Biron

Reviews over Biron

perfecte ontsnapping

Dominic Schäfer,
    31-7-2018

Het huis ligt op een rustige locatie en is zowel van binnen als van buiten prachtig. Helaas was het weer niet zo goed dat we geen goed gebruik konden maken van de prachtige buitenruimte. Na twee nachten daar voelden we ons erg hersteld. Het huis is schoon en erg gezellig. Voor kinderen ook een beetje avontuurlijk, want het heeft veel natuur om zich heen. Wij bevelen deze accommodatie graag aan anderen aan en komen zeker nog een keer terug.

Hartelijk dank.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Mooie rustige bosrijke omgeving

Van der Stuyft/De Meester,
    20-7-2018

centraal gelegen tussen Durbuy, La Roche en Hotton

Mooie knusse chalet

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Curieus creatief uitgangspunt voor natuur&cultuur

Alexandra en Kees uit Amsterdam,
    29-6-2018

Prvacy en vakantievermaak staan voorop bij de aardige eigenaars.

Prijs-kwaliteitverhouding is optimaal, veel ruimte en rust voor allen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

We komen zeker weer

Familie Aantjes,
    2-6-2018

Wat een heerlijk appartement met hele lieve eigenaren. Een aanrader voor mensen die rust zoeken met een mooie uitvalsbasis voor het prachtigste deel van de Ardennen.

Het appartement is voorzien van alle gemakken; goede bedden in ruime slaapkamers, heerlijke woonkeuken om lekker te eten en te relaxen, goede douchen en een fantastische bostuin.

En mocht je iets missen of willen weten; vraag het gerust aan Sylvia of Stewart, want ze helpen je graag

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Goede ligging, comfortabel mooi chalet

Bianca en familie,
    7-5-2018

Super genoten van ons vakantie in dit chalet. Het chalet ligt op een zeer goede plaats t.o.v. alle activiteiten en leuke stadjes in de buurt. Vanuit het chalet kun je ook leuke wandelingen maken. Het chalet is zeer compleet ingericht. Het is knus maar bood voor ons genoeg ruimte. De kinderen hebben veel gebruik gemaakt van de tafeltennistafel. En zo in het groen gelegen geeft het voldoende rust voor een paar dagen er tussen uit!

Gereisd met oudere kinderen in april 2018
Biron scoort een 9,1 uit 10, op basis van 10 reviews