Landhuis La Ferme Houard

Landhuis La Ferme Houard

5.5Voldoende

België, Luxemburg, Bomal

Op vakantie geweest naar La Ferme Houard?

5.5Voldoende

Meer landhuis info

7 reviews over Landhuis La Ferme Houard

• 7Nico26-06-2013

Groot huis

Verbleven hier met 13 volwassenen en 8 kinderen. Kamers zijn er genoeg. Iedere kamer heeft douchevoorzieningen. Grote living met zithoek. Zetel wel klein als je met 20 mensen bent. Hier en daar dringt een herstelling zich op. Kamers niet te verluchten door de kleine vensters. Tuin naast het centrum van dorp, dus weinig privacy. Wel heel lekker vlees voor op de BBQ! Huis is ideaal voor weekend met vrienden. Omgeving met veel mogelijkheden tot fietsen en wandelen

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 5Heleen20-07-2012

Teleurstellend

Midweek met 8 volwassen en 6 kinderen.

Pluspunten: - schone indruk - gebouw zelf ongeveer in orde - trap in woonkamer afgesloten met hekje - ruime zit- en eetplaats - ruime speeltuin voor de kinderen

Minpunten: - huisraad zonder te overdrijven grotendeels beschadigd (kopjes zonder oor, borden, rieten manden...); zetels niet zomaar een beetje versleten maar precies een kudde olifanten gezien; kasten waar een deur ontbreekt of waarvan de deur er haast afvalt (en dan wilden ze nog weten of wij iets gebroken hadden!) - inderdaad geen gezelschapsspelletjes gezien - speeltuin is met hek afgesloten dat gemakkelijk door kinderen is open te maken + keldergat aldaar is gewoon open - kamers amper te verluchten (heel de tijd last gehad van een champignongeur in onze kamer) - zowel ontvangst als afscheid waren maar niet gastvrij, net niet onvriendelijk - geen uitleg gekregen oa over gebruik van de sauna en jacuzzi; jacuzziwater rook onfris

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 3Dirk Vinkx24-06-2012

eten viel tegen.

Geen ontvangst bij het binnenkomen. Ik denk dat er 2 personeelsleden in het het restaurant waren, kok inbegrepen. De ober was vrij opdringerig, vroeg niet of we een aperetief wilden maar welk apperitief we gingen nemen. Bij de voorgerechten was een ruime keuze uit kroketten (kaas garnaal vlees) Lekker, maar een kaaskroket frituren en er wat groen naast leggen is niet moeilijk. Als hoofdgerecht heb ik het hammetje gegeten. Dat viel tegen. De ham was een enorm stuk vlees rond het bot , maar dat was het enige positieve. Ik had een stuk gesneden ham verwacht.

Duidelijk op voorhand klaargemaakt (zo een ham op het bot krijg je niet klaar op de korte tijd dat we er waren). Het was taai, droog en vezelig. Mijn vingers deden pijn van het snijden. Van de beloofde saus was weinig te bekennen voor zo een groot stuk vlees. Tijdens ons desert werden al lichten gedooft en we kregen het gevoel dat het einige overgebleven personeelslid liever thuis was dan in zijn restaurant.

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 7sandravthe118-10-2010

ruime woning

We reisden met groep van 10volwassenen en 8 (kleine kinderen), met 9 slaapkamers hadden we voldoende ruimte voor onze kinderen. (is voorzien tot 36pers.) Dankzij het mooie weer, konden we nog buiten spelen en zitten in de grote tuin met speeltuig (wel eens nazicht nodig; staat wat scheef, maar ook nagels die uitsteken). Volgens de website ontspanningsmogelijkheden en materiaal(spelletjes en video's) aanwezig, deze hebben we niet gevonden (gelukkig hadden we alles bij, maar bij regenweer zouden we ons verveeld hebben binnen) Wat geluidshinder van de cafés aan de overzijde. kindveilig: traphekjes voorzien jammer dat er geen bad was voor de kinderen (wel een babybadje om in de douche te zetten,niet echt handig) We hadden de indruk niet met de eigenaars te maken te hebben (weinig uitleg, kenden de streek niet, moest regelmatig info vragen), nogal nonchalante ontvangst, wel vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 8Familie Koolen12-08-2010

Prima locatie

We hebben in april 2010 een heel fijn weekend hier genoten. Vriendelijke eigenaresse en de echtgenoot is tevens de eigenaar van het ernaast gelegen restaurant. Vanuit de camping is er een prima organisatie Outlive Experience die de meest geweldige dingen voor een groep kan uitzetten. De foto's op Internet zijn wel een tikkeltje fraaier, maar Ferme Houard komt wel dicht in de buurt.

Gereisd met vrienden in april 2010

Landhuis La Ferme Houard info