Chalet Kuckucksnest

Meer chalet info

23 reviews over Chalet Kuckucksnest

• 9nancy van den berg11-09-2020

Bosrijk gelegen, mooie omgeving

In het voorjaar is het chalet binnen helemaal gerenoveerd, nieuwe dubbele ramen, luchtwarmtepomp, open, keuken, carport, alles geverfd en geschilderd, fijne houtkachel, Grote omheinde tuin van 3400m2, veilig voor honden en kleine kinderen. Van de tuin zijn er 2 treden naar het terras, binnen is het gelijkvloers met 1 afstap naar de grote slaapkamer en 1 afstap naar de badkamer. Er zijn 2 slaapkamers, 1 grote en 1 kleine, de kleine vind ik persoonlijk meer geschikt voor kinderen dan voor volwassenen. Er is een comfortable tuinset, een barbecue en ook ligbedden en voor de hond ( of kleine kindjes) een sterk zwembadje. De grote tuin is mooi en er komen veel vogels drinken uit de vijverbak, eekhoorn rennen door de tuin, en de uilen roepen soms zachtjes. Vlakbij is een weiland waar elke avond een aantal kleine reeën samen komen. Deze omgeving is perfect voor natuur liefhebbers! Ook zijn hier honden welkom.

Gereisd met partner in april 2020

• 10Jan van Spanje22-07-2020

Vakantie in de Ardennen

Mooi gemoderniseerd chalet op een groot stuk grond Met aangelegde tuin geheel omheind zodat de hond lekker door de tuin kon scharrelen.

Gereisd met partner in juli 2020

• 9Marjolein19-06-2020

Een geweldige plek. Hier ontbreekt werkelijk niets

Prima chalet. Geweldige tuin zeker voor onze 2 hondjes. Heerlijke rust.

Gereisd met partner in juni 2020

• 10Carla Nelissen15-06-2020

Formidable

Heel rustige omgeving, mooie propere chalet met grote omheinde tuin. Hier kan je ook leuke wandelingen starten. En in de buurt zijn heel leuke dorpjes waar van alles te beleven is

Gereisd met vrienden in juni 2020

• 9Richel04-02-2020

Heerlijk relaxen met de hond en een houtkachel

Prachtige grote tuin en afgezet voor de hond. Knus goed verzorgd chalet en uitgerust wakker worden door lekkere bedden. Fijne houtkachel en prachtig wandelgebied

Nancy, ., 19-04-2020

Beste, bedankt voor uw review, ondertussen al bijna 7 weken bezig met een grote verbouwing, er is veel veranderd. Hopelijk komt u nog eens terug! Bedankt en groetjes

Gereisd met partner in januari 2020

• 10Marianca Mertens04-01-2020

Fantatisch

Wat hebben wij genoten van het mooie chalet waar werkelijk alles aanwezig is wat je maar wenst. Zeer ruim en heel netjes en schoon. De tuin is heel groot en mooi aangelegd en super goed afgezet waar zelfs de kleinste hond niet kan ontsnappen.Onze 3 honden hebben genoten van de tuin en vooral van de mooie lange wandelingen die je er kunt maken. Nancy is een lieve spontane gastvrouw die altijd voor je klaar staat als je haar nodig hebt. Wij komen zeer zeker teug!

Nancy, ., 07-01-2020

Beste familie Mertens, Bedankt voor de mooe recensie. Tot de volgende keer. Lieve groet Nancy

Gereisd met partner in januari 2019

• 2019
    9Nancy Callaert- Dirk Schroyens20-12-2019

Een aanrader

Wij verbleven in een chalet waar onze 2 rottweilers welkom waren. Chalet was is orde, proper, voldoende voorzien van alle dagelijkse benodigdheden en ook voorzien voor de honden. Is gelegen in een rustige omgeving waar men kan genieten van lange wandelingen. Ook de omheinde tuin is een pluspunt voor de honden! De eigenaars zijn correct in het verstrekken van de nodige informatie zowel voor de aankomst als bij het vertrek! Wij gaan zeker nog terug!

Nancy, ., 24-12-2019

Beste Fam. Callaert-Schroyens. Bedankt voor uw verblijf en fijn dat jullie een aangename vakantie gehad hebben. Tot de volgende keer. Groetjes Nancy

Gereisd met partner in december 2019

• 9Inge Staes10-11-2019

We komen terug!

We waren er met onze 2 honden, en die hebben zo hard genoten van de prachtige en grote tuin! De chalet was ruim en gezellig, en zeer mooi en rustig gelegen. Nancy, de eigenares, was zeer gastvrij en vriendelijk, je voelt je direct welkom! Voor ons was het een topvervlijf, we komen zeker nog terug!

Beste Fam. Staes,

Fijn dat jullie een aangenaam verblijf gehad hebben en jullie izjn van harte welkom terug te komen. Groetjes en tot de volgende keer.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Gertjan hogedoorn13-10-2019

Heerlijk om tot rust te komen!

Prima huisje waar alles aanwezig is wat je nodig hebt. Heerlijke houtkachel,grote omheinde tuin wat heerlijk is voor de honden. Winkels niet ver.

Beste HertogJan ;)

Al 2 x geweest en alweer opnieuw gereserveerd voor de zomer. Bedankt voor de review en tot de zomer! Groetjes Nancy

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9Peter Britsemmer10-09-2019

Prachtig gelegen woning met een hele grote omheinde tuin waar onze vier beagles heerlijk vrij konden lopen

Beste Fam. Britsemmer,

Bedankt voor uw review en fijn dat u een aangename vakantie gehad heeft. MVG Nancy

Gereisd met partner in augustus 2019

Chalet Kuckucksnest info