Vakantiehuis Le Calme á Biron

10 reviews over Vakantiehuis Le Calme á Biron

• 2018
    9Dominic Schäfer31-07-2018

perfecte ontsnapping

Het huis ligt op een rustige locatie en is zowel van binnen als van buiten prachtig. Helaas was het weer niet zo goed dat we geen goed gebruik konden maken van de prachtige buitenruimte. Na twee nachten daar voelden we ons erg hersteld. Het huis is schoon en erg gezellig. Voor kinderen ook een beetje avontuurlijk, want het heeft veel natuur om zich heen. Wij bevelen deze accommodatie graag aan anderen aan en komen zeker nog een keer terug. Hartelijk dank.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Van der Stuyft/De Meester20-07-2018

Mooie rustige bosrijke omgeving

centraal gelegen tussen Durbuy, La Roche en Hotton

Mooie knusse chalet

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Bianca en familie07-05-2018

Goede ligging, comfortabel mooi chalet

Super genoten van ons vakantie in dit chalet. Het chalet ligt op een zeer goede plaats t.o.v. alle activiteiten en leuke stadjes in de buurt. Vanuit het chalet kun je ook leuke wandelingen maken. Het chalet is zeer compleet ingericht. Het is knus maar bood voor ons genoeg ruimte. De kinderen hebben veel gebruik gemaakt van de tafeltennistafel. En zo in het groen gelegen geeft het voldoende rust voor een paar dagen er tussen uit!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

• Oude reviews

10X Coba Oostende14-02-2017

Enorm genoten v ons verblijf i d gezellige huisje!

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in dit gezellig huisje.!

Bij aankomst was alles zeer goed (en ook veilig) geregeld qua toegang en sleutels;

daardoor hebben we geen tijd verloren en onmiddellijk het weekend kunnen inzetten !

Het huisje op zich is zeer netjes en voorzien van al het nodige waaronder uitgebreide keukenmateriaal,wat ideaal is als er graag gekookt wordt

Buiten is er een overdekt terras met verwarming, waar je kan genieten van de frisse lucht met een warme choco in de hand.

Ideaal voor wie met vrienden of familie een weekendje wil tot rust komen.

Wij zijn allemaal uitgerust en goedgezind terug naar huis vertrokken !

X. Coba Oostende met vrienden 11.11-13.11 2016

Gereisd met vrienden in november 2016

• 10X Coba13-02-2017

enorm genoten v ons verblijf i d gezellige huisje!

Wij hebben enorm genoten van ons verblijf in dit gezellig huisje.!

Het huisje op zich is zeer netjes en voorzien van al het nodige (waaronder uitgebreide keukenmateriaal,

wat ideaal is als er graag gekookt wordt). Daarbij is het ook zeer gemakkelijk te verwarmen en zijn er voldoende dekens voorzien.

Ideaal voor wie met vrienden of familie een weekendje wil tot rust komen.

Wij zijn allemaal uitgerust en goedgezind terug naar huis vertrokken !

X. Coba Oostende met vrienden 11.11-13.11 2016

Gereisd met vrienden in november 2016

• 4Andre Folst14-11-2016

Nooit meer naar oneerlijke verhuurder !!

De woning is prachtig gelegen in een bosrijk gebied, weliswaar ver van alle faciliteiten, maar rustig en prima ingericht. De woning is niet ruim, maar wel van alle gemakken voorzien. Met de verhuurder hebben we echter slechte ervaringen. Voordat we aankwamen ( geldt voor iedereen die huurt ) moet er een foto van de meterstand worden doorgestuurd ter controle op gebruik. Dit geldt ook bij vertrek. Wij gedaan, maar zij had ze niet gehad. Wij nogmaals foto's verzonden ( na driedubbele nummercheck ) en volhouden dat het niet waar was, dat wij de zaak manipuleerde en zij geen foto's had .( volgens ons is een foto op een smartphone, met data en verzendtijd per sms toch echt bewijs ! )Gevolg was geen restant borg terug gehad en later bleek ook dat ze zonder dat wij het wisten de prijs per KWH ( elektra ) had verhoogd ?! Vreemde en onnodige situatie maar typerend misschien voor deze verhuurder.

Conclusie;

Voor ons dus nooit meer naar dit fraaie huis met oneerlijke verhuurder. Jammer :(

Rita Decroix-Rosseel, eigenaar, 13-02-2017

wij waarderen dat de gasten hun persoonlijke ervaringen meedelen maardan moeten deze wel correct zijn. De bewuste foto werd door de gasten bezorgd 3 weken na verblijf na terugbetaling van de waarborg - electra .Niet bij aankomst Bovendien enkel van de vertrekstand , zo kan geen correct verbruik genoteerd worden dat is duidelijk .In dat geval wordt het forfait aangerekend die op de huurovereenkomst vermeldt staat . Zo ook is dat hier gebeurd . dat de prijs per kw ondertussen is verhoogd is hier niet van toepassing .

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 10Jan en Katelijne31-10-2016

Heerlijk!

Wát een fijne en verzorgde plek! Good uitgerust ook (net zoals wij nu). Midden in het (eigen) groen, het centrum van Hotton op amper 5km afstand en zó veel te zien en ervaren op wandeling. Heel fijn contact met de eigenaars ook, en vlotte afhandeling.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 10M. de Roo02-05-2016

Prachtig huisje !

Wat is dit huis prachtig, met zorg en smaak ingericht. Midden in de natuur, wat geeft je dat een gevoel van vrijheid. Wij konden bijna elke ochtend ontbijten op de veranda en, de eekhoorntjes rennen inderdaad boven je hoofd door de bomen;-)

Ik heb ook nog nooit zoveel keukenspullen op vakantie gehad, meer dan voldoende servies en zelfs de mixer en broodrooster ontbraken niet. En ook de Weber BBQ viel in de smaak! Bij slecht weer konden de kinderen zich prima vermaken met de tafeltennis!

Biron is een klein dorpje, maar alle leuke dingen zijn op korte afstand (max. 30 min. rijden van het huis): de grotten van Hotton en Remouchamps, kajakken en wandelen bij Sy, kasteelruïne La Roche-en Ardennes en het prachtige wildpark bij Han.

Rita en Freddy, we komen zeker terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Sophie W.30-04-2016

Superchalet mooi en zeer proper! op ideale locatie

Een superchalet ! is echt mooi en zeer proper; De tuin is prachtig , en de locatie zeer goed,We komen zeker terug !! er stond nog een fles klaar voor de volgende maar daar hebben we natuurlijk niet aangekomen Zou nog vergeten jullie van harte te bedanken voor deze attentie !! Groeten Sophie

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10Tinne28-04-2016

le Calme een plek om te genieten !

Wij hebben al veel logies bezocht in de Ardennen maar dit steekt er toch met kop en schouders bovenuit ! Prachtige inrichting TT in de puntjesverzorgd. Nog nooit zoveel sevies gehad en de keuken is zo gezellig met de haard.eekhoorntjes zoeven door de tuin heerlijk afhandeling met de eigenaar.

Gereisd met vrienden in april 2016

Vakantiehuis Le Calme á Biron info