Sorteren

Reviews over Bihain

prachtig

DE Clerck Martine
    8-11-2014

heel goed voldoende ruimte,prachtig weekend gehad ,ieder kamer douche, heel warm water ,goede afloop en vlugge terug storting van borg.

net, ruim, schoon vakantiehuis voor grote groepen

Hannie Corstiaans-van Zon
    25-9-2010

wij waren hier met 33 man (van 1 tot 62 jaar) voor ons jaarlijkse familieweekend. Het huis was goed schoon, volledig ingericht en ruim. Groot voordeel: 16 kamers met allemaal eigen douche/wc dus veel privacy. Daarnaast nog een sauna, poolbiljart, airhockey en voetbalspel waardoor iedereen zich goed bezig kan houden. Het huis ligt wel wat afgelegen maar er liggen mooie plaatsjes in de buurt (La Roche en Vielsalm). De borg van 1250 euro (vond ik wel erg hoog) stond 24/9 al weer op mijn rekening na afhouding van 43,20 toeristenbel. en 149,30 kosten (brandstof, stroom, afval). Dat viel allemaal best wel mee! Aanrader dit huis. Wij komen zeker nog eens terug. Fam. van Zon, Valkenswaard

schoon, verzorgd eerlijk volledig ingericht huis

Johan en Hannie Corstiaans
    24-9-2010

Wij hebben 17/19 sept. 2010 ons familieweekend met 33 mensen hier gehouden! Het is echt een fijn huis met alle luxe! De eigenaresse Sylvie is heel enthousiast en eerlijk. De borg van 1250,00 (wel veel vind ik) had ik vrijdag's erna al weer terug. Er was 192,50 afgehouden voor energiekosten en toeristenbelasting; heel redelijk allemaal. We hebben het heel gezellig gehad en zullen dit huis zeker nog eens boeken. Het is echt een aanrader, vooral die 16 kamers met eigen douche en wc. Daarbij nog sauna, voetbalspel, airhockey en poolbiljart allemaal voor hetzelfde geld. Echt geweldig. Groetjes, Hannie Corstiaans-van Zon

Aanrader voor grote groepen

A. Overweg
    11-10-2008

Prima vakantiehuis voor grote groepen. Veel ruimte, zowel binnen als buiten. Voldoende mogelijkheden om je te vermaken.

Le Relais de la Fagne

Monique
    29-6-2008

In juni 2008 hebben we met de hele familie een weekend doorgebracht in dit huis. We hebben ons prima vermaakt en iedereen was tevreden over het huis.

Pluspunten:

- Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer, dat was echt ideaal!

- Veel te doen in het huis, zoals sauna, trampoline, , tafeltennis, tafelvoetbal etc. Ook voor de kleinere kinderen was er genoeg te doen.

- Alle bovengenoemde spullen waren net nieuw en zagen er erg goed uit.

- Er is een gezellige bar waar je lekker kunt rondhangen.

- Het restaurant is gezellig ingedeeld en er is ruim genoeg bestek, servies, pannen etc. aanwezig.

- Het huis is groot genoeg, zodat je zelf kunt kiezen of je je even terug wilt trekken of juist de drukte op zoekt.

-Van de grote weg die langs het huis ligt hebben we totaal geen last gehad.

Minpunten:

- Het huis is best gehorig. Vooral als mensen in de bar staan te kletsen en jij wilt slapen. Maar als je gewoon rekening houdt met elkaar is dit niet zo'n probleem.

- Sommigen von

Bihain scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews