Camping International

111 reviews over Camping International in het Nederlands

uitstekend gezellig

Tania
18-6-2018

Gezellige huiselijke sfeer, zeer vriendelijke eigenaars en personeel, ideaal voor met het gezin ook met hond. Lekker eten, top ontbijtje.

heerlijk genoten voor herhaling vatbaar

Jolanda van sluijs
13-6-2018

het is een hele gemoederlijke camping

vriendelijke eigenaars

je kunt er lekker eten bij de taverne voor weinig geld een heerlijke maaltijd

sanitair word goed schoongemaakt

Rudi & Sabina
26-5-2018

Lieve mensen en toffe vernieuwde chalet

geweldig!

Pela
15-5-2018

Supergezellige sfeer op deze camping met allemaal vriendelijke mensen die hard hun best doen om je te helpen als je een vraag hebt. Misschien nog effe benadrukken dat de eigenaresse direct voor je klaar staat, hoe druk het ook is. De mensen zijn volledig op elkaar afgestemd in drukke momenten (Hemelvaartweekend). We gaan zeker nog terug! Kinderen van 11 en 12 waren ook tevreden en hadden direct vriendjes. Mooie wandelingen gemaakt. Het dorp Bomal heeft alles wat je nodig hebt.

Nooit meer

Jeroen de Groot
30-4-2018

Camping is goed gelegen aan de Ourthe. Wel vonden wij de eigenaresse erg bits, op het snauwerige af. Douches hadden schoner gekund voor de 50 cent die je moet betalen voor warm water.

De beste leukste & gezelligste camping vd Ardennen

Ralph Massaar
3-4-2018

Voor altijd de beste, leukste en gezelligste camping van de Ardennen. Al vele keren geweest en ik kan ook nu na een weekendje afgelopen Pasen zeggen het is er super. En weet zeker dat er nog vele weekendjes gaan volgen. Denk niet dat er een betere camping is. Tijdens vakanties en feestdagen zijn er leuke activiteiten voor de kinderen en feestavondjes in de Taverne. Hier kun je ook heerlijk eten voor een goede prijs. Je kunt er uitgebreid ontbijten.

Vanaf de camping zijn er vele wandelmogelijkheden. Bij de Taverne vindt je diverse routes in verschillende afstanden. Ga ook eens kanoën op de Ourthe of moutainbiken door de bossen en over de heuvels. Of schrijf je in voor een van de andere outdooractiviteiten.

Naast kamperen in eigen tent of caravan, kun je ook een ingerichte tipi tent, caravans, of een chalet huren. Kortom voor een leuk weekendje of vakantie dichtbij huis ga je naar camping International in Bomal

Fantatisch

Willems david
31-10-2017

Camping met veel mogelijk heden met leuke activiteiten gecombineerd met rust zeker tot de volgende keer.

Eigenaars zijn op de hoogte van activiteiten in de streek. TOP

Heel goede camping !

Anja en co
10-7-2017

Wij waren hier een weekend met vrienden en vonden dit gewoon top. Geen grote camping, alles netjes, super tof aan het water en in de buurt enorm veel dingen te beleven. Heel vriendelijke mensen en heel behulpzaam.

Prima camping

Hofstra
23-6-2017

Een lang weekend verbleven in een compleet ingerichte tipi tent. Met de nadruk op compleet! Prima voor elkaar en dat voor prima prijsje! Echt een aanrader! Camping niet groot en geen poespas! Maar verder van alle basisvoorzieningen voorzien. Dorpje op loopafstand en genoeg leuke activiteiten vanaf de camping te doen.

1 minpunt was de afwasgelegenheid. 2 van de 4 wastafels hadden maar warm water. Dat is erg lastig als het 'spitsuur' is.

Super zoals voorgaande jaren

Christel van den Berg
6-6-2017

Absoluut een aanrader om met je personeel of met groep vrienden heen te gaan. Op meerdere plekken een grote kampvuurbak, huren van tafels en banken en al het eten kun je door hun laten verzorgen. Het eten (ontbijt of de diverse diner mogelijkheden) kun je in de taverne eten maar ook op je campingplek. Het eten is lekker en niet duur. Het ontbijt is veel en uitgebreid, aan alles is gedacht. De douches zijn prima, alleen rond etenstijd zijn er afwassers waardoor de waterdruk minder is, dus lekker een rustig tijdstip uitkiezen. De eigenaars denken met je mee en je kunt diverse activiteiten boeken. Absolute aanrader is de heerlijk eigengemaakte witte sangria! De wifi is overal gratis.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping International in Bomal, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping International zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping International scoort een 8.59 uit 10 op basis van 114 reviews.