Appartement Monsieur Nips

Appartement
Appartement Monsieur Nips
9,4

47 reviews over Appartement Monsieur Nips in het Nederlands

Een geweldige accomodatie in een mooie omgeving!

Miriam Dückers, 16-10-2014

Ik geniet elke keer weer van dit mooie vakantieverbijf. Wat een gezelligheid en wat een sfeer. En niet te vergeten de hartelijke ontvangt en gastvrijheid waarmee Sylvia iedereen binnenhaalt.! Sylvia en Stuart maken het gezellig, zijn vaak in voor een praatje en zijn levensgenieters. Het zijn bijzondere lieve mensen. Let ook eens op de prachtige kunstschilderwerken van Stuart in het huis. Monsieur Nips is een heel mooi en bijzonder vakantiehuis met fijne verzorgde (bad)kamers, een prachtige tuin en heerlijke wandeltochten en uitstapjes in de omgeving. Je komt helemaal tot rust! Echt een aanrader!

Geweldige vakantie

geert steeghs, 6-5-2014

Stuart en Sylvia zijn bijzonder vriendelijk en helpen je op weg. Een prachtige omgeving met heel veel bezienswaardigheden. Gezellig huisje.

Top appartement op een mooie locatie.

Esther Stroeken, 15-4-2014

Dit appartement, dat van alle gemakken is voorzien, is een aanrader voor iedereen die in een mooie omgeving eens helemaal tot rust wil komen of juist actief bezig wilt zijn. De eigenaren Sylvia en Stuart zijn schatten van mensen en zorgen ervoor dat je je echt thuis voelt. Bij aankomst staat er een lekker drankje voor je klaar en ook eventuele honden krijgen een lekkere traktatie. De ruimtes zijn knus ingericht en Stuart heeft voor een persoonlijk accent gezorgd door plafondschilderingen en eigen werk aan de wand. Erg apart...

Al met al een aanrader. Ik ben er al verschillende keren geweest en ze zullen me zeker nog eens terug zien!

Mooi, fijn en zeer vriendelijk!

E Meulensma, 7-2-2014

Het appartement is zeer schoon en gezellig ingericht! Wanneer je even de tijd neemt om een praatje te maken met de vriendelijke eigenaren, hoor je dat hier met hart en ziel gewerkt is aan een fijn, comfortabel en zeer gezellig appartement. Een vriendelijke service, een presentje bij aankomst, prettige mensen in de omgang. Wij komen terug! Een pareltje...

Gezellige en goed verzorgd vakantiehuis met tuin

Scholliers-Cui, 1-12-2013

De voorlaatste weekend van november was het, zoals verwacht, grijs weer. Dit werd geheel gecompenseerd door de warme,hartelijke en vriendelijke ontvangst als we toekwamen in ons vakantiehuis. De houtkachel was al gezellig warm, de gluhwein stond klaar. Zelfs voor onze hond was er een lekkere attentie klaargezet :-).

March-en-Famenne, het mooie Durbuy, La Roche en Ardenne hebben we allemaal bezocht. Monieur Nips is in een mooie streek gelegen.

Het was te koud om het terras met de bbq uit te proberen. Maar op een zomerdag gaan we zeker eens terug naar Monsieur Nips.

Goede locatie!

A. Bergstra, 24-6-2013

Wij (2 volwassenen + hond) hebben een heerlijke midweek gehad bij Monsieur Nips. Het comfortabele appartement ligt prachtig in de bossen met veel mooie plekken om buiten te zitten, zelfs als het regent.

De locatie is centraal gelegen tussen plaatsen als La Roche, Durbuy, en Wéris.

Het gebied biedt veel mogelijkheden om te wandelen. Voor wandelingen, restaurants, etc. is zeer veel informatie aanwezig in het appartement.

Bovendien zijn de eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Geweldige vakantie bij hele lieve mensen

Jolanda Koonings, 7-8-2012

Een ontzettend mooie en schoon appartement met 3 ruime slaapkamers,2 badkamers en twee toiletten en een ruime woonkeuken.

