Appartement Monsieur Nips

Kleine hotelsWeer vandaag1°-2°
Appartement Monsieur Nips

5 tips over Appartement Monsieur Nips

Miriam Dückers, 16-10-2014
Er is veel te beleven op allerlei gebied in de omgeving. De beste tips geven Sylvia en Stuart zelf!
Esther Stroeken, 15-4-2014

Als je in Monsieur Nips verblijft zou ik zeker eens een bezoek brengen aan Durbuy (het kleinste stadje van de wereld).

Ook zijn er genoeg activiteiten mogelijk zoals fietsen, wandelen, klimmen, abseilen of een kanotocht over de Ourthe.

E Meulensma, 7-2-2014
Vraag naar de mooie wandelingen. De eigenaresse weet mooie plekjes in de omgeving, een aanrader!

Scholliers-Cui, 1-12-2013
Een ideale plaats met oudere kinderen en hun partners. Ze hebben hun afzonderlijk sanitair en loopruimte.
isabel, 7-5-2012
Je kunt er mooie wandelingen maken zonder de auto te gebruiken! met auto: Een mooie route is van Barvaux naar Durbuy die langs rivier de Ourthe loopt en ongeveer 15 km heen en terug is. Je komt aan in een middeleeuws dorpje, De kleinste stad genaamd Durbuy. Daar kun je lekker genieten vaneen Belgisch biertje en een lekkere maaltijd voordat je weer terugkeert.