Camping Bertrix

Weer vandaag-2°-5°
Camping Bertrix
7,7

Omschrijving
In de omgeving van de Belgische Ardennen ligt Camping Bertrix. Een speelbos, zwembad en animatieprogramma met spooktocht en roofvogelshow bieden de kids vermaak. Hierdoor kunnen ouders heerlijk tot rust komen. Het centrum van Bertrix ligt slechts 2 kilometer verderop, maar bezoek ook zeker het kasteel van Bouillon of neem een biertje in Orval.

509 reviews over Camping Bertrix in het Nederlands

Pff

Ben,
7-10-2018

Zwembad veel te klein, Sportveld compleet verouderd, Restaurant te klein geen lekkere gerechten en geen variatie , bediening duurt veel te lang en de Bar is maar zeer beperkt open.... De weg op de camping is dramatisch. Dat zelfde geld voor de hygiëne in de sanitair gebouwen. Bij drukte geen warm water. En alles is veel te duur op de camping...

Heerlijke vakantieplek met of zonder kinderen.

de Gooijer,
8-9-2018

Prettige camping. Mooi gelegen. Horeca prima.

De kinderen (2 jongens) hebben zich heerlijk vermaakt met speeltuin, zwembad en het unieke speelbos.

Onze 'plopsa' tent lag wat achteraf op de camping .

Leuk voor een weekje!

Jacco,
4-9-2018

De stacaravan, Tamarix XL, was verder prima, bedden ook goed, maar we vonden 'm wat aan de prijzige kant, voor een week! Zwembad was oke, maar rest van het terrein kan best een beurt gebruiken.. trappen en sportveld rondom het zwembad liggen er toch wat troosteloos bij. Gelukkig was het mooi weer en hebben we wel kunnen genieten. Op de camping was het 's avonds rustig en er waren vooral gezinnen met jongere kids op de Tamaris XL plekken te vinden. Dit sprak ons wel aan. Eten was goed in het restaurant. Echt een winkel is er niet, maar in Bertrix is een prima Carrefour supermarkt waar wij veel gehaald hebben. De broodjes 'sochtends zijn ook lekker!

Neckermann Reizen

wij gaan hier niet meer naartoe

valentina,
1-9-2018

ruime plaats, goed sanitair, goede ligging

veel lawaai, tot laat in de avond; druk, druk, druk.

Vies, slecht onderhouden en gevaarlijk

Bianca,
28-8-2018

Samen met mijn man en zoons van 5 en 0 jaar geweest. Bij aankomst werden we ontvangen door de receptiemedewerker die alles bij elkaar hoestte. Erg onsmakelijk. Aangekomen bij de stacaravan (huisje 62) wilden we eigenlijk gelijk weer rechtsomkeert naar huis. Zo vies. De limegroene bank was bruin geworden en je bleef er aan vastplakken als je er op zat. De dekbedovertrekken, waar je apart voor betaald, waren stuk (kapotgekrabt door een hond). De meest doorgelegen matrassen ooit zaten onder de vlekken en haren. En over alles was in tijden geen doek gehaald. Voor onze zoon van 5 toch gebleven. Gelukkig had ik voor de kinderen eigen beddengoed meegenomen en eigen servies en bestek. Animatie viel tegen. Onze zoon vond het wel leuk, maar activiteiten duurden heel kort en als ouder moet je er zeker bij blijven. Te veel kinderen voor 2 a 3 begeleiders. Rest van de camping zeer slecht onderhouden en hierdoor soms zelfs gevaarlijk . NOOIT WEER.

Grote camping

Margje,
25-8-2018

Camping Bertrix is een grote camping met 500 plaatsen. In het hoogseizoen is het er erg druk.

Wij kwamen op de bonnefooi en er waren nog een paar plaatsjes vrij. Uiteindelijk een mooi plekje met uitzicht, boven aan de rand van de camping.

Wij vonden de plaatsen bij het speelbos niet mooi. Heel donker en vol.

De camping heeft een mooi centraal gedeelte met een terras, snackbar, zwembad en speeltuin. En een mooi groot sportveld. Deze was enigszins verouderd, maar onze kinderen vonden het leuk om, vooral 's avonds, met andere tieners te sporten. Zwembad is groot, jammer dat er geen glijbaan was.

Er zijn veel verhuuraccommodaties. Hierdoor misten wij een beetje de gemoedelijke kampeersfeer.

In juli 2018 hebben wij 10 dagen in een mooie grote stacaravan gekampeerd. We waren met z'n 6-en waarvan 4 pubers (13 tot 17 jaar). Animatie voor pubers, georganiseerd door de camping, is er niet. Er kunnen via Cap Nature leuke activiteiten gedaan worden, deze zijn goed verzorgd, niet goedkoop. Het zwembad is voor pubers niet meer interessant. In de omgeving is genoeg te bekijken en een mooie natuur. Doordat onze kinderen goed met elkaar kunnen opschieten en het prachtig weer was hebben wij een leuke vakantie gehad.

Place in paradise

Jacqueline Willems,
22-8-2018

Prima vakantie gehad. Mooie camping en ligging. Omgeving met allemaal leuke plekken om te bezoeken. Vriendelijke mensen. Goed eten in het restaurant. Genoeg te doen voor de kids. Voor herhaling vatbaar.

Voor herhaling vatbaar!

Rolex1978,
22-8-2018

Prima gebeuren! Leuke animatie voor de kids. Alles netjes en keurig onderhouden. Ik zal hier zeker terugkomen!

Prima voor een week, maar niet op herhaling.

Anne de Jager,
20-8-2018

De camping heeft prima standplaatsen. Als het gelukt hebt, krijg je veel beschutting van bomen. Ondanks dat het vrij dicht op elkaar staat, heb je wel het gevoel van privacy door o.a. de 'terrassen' en gelaagdheid.

Camping ligt in een wat te rustig gebied. Bezienswaardigheden en attracties op 30 min. of meer rijafstand. Bertrix ligt dichtbij, maar heeft niet veel te bieden. Paar restaurantjes. Wel prima supermarkten in de buurt. Is ook nodig; de campingwinkel is drie keer niks.

Gelukkig was er een zwembad voor onze kinderen van 9 en 12. Met alleen daar ook WIFI. Dat was prima. Verder weinig tot geen animatie voor gezin of volwassenen. Ze doen wel hun best kleintjes, maar het is het allemaal net niet.

De camping heeft de nodige faciliteiten, maar het is sober en vaak verouderd, soms rommelig en slordig. Het sanitair is op zich prima, maar wordt niet heel goed schoongehouden. Al verschilde dat wel per blok.

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bertrix in Bertrix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bertrix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.