Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgBihainVakantiehuizen BihainVakantiehuis Le Relais de la Fagne

Vakantiehuis Le Relais de la Fagne

BelgiëLuxemburgBihain

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Le Relais de la Fagne voor je op een rij gezet:

8.6FantastischScore uit 7 reviews

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

7 Reviews over Le Relais de la Fagne

• 6Emma Visser22-04-2017

Vergane glorie aan de snelweg.

Het huis was groot genoeg en de keuken voldoende ingericht. Je kunt er mooi wandelen. En het huis was redelijk schoon. Maar helaas heb je veel herrie van de voorbij razende auto's van de weg direct aan het huis en de snelweg 100 meter verder. Helaas was het sanitair niet wat we ervan verwachten, het water kwam niet of koud uit de kraan bij een aantal slaapkamers. Verder zijn alle bomen rondom het huis gekapt en kwam het totaal over als 'vergane glorie'. Wel hebben we een leuk weekend gehad, maar dat komt omdat we met een hele gezellige groep waren!

• 9DE Clerck Martine08-11-2014

prachtig

heel goed voldoende ruimte,prachtig weekend gehad ,ieder kamer douche, heel warm water ,goede afloop en vlugge terug storting van borg.

• 10nico13-11-2010

super maison

La maison est super grande avec les 16 chambres et 16 salle de bain une belle salle de jeux,grande cuisine avec un lave vaiselle de pro 1 minute pour laver. Le plus important pour nous c'est que nous pouvions faire du bruit pour fêter un anniversaire car il n'y a pas de voisin autour de la maison sauf les bois, car c'est tres difficille de trouver des grandes maisons isolée de voisin pour le bruit, car à 36 personnes même en faisant attention c'est difficile. L'acceuille des propriétaires est très bon et les charges sont résonnables. Nous retournerons l'année prochaine.

• 9Hannie Corstiaans-van Zon25-09-2010

net, ruim, schoon vakantiehuis voor grote groepen

wij waren hier met 33 man (van 1 tot 62 jaar) voor ons jaarlijkse familieweekend. Het huis was goed schoon, volledig ingericht en ruim. Groot voordeel: 16 kamers met allemaal eigen douche/wc dus veel privacy. Daarnaast nog een sauna, poolbiljart, airhockey en voetbalspel waardoor iedereen zich goed bezig kan houden. Het huis ligt wel wat afgelegen maar er liggen mooie plaatsjes in de buurt (La Roche en Vielsalm). De borg van 1250 euro (vond ik wel erg hoog) stond 24/9 al weer op mijn rekening na afhouding van 43,20 toeristenbel. en 149,30 kosten (brandstof, stroom, afval). Dat viel allemaal best wel mee! Aanrader dit huis. Wij komen zeker nog eens terug. Fam. van Zon, Valkenswaard

• 9Johan en Hannie Corstiaans24-09-2010

schoon, verzorgd eerlijk volledig ingericht huis

Wij hebben 17/19 sept. 2010 ons familieweekend met 33 mensen hier gehouden! Het is echt een fijn huis met alle luxe! De eigenaresse Sylvie is heel enthousiast en eerlijk. De borg van 1250,00 (wel veel vind ik) had ik vrijdag's erna al weer terug. Er was 192,50 afgehouden voor energiekosten en toeristenbelasting; heel redelijk allemaal. We hebben het heel gezellig gehad en zullen dit huis zeker nog eens boeken. Het is echt een aanrader, vooral die 16 kamers met eigen douche en wc. Daarbij nog sauna, voetbalspel, airhockey en poolbiljart allemaal voor hetzelfde geld. Echt geweldig. Groetjes, Hannie Corstiaans-van Zon

• 8A. Overweg11-10-2008

Aanrader voor grote groepen

Prima vakantiehuis voor grote groepen. Veel ruimte, zowel binnen als buiten. Voldoende mogelijkheden om je te vermaken.

• 9Monique29-06-2008

Le Relais de la Fagne

In juni 2008 hebben we met de hele familie een weekend doorgebracht in dit huis. We hebben ons prima vermaakt en iedereen was tevreden over het huis.

Pluspunten: - Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer, dat was echt ideaal! - Veel te doen in het huis, zoals sauna, trampoline, , tafeltennis, tafelvoetbal etc. Ook voor de kleinere kinderen was er genoeg te doen. - Alle bovengenoemde spullen waren net nieuw en zagen er erg goed uit. - Er is een gezellige bar waar je lekker kunt rondhangen. - Het restaurant is gezellig ingedeeld en er is ruim genoeg bestek, servies, pannen etc. aanwezig. - Het huis is groot genoeg, zodat je zelf kunt kiezen of je je even terug wilt trekken of juist de drukte op zoekt. -Van de grote weg die langs het huis ligt hebben we totaal geen last gehad.

Minpunten: - Het huis is best gehorig. Vooral als mensen in de bar staan te kletsen en jij wilt slapen. Maar als je gewoon rekening houdt met elkaar is dit niet zo'n probleem. - Sommigen von

Vakantiehuis Le Relais de la Fagne info

• InternetBeschikbaar