Géén boekingskosten

Chalet Bomal

BelgiëLuxemburgBomal

We hebben de beste aanbieders voor Chalet Bomal voor je op een rij gezet:

8.4FantastischScore uit 2 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer chalet info

2 Reviews over Bomal

• 10D.W.28-01-2021

Mooie omgeving, net chalet, proper.

Het is een net chalet, proper en alles is aanwezig voor een fijn verblijf. Omheinde tuin, veel speelgoed, genoeg ruimte. Men krijg goede informatie bij aankomst, en ook bij problemen kan men terecht bij de beheerder. Even wennen is het afval sorteren, maar ook daar word goede uitleg over gegeven. Veel mooie wandleing in de omgeving en veel andere dingen te ondernemen. Ligt op 1,5 km van de rivier de Ourthe en amper 5 minuten lopen van het bos. Bij aankomst en vertrek worden samen de met de beheerder de meterstanden genoteerd, prima zo betaald men alleen wat men verbruikt!

• 2Ilse Dekker06-02-2018

Pas op! Oplichters, nooit meer!

Het is een leuk huis in een mooie omgeving maar oh wat houd je er een rot gevoel aan over als je weggaat. Vals beschuldigd van een kapotte oven terwijl deze al kapot was bij aankomst. En achteraf beschuldigt ze ons ervan! Zo laag! De borg (van 400 euro!!) krijg je pas na meer dan twee weken! terug. En dan volgt nog de afrekening van gas, water en stroom! Wij zijn er twee dagen geweest en waren 52 euro kwijt! Dus let op als je er twee weken bent. Krijg je nog een gepeperde rekening na! De meterstand wordt opgenomen terwijl je er niet bij bent dus ze kan van alles invullen. Gezien de afrekening wordt dit dus ook niet zo nauw genomen. Kortom, het huis is leuk. Zeker voor kinderen maar wij hebben er zo'n vervelende nasmaak aan over gehouden dat ik het iedereen af zou raden. Via Touroperator geboekt dus je zou beter verwachten!

Chalet Bomal info

• CafeNiet beschikbaar