Gezellige en goed verzorgd vakantiehuis met tuin

Review geschreven door Scholliers-Cui

Gezellige en goed verzorgd vakantiehuis met tuin

Scholliers-Cui
1-12-2013

De voorlaatste weekend van november was het, zoals verwacht, grijs weer. Dit werd geheel gecompenseerd door de warme,hartelijke en vriendelijke ontvangst als we toekwamen in ons vakantiehuis. De houtkachel was al gezellig warm, de gluhwein stond klaar. Zelfs voor onze hond was er een lekkere attentie klaargezet :-).

March-en-Famenne, het mooie Durbuy, La Roche en Ardenne hebben we allemaal bezocht. Monieur Nips is in een mooie streek gelegen.

Het was te koud om het terras met de bbq uit te proberen. Maar op een zomerdag gaan we zeker eens terug naar Monsieur Nips.