Appartement Monsieur Nips

Kleine hotelsWeer vandaag16°10°
Appartement Monsieur Nips
9,3

49 reviews over Appartement Monsieur Nips in het Nederlands

Curieus creatief uitgangspunt voor natuur&cultuur

Alexandra en Kees uit Amsterdam
29-6-2018

Prvacy en vakantievermaak staan voorop bij de aardige eigenaars.

Prijs-kwaliteitverhouding is optimaal, veel ruimte en rust voor allen.

We komen zeker weer

Familie Aantjes
2-6-2018

Wat een heerlijk appartement met hele lieve eigenaren. Een aanrader voor mensen die rust zoeken met een mooie uitvalsbasis voor het prachtigste deel van de Ardennen.

Het appartement is voorzien van alle gemakken; goede bedden in ruime slaapkamers, heerlijke woonkeuken om lekker te eten en te relaxen, goede douchen en een fantastische bostuin.

En mocht je iets missen of willen weten; vraag het gerust aan Sylvia of Stewart, want ze helpen je graag

Fantastisch verblijf bij danig fijne mensen !

Jan en Marie Mertens
13-3-2018

Alles OK. Geniet er gewoon van :-)

Wat een heerlijke plek!

Stijn Carels van de Vliet
5-3-2018

Heel compleet ingericht en alle rust en ruimte die je nodig hebt. Vanuit het huis zijn prachtige wandelingen te doen en in de omgeving is heel veel te zien. Toen we aankwamen was het aangenaam warm in het huis en er stond een mooie fles wijn voor ons klaar. De CV werkt prima maar de houtkachel heeft ons heerlijk verwarmt tijdens deze koude dagen. Bedden zijn uitstekend, de badkamers zijn prima, de keuken is fijn en de woon/eetkamer is erg gezellig. We hebben er een heerlijke rustige midweek doorgebracht en gaan zeker terugkomen.

appartement. Monsieur Nips

Harry Geerts
21-10-2017

Hartelijke ontvangst en veel uitleg.

Zeker een aanrader en wij gaan zeker nog een keer terug. Mooi en ruim appartement met alles wat nodig is. Prachtige omgeving en mooie tuin

Super mooi huisje met enorm grote tuin waarin je heerlijk kan vertoeven en wat is voorzien van alle gemakken.

De omgeving is ook heel mooi en divers. Ook voor mensen geschikt die minder valide zijn. De omliggende dorpen zijn goed te bereiken en bezoeken.

Alleen is het in sommige dorpjes moeilijk begaanbaar voor mensen met een rollator doordat er veel kinderkopjes liggen met grote verschillen in hoogte en afstand.

Om echt lekker met de hond te kunnen wandelen moet je eigenlijk al altijd met de auto een stuk rijden om geschikt gebied op te zoeken. In de nabije omgeving is niet echt iets te vinden.

Zalige rust in de natuur

Vera
16-9-2017

Monsieur Nips is een kleine, knus vakantiehuisje middenin de natuur. Ideaal alleen of als koppel.

Er is een mooie bostuin met voldoende kleine plaatsjes om rustig een boek te lezen of rondom je te kijken naar de natuur.

De ligging is ideaal voor wie graag wandelt in de bossen, maar ook plaatsen Als Dubruy, Bomal en La Roche zijn niet veraf.

Het onthaal zorgt ervoor dat je je meteen welkom voelt in je tijdelijke thuis.

Een echte aanrader

Geweldig

Jeroen en Jeannot Lohman
24-6-2017

Wij hebben 4 vrij grote honden (Bracco Italiano) en waren hier meer dan welkom bij Stuart en Sylvie. Net buiten het perceel loop je binnen 500m het bos in waar je heerlijk kan wandelen met de honden. Ook de dorpjes in de buurt waren gezellig en we konden overal binnen met de honden en hebben heerlijk gegeten en genoten.

Zeker een plaats waar we nog eens terug naar toe gaan.

Een artistieke gîte van alle gemakken voorzien.

Sjoerd & Anita
5-5-2017

De gîte ligt in een mooie omgeving met vele mogelijkheden om van de natuur te genieten. De voorzieningen zijn meer dan compleet en de artistieke touch van de beheerder geeft het verblijf een bijzondere uitstraling. Tel daar de service en klantvriendelijkheid bij op en je hebt een toplocatie!

No stress, just relax

Marcelis Christine
1-4-2017

Wij vonden het heel leuk om hier voor een tweede keer te zijn. Hun vriendelijkheid en toewijding is uitmuntend. Wij worden verwend en evenzo de honden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monsieur Nips in Biron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monsieur Nips zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.