Camping Bertrix

• 7.5Staat v/h sanitair

• Kinderopvang
Meer camping info
Tonen op kaart

In de omgeving van de Belgische Ardennen ligt Camping Bertrix. Een speelbos, zwembad en animatieprogramma met spooktocht en roofvogelshow bieden de kids vermaak. Hierdoor kunnen ouders heerlijk tot rust komen. Het centrum van Bertrix ligt slechts 2 kilometer verderop, maar bezoek ook zeker het kasteel van Bouillon of neem een biertje in Orval.

609 reviews over Camping Bertrix

• 8Janneke05-01-2020

Leuk met kinderen

We hebben genoten in juli/aug 2019 in stacaravan Tamaris xl. We zaten in een hete week (rond de 40 graden)en toen was het s avonds nog steeds nog heet in de caravan. Douche was soms te heet, de kinderen hebben daarom in het sanitair gebouw in het babybadje gewassen. We zaten dichtbij de voorzieningen en toch was het rustig in ons straatje. Het peuterbadje was heerlijk voor onze peuters van 1 en 3 en onze oudste van 5 heeft fijn kunnen zwemmen in het diepe bad. Restaurant &snackbar prima. Het speelbos is heerlijk. Omheind. Onze kinderen waren nog te klein voor de klimtoestellen, maar dat hinderde niet. (Let op, goed checken op teken). Aan de camping grenst een bos, je kunt meteen de natuur in wandelen. We hebben 2 kastelen in de omgeving bezocht (net over de grens en meer in de buurt, beiden leuk met kinderen). 3 supermarkten in de buurt met auto. Nederlands georiënteerd, vonden wij minder, maar voor de kinderen heel fijn.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 5M04-01-2020

Nooit meer!

Een keer maar nooit weer! We kregen een buggie club tegenover ons incl. de onderhoudsbus , die zo groot was dat het 2 plekken nodig had om in de breedte te kunnen parkeren. Wij keken tegen de wand van de bus aan. Tevens waren er ongeveer 15 buggies waar savonds aan gesleuteld werd incl het gas geven. Geen uitzicht meer en veel lawaai overlast. Toen we onze onvrede uitten werden we totaal niet serieus genomen. We hebben toen aangegeven eerder te vertrekken, maar we hoefden niet op restitutie te rekenen. Het zwembad is best leuk, maar veel te klein voor zo'n grote camping. De camping plaatsen boven op de heuvel zijn klein en je staat er tussen de vaste gasten. De broodjes kun je alleen op bestelling krijgen. Doe je dat niet, doordat je bijvoorbeeld een uitstapje gemaakt hebt, dan heb je dus geen broodjes, want er is geen losse verkoop. De douches waren vaak koud en vies. De omgeving is prachtig, maar camprix bertrix, nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 2019
    5Kees Nooter22-09-2019

nooit meer

Behoorlijke overlast door kampvuren van buren. Ondank verbod op openvuur trad beheerder niet op. Ik kreeg zeer grote bek van de aanwezige tokkies op mijn vraag of het vuur uit kon. Nee, ik moest maar verkassen met mijn tent. Heb ik ook gedaan aangezien ik al betaald had. Hier kom ik dus nooit meer.

• 6Eetgelegenheden

• 6Mier19-09-2019

Voor een korte vakantie prima

Het is opzich een prima camping. Het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam, en genoeg animatie en ook nog eens Nederlands gesproken. Onze eerst gekozen kampeerplaats was vrij klein en ongelijk, maar we hadden de mogelijkheid voor een andere en die was prima. Het sanitair was bij onze gedeelte slecht, het spoelde niet of nauwelijks door. En het stonk er ook heel vaak. Op sommige plekken op de camping zou er wel wat onderhoud gedaan mogen worden, vooral ook het klim en klauterbos.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Sonja17-09-2019

Heel goed

Caravan was keurig schoon personeel erg aardig het eten in restaurant was ook goed. Leuke camping ook als je met kinderen komt

• 9R. Goverde16-09-2019

Gemoedelijk

Er zijn verschillende wandelroutes, ook met de auto is het leuk om door de omliggende dorpjes te rijden. De mensen op de camping zijn vriendelijk.

• 10Leon Zuidam12-09-2019

perfect voor een mooie vakantie in de natuur

Dat de natuur hier prachtig is

• 9Intruder Owners Club Belgium09-09-2019

TOP geregeld voor grote groep

Voor de 2de maal op rij zijn we met onze club richting Bertrix getrokken voor onze Meeting . Net als vorig jaar zijn wij hier als een VIP behandeld zowel tijdens de organisatie als tijdens ons verblijf. Dit jaar verbleven we hier met 72 deelnemers verdeeld over caravans en kampeerplaatsen. van deze 72 deelnemers heb ik enkel positieve commentaren ontvangen over hun verblijf op de camping. Doe zo verder Team Bertrix. Top ontvangst. Top restaurant. Top verblijf. Kortom TOP camping.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 8Judith07-09-2019

Knus en gezellig.

Prima camping. Vriendelijk personeel. Veel Nederlandse toeristen, Nederlands gerichte camping.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in september 2019

• 8Organisatie autoclub06-09-2019

Fijne week op fijne camping!!

Wij, als organisatie van de autoclub, kunnen ons totaal niet vinden in de eerder geplaatste review. Er zijn bij ons geen klachten binnengekomen en hebben zelf ook alles als zeer positief ervaren. De camping, met haar personeel, heeft er vanaf het begin alles aan gedaan om de kampeerweek met onze autoclub zeer prettig te laten verlopen. Kortom het was een heerlijke week.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in september 2019

43 tips over Camping Bertrix

• Rudolf_Six, 08-04-2014

het speelbos, daar waren de kids niet uit te slaan

• Rudi Schepers, 14-04-2014

De nabijheid van de leisteenmein en de grotten van Han zijn een pluspunt. De bosrijke omgeving bied ook veel mogelijkheden. Het speelbos voor de kinderen is avontuurlijk.

• Kris, 22-04-2014

Burcht van Sedan FR. Vonden wij beter als het fort van Godfried. En het is zeker niet ver rijden.

20 vragen over Camping Bertrix

• Adri van Leeuwen, 28-01-2018

sanitair

Ik lees veel dat het sanitair niet erg goed is. Nu ben ik niet de grootste zeur maar schoon is wel prettig. Wie kan ons hier meer over vertellen of heeft iemand foto's hoe het er uit ziet? En wat zijn de plus punten en min punten van de camping?

• Astrid, 01-08-2017

Fietsen mee?

Heeft het zin om eigen (stads)fietsen mee te nemen of is de omgeving daar niet geschikt voor?

• jolie, 14-07-2016

tv aansluiting

heeft iemand enig idee of er een tv aansluiting is? op de staanplaatsen

Camping Bertrix info

• Aantal sterrensterstersterster