Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgBironVakantiehuizen BironVakantiehuis Maison Plaisirs des Bois

Vakantiehuis Maison Plaisirs des Bois

BelgiëLuxemburgBiron

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Maison Plaisirs des Bois voor je op een rij gezet:

7.2GoedScore uit 6 reviews
+3/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.2GoedScore uit 6 reviews
  • 8.2Inrichting
  • 8.2Ruimte

Vakantiehuis info

6 Reviews over Maison Plaisirs des Bois

• 10Reynaerts Stef07-03-2016

Leuke ruime vakantiewoning met alle nodige comfort

De woning is ruim en net , alle slaapplaatsen zijn aangenaam. Voldoende en verzorgd sanitair , zelfs met een volle bezetting van 12 personen.Gezellige zithoek en eetkamer , moderne en recente keuken met voldoende koeling en materiaal. Goede uitvalsbasis voor allerlei outdooractiviteiten , vlakbij Hotton waar je alle inkopen kan doen. Kortom voor ons was dit toplocatie waar we zeker nog zullen logeren

• 9Walter07-02-2016

Ruim vakantiehuis

Het is een ruim huis met veel kamers. Ook op zolder. Je kan er gemakkelijk met een groep vrienden of 2 gezinnen naartoe. Veel tuin met bbq en speeltuigen. Grote tafel binnen en buiten op het terras is een grote stenen tafel met stevige tuinstoelen. Er is ook sauna. Er is ook tv. Diverse steden in de buurt, ook wandelpaden en mtb paden.

• 8Vriendengroep29-01-2016

Gezellig vakantiehuis!

Het huisje lag op een mooie plek in het bos! Bij aankomst lag er een mapje met een heleboel informatie over de omgeving van het huisje (restaurants, supermarkten, tankstations e.d.) wat erg handig was! Het huisje zelf was erg mooi en schoon. Ook was er een hele mooie grote tuin.

We hebben ons erg goed vermaakt! Mooie omgeving en veel leuke dingen om te doen in de buurt (Durbuy bezoeken, Grotten van Hotton en klimmen in de bomen!)

• 2Stefan05-11-2011

Opgepast voor je waarborg!

Opkuis was verplicht te laten doen voor 75eur. Omdat er een zeteltje en een tafeltje verschoven waren, een vuilbakje in de badkamer niet leeg gemaakt was en omdat het aanrecht vuil was, werd er 75 eur extra van de waarborg gehouden... Uiteindelijk 30 eur omdat we er niet akkoord mee waren. 105 euro voor een vakantiehuisje waar we van vrijdagavond tot zondagmiddag verbleven is zakkenvullerij - dat ze de huurprijs dan verhogen.

En natuurlijk kan je er als huurder weinig tegen doen... Behalve je ongeloof op internet delen!

Vuylsteke Pieter, Eigenaar., Eigenaar, 29-01-2016

Geachte,

Dit is een incident dat gebeurd is vijf jaar terug met de vorige eigenaren. Ik heb hier totaal niks maar dan ook niks mee te maken, want het huisje is nog maar sedert november 2013 in mijn bezit.

Ik heb Zoover gecontacteerd om hen te vragen dit incident dat totaal maar dan ook totaal niets met mij te maken heeft uit de database te verwijderen, maar Zoover wil dit niet doen. .

In die twee jaar dat ik eigenaar ben, heb ik reeds vele verbeteringen aangebracht, er is een ganse renovatie geweest van het huisje, met laatst nog een spikplinternieuwe keuken. Er is ook een moderne chauffageketel geinstalleerd, en een trampoline siert nu ook de tuin.

Met vriendelijke Groeten, Vuylsteke Pieter.

• 5Ellen31-10-2011

Plus jamais!

Het huisje ligt midden in het bos (herfstperiode)... wel de huisbazin heeft ons hier dubbele poetskosten van 75 euro durven aangerekend omdat er wat blaadjes in huis lagen en omdat er een aantal kinderpoefjes niet op exact dezelfde plaats stonden in het video gedeelte terwijl wij van het type zijn die alles zo mooi en proper mogelijk achter proberen te laten. ps 75 euro poetskosten zijn verplicht, zou je dan zelf nog aan dweilen slaan. Een zeer onredelijke huisbazin!

Vuylsteke Pieter, Eigenaar., Eigenaar, 29-01-2016

Geachte,

Met vriendelijke Groeten, Vuylsteke Pieter.

• 9Wilco15-06-2011

Schitterend verzorgd vakantiehuis!

Dit vakantiehuis hebben wij gehuurd via TO. Voor een familie-uitje. Het enige nadeel is dat Durbuy verder weg is dan ze zeggen. Het is toch zo'n 16 km vanaf Durbuy.

Het is alleen voor pubers niet zo aantrekkelijk omdat erg behalve survivallen e.d. geen discotheken ed aanwezig zijn.

Maar voor een mooie natuur en gezelligheid met elkaar is dit een mooi en ruim vakantiehuis

Vakantiehuis Maison Plaisirs des Bois info

• Adresgegevens