Appartement Monsieur Nips

Meer appartement info

54 reviews over Appartement Monsieur Nips

• 2018
    7Alexandra en Kees uit Amsterdam29-06-2018

Curieus creatief uitgangspunt voor natuur&cultuur

Prvacy en vakantievermaak staan voorop bij de aardige eigenaars. Prijs-kwaliteitverhouding is optimaal, veel ruimte en rust voor allen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• 9Familie Aantjes02-06-2018

We komen zeker weer

Wat een heerlijk appartement met hele lieve eigenaren. Een aanrader voor mensen die rust zoeken met een mooie uitvalsbasis voor het prachtigste deel van de Ardennen. Het appartement is voorzien van alle gemakken; goede bedden in ruime slaapkamers, heerlijke woonkeuken om lekker te eten en te relaxen, goede douchen en een fantastische bostuin. En mocht je iets missen of willen weten; vraag het gerust aan Sylvia of Stewart, want ze helpen je graag

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 9Jan en Marie Mertens13-03-2018

Fantastisch verblijf bij danig fijne mensen !

Alles OK. Geniet er gewoon van :-)

Gereisd met partner in maart 2018

• 9Stijn Carels van de Vliet05-03-2018

Wat een heerlijke plek!

Heel compleet ingericht en alle rust en ruimte die je nodig hebt. Vanuit het huis zijn prachtige wandelingen te doen en in de omgeving is heel veel te zien. Toen we aankwamen was het aangenaam warm in het huis en er stond een mooie fles wijn voor ons klaar. De CV werkt prima maar de houtkachel heeft ons heerlijk verwarmt tijdens deze koude dagen. Bedden zijn uitstekend, de badkamers zijn prima, de keuken is fijn en de woon/eetkamer is erg gezellig. We hebben er een heerlijke rustige midweek doorgebracht en gaan zeker terugkomen.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9Harry Geerts21-10-2017

appartement. Monsieur Nips

Hartelijke ontvangst en veel uitleg. Zeker een aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug. Mooi en ruim appartement met alles wat nodig is. Prachtige omgeving en mooie tuin

Gereisd met partner in september 2012

• 9Fam. Adema04-10-2017

Super ervaring in een mooie en ontspannen omgeving

Super mooi huisje met enorm grote tuin waarin je heerlijk kan vertoeven en wat is voorzien van alle gemakken. De omgeving is ook heel mooi en divers. Ook voor mensen geschikt die minder valide zijn. De omliggende dorpen zijn goed te bereiken en bezoeken. Alleen is het in sommige dorpjes moeilijk begaanbaar voor mensen met een rollator doordat er veel kinderkopjes liggen met grote verschillen in hoogte en afstand. Om echt lekker met de hond te kunnen wandelen moet je eigenlijk al altijd met de auto een stuk rijden om geschikt gebied op te zoeken. In de nabije omgeving is niet echt iets te vinden.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Vera16-09-2017

Zalige rust in de natuur

Monsieur Nips is een kleine, knus vakantiehuisje middenin de natuur. Ideaal alleen of als koppel. Er is een mooie bostuin met voldoende kleine plaatsjes om rustig een boek te lezen of rondom je te kijken naar de natuur. De ligging is ideaal voor wie graag wandelt in de bossen, maar ook plaatsen Als Dubruy, Bomal en La Roche zijn niet veraf. Het onthaal zorgt ervoor dat je je meteen welkom voelt in je tijdelijke thuis. Een echte aanrader

Alleen gereisd in september 2017

• 10Jeroen en Jeannot Lohman24-06-2017

Geweldig

Wij hebben 4 vrij grote honden (Bracco Italiano) en waren hier meer dan welkom bij Stuart en Sylvie. Net buiten het perceel loop je binnen 500m het bos in waar je heerlijk kan wandelen met de honden. Ook de dorpjes in de buurt waren gezellig en we konden overal binnen met de honden en hebben heerlijk gegeten en genoten. Zeker een plaats waar we nog eens terug naar toe gaan.

Gereisd met partner in juni 2017

• 10Sjoerd & Anita05-05-2017

Een artistieke gîte van alle gemakken voorzien.

De gîte ligt in een mooie omgeving met vele mogelijkheden om van de natuur te genieten. De voorzieningen zijn meer dan compleet en de artistieke touch van de beheerder geeft het verblijf een bijzondere uitstraling. Tel daar de service en klantvriendelijkheid bij op en je hebt een toplocatie!

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Marcelis Christine01-04-2017

No stress, just relax

Wij vonden het heel leuk om hier voor een tweede keer te zijn. Hun vriendelijkheid en toewijding is uitmuntend. Wij worden verwend en evenzo de honden.

Gereisd met partner in maart 2017

Appartement Monsieur Nips info