Geweldige accomodatie voor 1 of meer honden!

Appartement Monsieur Nips ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door isabel

Geweldige accomodatie voor 1 of meer honden!

isabel
7-5-2012

Een aantal maanden geleden zijn wij te gast geweest bij Monsieur Nips. Wij zijn: 2 volwassenen en 5 honden. Indien je met een of meerdere honden een weekend of langer weg wilt gaan in de Ardennen, dan is dit geheime plekje perfect! Dus, niet doorvertellen :-)

Het pension heeft drie slaapkamers en twee badkamers. Ruim opgezet, en gezellig. De keuken is ruimschoots voldoende om een lekker maal klaar te maken, en de afwasmachine doet de rest. Er is een patio, waar je een vuurtje kanstoken en onverstoord een sigaret kunt roken.

De eigenaren zijn vriendelijk en gastvrij, wij hebben een heerlijk Nieuw Zeelandse stoofpot gegeten bij hen, en het voelde alsof het thuis was.Het pension ligt in een tuin die weliswaar niet geheel omheind is, maar wel grotendeels. Wel wordt er (niet onterecht) gevraagd of de behoeftes worden opgeruimd.

Zoek je een vakantie in de Ardennen met 1 of meerdere honden, dan is dit een absolute aanrader!