Chalet

1 review over Chalet Pidoux 1 in het Nederlands

Begin september 2014 in Chalet pidoux 1 geweest met 4 honden, en 4 personen. We waren aangenaam verrast. Grote omheinde tuin met mega zandbak (officieel bedoeld voor jeu de boules) het chalet is zeer ruim en gezellig ingericht, bedden lagen prima. Van alle gemakken voorzien, borg(die best aan de hoge kant is) hadden we zeer snel retour. Omgeving is prachtig om te wandelen. In Barvaux is de supermarkt Delhaize voorzien van alle benodigdheden incl. vers brood. Eigenaren hebben zelf ook honden dus weten hoe een hondenvakantie hoort te zijn. Wij gaan graag nog eens terug.

Gereisd met vrienden in september 2014

Chalet info

• Aantal personen7 tot 8

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Pidoux 1 in Biron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Pidoux 1 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.