Camping International

Camping International
8,6

5 tips over Camping International

Kris, 12-4-2015
Zondag markt in bomal , gezellig.
p.van essen, 18-2-2014
Deze caming is een heel goede aanrader zwemen in de ourthe of cajakken paintbal er is van alles te doen daar je hoeft je niet te vervelen
Adri en Annet, 29-12-2013
Heerlijke wandelingen in de omgeving, alle outdoor activiteiten die je kan bedenken met haal en breng service op de camping, op zondag een leuke markt in Bomal. In de omgeving veel leuke plekken om eens te bezoeken.

Margriet Duivenvoorde, 6-9-2012
Trein vanaf station Bomal naar Luik gepakt, mooie tocht, (ongeveer 50 min.)langs de Ourthe , fietstocht naar Durbuy ook aan te raden!
Remi, 18-8-2012
Kinderen? Neem een extra luchtbed of opblaasbootje mee! De ourthe stroomt om de camping heen. Hierdoor kun je aan de achterkant van de camping het water in, 2 'stroomversnellingen' in de ourthe nemen en aan het begin van de camping weer het land op.