Camping International

130 reviews over Camping International in het Nederlands

Sfeervolle rustige camping

IL Me
26-9-2018

Wij verbleven een week in het geweldig mooie Chalet op deze sfeervolle camping. We hebben heerlijk gegeten in de taverne direct naast het chalet. Het is hier werkelijk een paradijs voor hondenbezitters. Je loopt direct vanaf de camping langs de rivier de Ourthe door een bos en langs weilanden. Hele kleine hondjes kunnen inderdaad door de spijltjes van het houten hek ontsnappen maar onze Border Terriers bleven gewoon bij ons omdat de tuin zo enorm groot is. Hij loopt helemaal rondom het chalet en er is voldoende schaduw te vinden. Kortom...wij hebben een heerlijke week gehad en we komen zeker terug op deze sfeervolle rustige camping.

Mooie camping, perfecte prijs kwaliteit verhouding

Ramona Vinke
17-8-2018

Camping international is een hele leuke camping, gelegen aan de rivier waar de kinderen, honden en natuurlijk jikzelf goed in kunnen vermaken.

Camping werkt samen met een outdoor adventure bedrijf, is super op de hoogte van de activiteiten. Tevens kun je de activiteiten ook op een bord aflezen.

In de directe omgeving leuke dingen te doen o.a. markten (barvaux, bomal)

Leuke speeltuin voor de kids,

Leuke gezellige taverne, met super goed eten. Zodra je de taverne binnenstapt/receptie proef je gewoon een gezellige sfeer, mensen die keihard hun best doen. Dikke pluim!

Er is niet heel veel sanitair, maar wordt heel vaak schoongemaakt, en niet 1x hoeven wachten op een douche of toilet.

Niks op aan te merken.

Wij komen zeker terug, en nemen dan gelijk voor jullie goede project in Gambia, spullen mee voor de kinderen!

Super plek fijne mensen.

Jac mens
16-8-2018

Gezellig no nonsens camping. Altijd net sanitair en mooie grote plaatsen. Gelukkig geen vaste af en aanvoer en kabel tv bij de sta plek het moet wel kamperen blijven. Voor ons top.

helemaal goed daar

de Voor ( Fred)
16-8-2018

je kan daar allen kanten op personeel goed, en lekker eten natuurlijk. lekker bier ook nog

Gezellige kamping

Dewilde peter
15-8-2018

Goede ontvangst gehad medewerkers waren heel vriendelijk en gezellig ook al was het best wel zwaar voor hun met dat hete weer maar toch altijd met een vrolijk gezicht en een prachtige ligging vlak tegen de ourthe en het eten was ook lekker en niet duur het was een top vakantie

uitstekende plaats

Filip Lietaert
15-8-2018

Wij zijn er zeer goed ontvangen door het hans personeel, en kregen meteen een mooi plekje waar we dan ook weer een warm

onthaal kregen van onze buren, er waren wel regelmatig nieuwe buren, maar altijd leuke mensen.

het was fijn op jullie camping te mogen zijn.

Niet geschikt, voor honden die ontsnappen.

Marco
15-8-2018

Als je honden hebt die weglopen, is een huisje niet geschikt. wij hadden geboekt..en duidelijk gevraagd of het hond proof was. Dat zou het zijn. Helaas was dat het niet, meerdere gaten in de heg,.. en als je een kleine hond hebt kan die zelfs tussen de spijlen door. Voor ons een domper, en de honden moesten aan een lijn. Op de camping veel loslopende honden.

Heerlijke back to basic camping

Richard Speel
14-8-2018

3 weken vakantie. Heerlijke camping met zeer vriendelijke eigenaren en super vriendelijk en behulpzaam personeel.

Keuken van uitmuntende prijs/kwaliteit verhouding en een zeer uitgebreide keuze.

Sanitaire voorzieningen schoon en netjes. Tijdens ochtend en avondspits wat druk. Maar wat later weer ruimte voldoende.

Daar heb je toch vakantie voor. Geen gekijk op de klok.

Terrein netjes en onderhouden. Duidelijke afvalscheiding in eigen containerparkje.

Van tijd tot tijd diverse activiteiten maar zeker niet ieder weekend.

Tijdens ons verblijf was er behoefte aan karaoke. Aan gegeven bij het personeel en dat was geen probleem.

Mensen die verwachten dat je een 2 sterren camping kan beoordelen als een 5 sterren camping.

Boek dan niet en blijf thuis.

Zeer goede en heerlijke vakantie gehad.

Jaap en annabella en zeker de rest van het team. Gaat zo door en zeker tot volgend jaar.

Zeer leuke camping

Van hoorebeke
14-8-2018

Een zeer leuke camping waar elk jaar graag terug komen zeer leuke mensen altijd vriendelijk altijd iets te beleven deze vakantie was er bingo en ook kinderdisco was super leuk voor de kinderen het sanitair is ook proper er is zelfs wc papier wat je bijna nergens vind op campings de taverne is super gezellig en je kan er lekker eten

Wat sommige schrijven kan ik mij niet in vinden voor die ene trein die er snachts voorbij komt vind ik niet erg

En keiharde muziek kan ik niet geloven want er in onze vakantie een leuk muziek feestje en om 12u was het echt gadaan en werd alles in rust afgerond ik vind het een toppertje volgend jaar gaan we terug

Super leuke camping

Bianca de groof
14-8-2018

Is altijd leuk organiseren heel leuke dingen super vriendelijk eigenaars, personeel ook super altijd heel posetief ook voor kinderen en honden zeker een aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International in Bomal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.