Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer chalet info

64 Reviews over Kuckucksnest

• 8Dorothe Huijbers26-09-2022

Fijn chalet op groot omheind bosperceel.

Wij hebben genoten samen met onze hondjes. Een goed verzorgd chalet op een prachtig bosperceel en idem dito omgeving. Voor liefhebbers van natuur, wandelaars met ook mogelijkheid tot bezoek aan het dichtbij gelegen pitoreske plaatsje Durbuy. Wat ons betreft een echte aanrader.

• 8Natuur
  • 10Esther17-09-2022

Heerlijk genoten van het verblijf en gastvrijheid

Wat een heerlijk verblijf hebben wij in het chalet gehad. Prachtige tuin waar wij en onze hond heerlijk en veilig konden vertoeven. Het huisje is prima en warm ingericht. Je voelt de liefde die er is ingestopt terug. De omgeving is prachtig. De uitleg van de eigenaresse en wat we in de mappen gevonden hebben is heel duidelijk. En vooral ook de verwijzing naar goede restaurants……top. We hebben een heerlijke tijd gehad. Ron en Esther

• 10Monique Spanbroek22-07-2022

Te mooi om waar te zijn.....

Wij (mijn man en onze hond Cash) hebben hier 2 weken mogen genieten van 2706 t/m 11072022.... en dan bedoel ik ook echt genieten. Genoten van de rust, het luisteren naar allerlei dierengeluiden, en die waren er. Het was een hartelijk ontvangst, erg leuke gastvrouw Nancy die alles over het huisje tot in de details verteld heeft. Het huisje was knus, gezellig en van bijna alle gemakken voorzien. Ik heb altijd een tas bij me met spullen die we normaliter zelf moeten aanvullen. Maar dat was hier niet nodig, Nancy heeft overal aan gedacht !! Dat ze natuurvrienden zijn blijkt uit alles. We hadden 3 kuipen met watersalamanders en kikkers (mijn man heeft 1 salamander en kikker gezien). De eekhoorntjes Appie en Eppie heb ik ze genoemd.... zo leuk en lief.... 1349 foto's gemaakt van deze vakantie, 85% rondom het huisje ;-) Kort samengevat....als je al op deze site uitkomt, laat mij je twijfels wegnemen, je kunt hier onmogelijk spijt van krijgen.

• 10Fam. van der Heijden09-07-2022

Toplocatie en prachtige rustige wandelomgeving

Perfecte locatie voor vakantie met je huisdier ! Volledig omsloten tuin/bos en snuffel proof 😃🐾🍀

• 9Geert De Backer10-06-2022

Zeer rustig en ontspannend

Bij aankomst was Nancy (eigenaar) zeer behulpzaam en uiterst vriendelijk. Het chalet zélf was top, en bevindt zich op een toplocatie! Wat een rust en wat een mooie natuurlijke tuin. Alles wat je nodig hebt om een aangenaam verblijf te hebben, is er. De tuin is inderdaad volledig omheind zodat onze hond niet kon gaan lopen. Wij zijn fan.

• 10Martine25-05-2022

Topverlijf

Top WE gehad. Mooie en gerieflijke chalet, schitterende tuin waar de hond zich kon uitleven, mooie ligging vlakbij wandelwegen, vriendelijke en correcte gastvrouw. Zeker om terug te keren.

• 9Bianca Peeters29-11-2021

Ideaal voor een verblijf met de hond

Heerlijk chalet met heerlijke houtkachel, knus en op een mooi grondstuk dat goed omheind is. Ideale uitvalsbasis voor een verblijf in de Ardennen met een hond. Vriendelijke eigenaresse met hart voor dieren, we komen graag nog eens terug!

• 8Isabelle Dekker26-11-2021

Voor herhaling vatbaar, fijne week gehad.

Prachtig plekje, compleet huisje, gezellig en comfortabel. Prachtige wandelpaden vanuit het huisje, de auto kun je laten staan. Heerlijke houtkachel en veel ruimte in het huisje. Ook ingericht voor honden. Tuin is volledig omheind. Mooi gebied. Fijne gastvrouw.

• 8Natuur
  • 8jelle willems10-11-2021

Zeer Goed

Top locatie met grote omheinde tuin voor de hondjes.

• 8Maurizio Ciamarra25-10-2021

Weekendje met ouders

22-25 okt gereserveerd op met m'n vriendin en haar hondjes es weg te gaan weg van alles en iedereen Maar pech met eentje dreigde te moeren annuleren en dag wilde ik niet Daarom nam ik m'n ouders mee Zijnde altijd thuis en op leeftijd hebben ze genoten van, de rust en comfort en 't uitzicht Regelmatig naar beneden geweest ikzelf heb de bossen verkent heerlijk om rond te lopen en toch niet verdwalen 1 minpuntje maar dat wist Nancy niet mijn pa is slecht ter been en 't huisje staat 2 tredes hoog Op was geen probleem maar naar slaapkamer 1 hoge trede omlaag en badkamer 1 trede omlaag en wc terug omhoog Heb voorgesteld badkamer de hoogte van wc vloer te nemen zo komt de douche ook op gelijke hoogte

Chalet Kuckucksnest info

• WinkelsBeschikbaar (1)