Vakantiehuis Le Relais de la Fagne

• Sauna
Meer vakantiehuis info

7 reviews over Vakantiehuis Le Relais de la Fagne

• 6Emma Visser22-04-2017

Vergane glorie aan de snelweg.

Het huis was groot genoeg en de keuken voldoende ingericht. Je kunt er mooi wandelen. En het huis was redelijk schoon. Maar helaas heb je veel herrie van de voorbij razende auto's van de weg direct aan het huis en de snelweg 100 meter verder. Helaas was het sanitair niet wat we ervan verwachten, het water kwam niet of koud uit de kraan bij een aantal slaapkamers. Verder zijn alle bomen rondom het huis gekapt en kwam het totaal over als 'vergane glorie'. Wel hebben we een leuk weekend gehad, maar dat komt omdat we met een hele gezellige groep waren!

Gereisd met vrienden in april 2017

• 9DE Clerck Martine08-11-2014

prachtig

heel goed voldoende ruimte,prachtig weekend gehad ,ieder kamer douche, heel warm water ,goede afloop en vlugge terug storting van borg.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 9Hannie Corstiaans-van Zon25-09-2010

net, ruim, schoon vakantiehuis voor grote groepen

wij waren hier met 33 man (van 1 tot 62 jaar) voor ons jaarlijkse familieweekend. Het huis was goed schoon, volledig ingericht en ruim. Groot voordeel: 16 kamers met allemaal eigen douche/wc dus veel privacy. Daarnaast nog een sauna, poolbiljart, airhockey en voetbalspel waardoor iedereen zich goed bezig kan houden. Het huis ligt wel wat afgelegen maar er liggen mooie plaatsjes in de buurt (La Roche en Vielsalm). De borg van 1250 euro (vond ik wel erg hoog) stond 24/9 al weer op mijn rekening na afhouding van 43,20 toeristenbel. en 149,30 kosten (brandstof, stroom, afval). Dat viel allemaal best wel mee! Aanrader dit huis. Wij komen zeker nog eens terug. Fam. van Zon, Valkenswaard

Gereisd met vrienden in september 2010

• 8A. Overweg11-10-2008

Aanrader voor grote groepen

Prima vakantiehuis voor grote groepen. Veel ruimte, zowel binnen als buiten. Voldoende mogelijkheden om je te vermaken.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

• 9Monique29-06-2008

Le Relais de la Fagne

In juni 2008 hebben we met de hele familie een weekend doorgebracht in dit huis. We hebben ons prima vermaakt en iedereen was tevreden over het huis.

Pluspunten: - Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer, dat was echt ideaal! - Veel te doen in het huis, zoals sauna, trampoline, , tafeltennis, tafelvoetbal etc. Ook voor de kleinere kinderen was er genoeg te doen. - Alle bovengenoemde spullen waren net nieuw en zagen er erg goed uit. - Er is een gezellige bar waar je lekker kunt rondhangen. - Het restaurant is gezellig ingedeeld en er is ruim genoeg bestek, servies, pannen etc. aanwezig. - Het huis is groot genoeg, zodat je zelf kunt kiezen of je je even terug wilt trekken of juist de drukte op zoekt. -Van de grote weg die langs het huis ligt hebben we totaal geen last gehad.

Minpunten: - Het huis is best gehorig. Vooral als mensen in de bar staan te kletsen en jij wilt slapen. Maar als je gewoon rekening houdt met elkaar is dit niet zo'n probleem. - Sommigen von

Gereisd met familie in juni 2008

Vakantiehuis Le Relais de la Fagne info