Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgBomalHotels BomalHotel Vakantie- en Wellnessdomein Dennenheuvel

Hotel Vakantie- en Wellnessdomein Dennenheuvel

BelgiëLuxemburgBomal

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Vakantie- en Wellnessdomein Dennenheuvel voor je op een rij gezet:

7.8GoedScore uit 31 reviews
+18/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.8GoedScore uit 31 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

31 Reviews over Vakantie- en Wellnessdomein Dennenheuvel

• 8Marleen05-05-2022

Enorm genoten

Lang geleden dat er hier een review geschreven is dus hoogste tijd. Wij (gezin met kids van 4 en 7 jr) hebben enorm genoten afgelopen weekend. We zijn 3 nachtjes geweest, in een familiekamer. Lekkere bedden, alles schoon, badkamer groot en schoon. Lokatie prima. Ruim en kindvriendelijk. Ontbijt was prima. Alles leg er! Minpunten; ietwat gehaast personeel, gehorig hotel en bar en restaurant welke amper open waren. Mag aannemen dat dit door het personeelstekort komt waar ook de hotelbranche mee kampt. Ik raad dit hotel zeker aan!

• 10Tiny Kortman25-07-2019

Perfect

Deze vakantie was voor ons de beste manier om tot rust komen.

• 10Hannie Bruinsma-van der Mark26-04-2019

grandioos

Het was geweldig. Touroperator heeft alles prima voor ons georganiseerd.Ze hebben ook een aantal keren contact met ons opgenomen op ons vakantie adres. Een dikke pluim.

• 7Monique15-08-2018

fantastisch !

Na annulering van onze eerste reservatie door ziekte, konden we het verblijf zonder kosten verplaatsen, alles was dik in orde , heel vriendelijk personeel, we gaan zeker terug , Met dank

• 7Jan langes30-06-2018

Super.

De omgeving is prachtig als je van rust houd moet je daar niet naar toe gaan maar als je van mooie winkelstraatjes houd gaarne aan te bevelen.

• 9Annette01-03-2018

Mooi hotel aan Ijsselmeer en fiets meenemen

Van strand en water, fietsen en cultuur houden

• 8Jolanda Kunst08-02-2018

Geweldig

Alles in principe goed,maar het beddengoed was oud en niet helemaal schoon.Dat mag andersgeweldig

• 2Pauwels19-08-2017

Nooit Meer!

Ok laat ons beginnen bij het begin: Toen we besloten om een dagje langer te blijven waren we op "dit" terecht gekomen via een andere site met allemaal prachtige foto's enzo maar niets bleek minder waar te zijn dan het gat we in terecht kwamen: kamer 203: op weg naar daar in de gang merkten we dat er grote luide honden waren, de tapijt in de gang was vuil en voor onze deur waren er grote plekken van iets dat ik liever niet weet... eens de deur geopend ging het alleen maar verder: de kamer leek totaal niet zoals de foto's op de site, de ruiten waren vuil alsook het tapijt, de schakelaar van de badkamer was stuk, schimmel in de badkamer, de kussens waren slecht, webben in de hoeken evenals spinnen, ons uitzicht was een hele grote den dat voor ons raam stond,... de eerste 7sec van de lichten was alsof het een disco was... echt nee, geen 2 keer, zelfs niet voor de helft van de prijs

• 3Koen16-08-2017

tegenvaller

mooie rustige ligging . wij waren met 2 volwassenen en 3 kinderen , we kregen een veel te kleine kamer waar er 3 bedjes uit een kast te voorschijn kwamen . ruiten waren vuil . Geen tafel in de kamer , enkel 1 stoel voor 5 mensen . Avondeten viel tegen , buffet noemen ze da , als je iets wil nemen is het op , en het is niet lekker . De drankkaart is enkel frisdrank en bier . Voor de wijn moet je de kaart zelf vragen . Personeel is zeer onhandig , denk vakantiejobs of personeel in opleiding . Lieten ze nog een flesje cola op ons vallen . Ontbijt is ook een ramp , niks vers . Receptie is dicht om 7 uur , dit kan toch niet in een hotel ? na het eten wilden we op het terras nog iets drinken , maar zeker een half uur gezeten voor er iemand kwam , lege glazen bleven staan op tafel . Begrijp niet dat dit zo kan blijven duren . Toen we de ontbijttafel kozen zat er een spinneweb aan de stoel . Allemaal dingen die ons zeker niet doen terug keren naar dit hotel . We zijn er 2 nachten gebleven wat meer dan genoeg was

• 7jaron11-08-2017

Gewoon "een zeven".

Ontbijt redelijk.....genoeg te kiezen maar niet erg uitgebreid. Buffet redelijk goed. Kamer was schoon op tapijt na daar zaten wel wat vlekjes in en het raam was niet schoon. Badkamer zag er netjes uit en elke dag kregen we nieuwe handdoeken. De televisie geeft NPO 1-2-3 verder geen Nederlandse zenders. Receptie spreekt Nederlands. De omgeving is rustig ,je zit buiten de dorpjes maar je bent er wel zo. Durbuy zelf is op 8 km vanaf Dennenheuvel.

Hotel Vakantie- en Wellnessdomein Dennenheuvel info

Het complex