nacht die we betaalden!) .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vakantie- en Wellnessdomein Dennenheuvel in Bomal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vakantie- en Wellnessdomein Dennenheuvel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vakantie- en Wellnessdomein Dennenheuvel scoort een 5.95 uit 10 op basis van 26 reviews.