Chalet

1 review over Chalet Depelseneer in het Nederlands

2008

Het chalet ligt in een rustige omgeving vlakbij het plaatsje Durbuy, waar wij het adventurepark hebben bezocht.

Het chalet is gezellig en keurig ingericht en heel ruim.

We kregen bij aankomst een zeer uitgebreide uitleg hoe om te gaan met alle apparatuur. We hebben een leuk langweekend gehad maar helaas achteraf problemen bij het afrekenen. De waarborgsom werd teruggestort onder aftrek van een onterechte schade. De drukknop van het toilet lag al los op de 1e dag, voor ons duidelijk een geval van slijtage en niet van een door ons aangerichte schade. De eigenaar was niet voor rede vatbaar en zeer onbeleefd aan de telefoon. Jammer om zo terug te kijken op een geslaagd weekend.

Gereisd familie in juni 2008

Chalet info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Depelseneer in Biron, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Depelseneer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.