Een geweldige accomodatie in een mooie omgeving!

Appartement Monsieur Nips ***

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Miriam Dückers

Een geweldige accomodatie in een mooie omgeving!

Miriam Dückers,
16-10-2014

Ik geniet elke keer weer van dit mooie vakantieverbijf. Wat een gezelligheid en wat een sfeer. En niet te vergeten de hartelijke ontvangt en gastvrijheid waarmee Sylvia iedereen binnenhaalt.! Sylvia en Stuart maken het gezellig, zijn vaak in voor een praatje en zijn levensgenieters. Het zijn bijzondere lieve mensen. Let ook eens op de prachtige kunstschilderwerken van Stuart in het huis. Monsieur Nips is een heel mooi en bijzonder vakantiehuis met fijne verzorgde (bad)kamers, een prachtige tuin en heerlijke wandeltochten en uitstapjes in de omgeving. Je komt helemaal tot rust! Echt een aanrader!