Alles ziet er keurig en gezellig uit,met leuke schilderijen aan de muur en een mooie versiering op het plafond,erg origineel.

Het uitzicht is overal even mooi,je ziet overal de natuur om je heen.

Het huis ligt aan een vrij rustige weg,waar af en toe wel auto's voorbij rijden die soms hard kunnen rijden.

Sylvia en Stuart,de eigenaars zijn zeer vriendelijk en lief,ze maken het je aan alle kanten naar de zin.

De kamers zijn mooi,schoon en ruim en overal heb je een leuk uitzicht.

Er zijn niet zoveel grote plaatsen in de buurt,maar als je op internet kijkt,zijn er genoeg dingen in de omgeving die de moeite waar zijn (oa de grotten van Hotton,Durbuy,La Roche -en-Ardenne).

Ook in Hotton aan de oevers van de Ourthe kun je lekker zitten en zwemmen. Ook zijn er overal markten,en wandelen kun je volop in de bosrijke omgeving.

Geweldige accomodatie voor 1 of meer honden!

isabel, 7-5-2012

Een aantal maanden geleden zijn wij te gast geweest bij Monsieur Nips. Wij zijn: 2 volwassenen en 5 honden. Indien je met een of meerdere honden een weekend of langer weg wilt gaan in de Ardennen, dan is dit geheime plekje perfect! Dus, niet doorvertellen :-)

Het pension heeft drie slaapkamers en twee badkamers. Ruim opgezet, en gezellig. De keuken is ruimschoots voldoende om een lekker maal klaar te maken, en de afwasmachine doet de rest. Er is een patio, waar je een vuurtje kanstoken en onverstoord een sigaret kunt roken.

De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij, wij hebben een heerlijk Nieuw Zeelandse stoofpot gegeten bij hen, en het voelde alsof het thuis was.Het pension ligt in een tuin die weliswaar niet geheel omheind is, maar wel grotendeels. Wel wordt er (niet onterecht) gevraagd of de behoeftes worden opgeruimd.

Zoek je een vakantie in de Ardennen met 1 of meerdere honden, dan is dit een absolute aanrader!

Voor herhaling vatbaar!

ariane, 16-4-2012

Wij hebben genoten van ons verblijf bij Monsieur Nips. Het appartement is ruim en schoon. Er is een eigen terras met BBQ, een grote (bostuin) waar je ook kunt zitten. De ontvangst is zeer gastvrij met aandacht voor kleine dingen zoals paaseitjes en voorjaarsbloemen in het appartement. Ook zorgt de eigenaresse ervoor dat er altijd een kleine voorraad koffie en thee is voor het eerste gebruik als gasten arriveren. De keuken is voorzien van alle gemakken zoals magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, afwasmachine. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. De ligging is rustig, maar je bent toch snel in allerlei leuke dorpjes of bij plekken voor activiteiten. Het appartement heeft leuke kunstwerken aan de muur van eigenaar.

Voor herhaling vatbaar!

ariane, 16-4-2012

Wij hebben genoten van ons verblijf bij Monsieur Nips. Het appartement is ruim en schoon. Er is een eigen terras met BBQ, een grote (bostuin) waar je ook kunt zitten. De ontvangst is zeer gastvrij met aandacht voor kleine dingen zoals paaseitjes en voorjaarsbloemen in het appartement. Ook zorgt de eigenaresse ervoor dat er altijd een kleine voorraad koffie en thee is voor het eerste gebruik als gasten arriveren. De keuken is voorzien van alle gemakken zoals magnetron, koffiezetapparaat, waterkoker, afwasmachine. De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij. De ligging is rustig, maar je bent toch snel in allerlei leuke dorpjes of bij plekken voor activiteiten. Het appartementen heeft leuke kunstwerken aan de muur van eigenaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monsieur Nips in Biron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monsieur Nips zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Monsieur Nips scoort een 9.35 uit 10 op basis van 52 reviews.