Camping Bertrix

Camping Bertrix
7,7

43 tips over Camping Bertrix

jan schipper , 13-8-2017
mountainbiken en wandelen kan zeker vanaf deze camping. klimmen bij capnature is ook erg leuk.
Pieter Dobbenberg, 4-8-2017
Super camping! Zoals benoemd in onze recensie: haakjes in de stacaravans!
Sanne0207, 23-7-2015
Grotten van Han(met Nederlandse gids), Luxemburg, Euro space center(met Nederlandse gids), Bouillon+het wildpark, Orval, Grote Carrefour in het stadje Florenville(25 minuten rijden), Grotten van Lorretta

We hebben een aantal aanbieders voor Bertrix voor je op een rij gezet:

Kim, 26-5-2015
Check als je boekt even op de site of het animatieteam er is (om teleurstelling te voorkomen). Volgens mij in ieder geval tijdens de feestdagen en schoolvakanties. Het eten bij het restaurant is super (pizza's en pannenkoeken wat minder) maar de rest is heerlijk! Voor Pizza kun je beter naar het dorp gaan bij La Vendetta hebben ze heerlijke. Mocht je een keer vergeten zijn om brood te bestellen (dagelijks, dag ervoor vóór 17:00) dan zit er in het dorp ook een goede op Rue de la Crochette.
irene, 2-4-2015
Nieuwe oorlogsmuseum bij Bastogne. Zeer interessant door de opzet, ook voor kinderen.
Fam. van Enthoven, 3-2-2015

De meeste huisjes hebben geen TV wat soms bij slecht weer wel een uitkomst is met kleine kinderen. Weinig privacy op het terras maar ook binnen kijk je zo bij de buren naar binnen en vice versa.

Op de camping zijn er mogelijkheden om een kanotocht en wandel routes te boeken. Deze zijn ons goed bevallen. Ook loop je van de camping zou de bossen in. Er is aan de rand van de camping een speelbos voor de kinderen maar deze was niet functioneel. Algemeen veel kapot of gewoon vies.

Melanie, 23-1-2015
Grotten van Han, dierentuin van Han, La Shouffe (bierbrouwer), leisteenmijn.
Vermeer, 5-9-2014
Boogschieten was superleuk. Restaurant was door vlotte bediening ook goed te doen met kleine kinderen. Bezoek aan Bouillon was super: imposant kasteel, treintje door de stad, volop leuke waterfietsen.
Micheline Teunckens, 30-8-2014
Bertrix is een leuk dorpje. Van hieruit zijn er veel bezienswaardigheden te ontdekken.
Riccardo, 24-8-2014
Naast de camping en zijn directe mooie omgeving zijn er tal van leuke plaatsjes. Bouillon is er daar zeker één van, maar ook het kleinere plaatsje Redu. We zijn met een skelter (behoorlijk) stijl afgedaald richting de Leisteengroeve waar we door een zeer enthousiaste gids werden rondgeleid. Van horen zeggeen is het nabij gelegen Space Centre niet de moeite waard en uit ervaring zijn de plaatsjes Florenville en Neufchateau niet het omrijden waard om te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Bertrix voor je op een rij gezet: