Vakantiehuis

1 review over Vakantiehuis La Vue in het Nederlands

Super vakantie

haroldvanleeuwen
19-6-2012

Het is een heel mooi huis met voldoende slaapplaatsen.We zijn er met vier volwassenen en 5 kinderen geweest en hebben een super leuke week gehad.De tuin is mooi afgezet zodat de kinderen niet de weg op kunnen lopen en ook niet bij het zwembad en de vijver kunnen komen.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vakantiehuis info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Vue in Biron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Vue zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.