Appartement Monsieur Nips

49 reviews over Appartement Monsieur Nips in het Nederlands

Fijn appartement

Fam Smetsers,
3-3-2017

Zeer compleet appartement met alles wat je nodig kunt hebben voor je verblijf.

Gastvrij onthaal met koekjes op tafel en Gluhwein op het fornuis.

Hondvriendelijk verblijf!

Wandelroutes aanwezig in het huisje, map met info voor de omgeving.

Gastheer en vrouw bereikbaar voor vragen, maar laten je verder vakantie vieren.

Heerlijk

Lotte,
2-2-2017

Heel fijn huisje. Mooie tuin. Heel vriendelijke ontvangst.

Zeer ontspannend!

Anna,
16-1-2017

Leuk appartement; een goed uitgeruste keuken, prima douche, ruime slaapkamer. Kortom, uitstekend. Wij hadden sneeuw en konden vanuit het appartement leuke wandelingen maken. In de zomer moet het er ook goed toeven zijn.... er is een grote tuin bij en aan het appartement zelf zit een terras met bbq.

heel mooi en proper

valerio e regina
7-12-2016

had wat probleem met de houtkachel, maar misschien was ik niet handig!!

Echt ontspannen, niets ontbreekt!

Paul Beerenfenger
8-11-2016

De gastheer en -vrouw zijn superontspannen, vriendelijk, behulpzaam én zelf heel creatief. Het appartement is perfect, met oog voor detail. Alles is aanwezig om zelf je eigen dingen te kunnen doen. Je hoeft geen gerei mee te nemen, de keuken en keukenkasten voorzien je in alles wat je nodig hebt. Volop info op de grote eettafel in de ruime living voor uitstapjes, incl. eigen (wandel)routebeschrijvingen, duidelijke gebruiksaanwijzingen voor aanwezige apparatuur, spelletjes. Slaapkamer(s) en douche(s) zijn schoon en helder. De gastheer is zelf kunstenaar, wat je in elk hoekje van het appartement terugziet, tot zelfs in de zeer ruime eigen bostuin. Het eigen terras doet Italiaans aan, de handgemetselde buitenbarbecue maakt het af. Uitstekend bereikbaar met eigen vervoer.

Mocht je van televisie kijken houden, dan is het beeldscherm wel wat klein en (te) hoog opgesteld. Met name voor ouderen wordt het lezen van onderschriften dan echt moeilijk. Maar.., tv kijken? Nee toch!

Voor herhaling vatbaar

Christine Marcelis
11-9-2016

De eigenaars hebben ons warm onthaalt en wie rust zoekt is daar zeker op de juiste plaats.

uitstekende plaats met zeer warm onthaal

Leo en Mie-Jef Lozie - Vanden Hautte
10-9-2016

heel rustig en qua inrichting heel goed voorzien

groener dan groen!

Kirsten van de meutter
25-6-2016

Een ruim appartement met echt alle voorzieningen. Warrm onthaal met een verassing in de koelkast ;-). Een prachtige tuin om eens goed te ontspannen. De suggesties van de eigenaars om uit eten te gaan waren super. Echt vriendelijke eigenaars die de huurders hun privacy gunnen. Een echte aanrader. Ook de hond heeft er enorm van genoten :-)

Huis met alles erop en eraan: drie ruime slaapkamers, twee badkamers met douche, grote woonkeuken (volledig uitgerust). Heerlijke tuin, bbq, buitenhaard, mooie omgeving - kortom: geweldig. Heel vriendelijke ontvangst, we voelden ons welkom. De eigenaren wonen op de 1e verdieping, makkelijk bereikbaar als je vragen hebt maar verder volledige privacy.

Eigenlijk niets verkeerds te melden!

Gezellige vriendinnen trip.

Marijke Besselink
4-4-2016

Mooie locatie met veel gezellige plekjes om buiten te zitten en te bbq-en of een vuurtje te maken. Een mooi gastboek om ideetjes op te doen wat er in de buurt te doen is. Vriendelijke gastheer en gastvrouw. Voor iedereen wat wils en echt een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monsieur Nips in Biron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monsieur Nips zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.