Camping Bertrix

500 reviews over Camping Bertrix in het Nederlands

Mooie camping

Van de braak
17-8-2018

Met betrekking tot de ligging. Waren er mooi plaatsen om te wandelen met onze hond. Ook dicht bij het toilet gebouw en fijn dat we een eigen water punt hadden.

Hygiëne van de douche was niet altijd optimaal. Uit laat punten op de camping voor de hond voldeed niet aan onze verwachtingen. Verder goed naar onze zin gehad 🏕

Mooie camping met goede eetgelegenheden. Animatie voor de kinderen is goed. Ook het Ranger programma in het bos is leuk. Wel een drukke camping. Sanitair mag veel beter onderhouden worden. Vies en vaak koud water. Zwembad lekker warm maar veel te klein voor alle gasten.

Leuke camping voor betaalbare prijs. Het personeel is erg aardig en service-gericht, prima zwembad en sportgelegenheden en erg prettig dat je op de camping zelf allerlei activiteiten kunt regelen, zoals klimmen, abseilen, mountainbiken etc.

Vrij Uit

Niet helemaal watevreden wij ervan verwachte

Familie Floors
14-8-2018

Bertrix is een kindercamping waar veel animatie is en moet zeggen dategen doen ze ergoed leuk.

De plek waar het gegeven word is echt toe aan een opknapbeurt en er mag daar beter gelet worden op veiligheid er lagen lege flessen en peuken op de grond niet echt kindvriendelijke dus.

Cafetaria is klein maar smaakte goesting.

Restaurant heeft een kleine kaart maar je kunt nergens even lezen wat ze hebben

Zwembad erg klein voor zo'n grote camping

Peuterbadje erg ongezellig

Tennisbanen erg verouderd dus hard toe aan een opknapbeurt

ToiLetten vaak smerig

Douches vaak koud ook voor het afwassen is het water vaak koud jammer

De wegen op de camping zijn erg slecht gaten in de weg

De vaste gasten waar je tussen staat zijn erg chagarijnig en hebben nogal snel commentaar wat wel en niet mag op de camping

Savonds is de receptie dicht en heb je alleen een noodnummer voelt absoluut niet veilig.

Bij het zwembad is er geen controle dus voor de kleintjes is het er eg gevaarlijk

Veel te duur

Dennid
14-8-2018

Een paar nachten op Bertrix gestaan onderaan bij speelbos. Daar staat dus ook de waterzuivering van de camping die herrie maakt en stinkt. Toiletten niet erg schoon en op enig moment was het herentoilet zelfs helemaal afgesloten. Maar geen bordje oid. Douches vond ik te klein en te weinig plek om je kleding droog te hangen als je douchte. Ik vond het de bijna 60 euro per nacht (gezin met twee kinderen) niet waard.

Voor herhaling vatbaar.

Fam Baars
14-8-2018

Gezellige camping. Goed verzorgd. Mooi compact, maar alles wat je nodig hebt. Overzichtelijk voor kinderen. Heel leuk: een afgezet stuk bos voor de kinderen.

Van alles te doen, maar in de avond wél rustig.

Nette camping, mist de wow-factor

Linda
14-8-2018

Nette camping, netjes onderhouden zwembad. Helaas te klein voor het aantal gasten. Zou best een bad bij kunnen met bijvoorbeeld een glijbaan. Verder zouden er meer ligbedjes bij mogen, deze zijn echt niet toereikend. Verder een net restaurant, maar de bediening is zeer traag. Het had bijvoorbeeld geregend, maar op de tafels stond water....niet dat iemand er even met een doekje langs gaat. En als er mensen weggaan, ook FF met doekje weer tafel afnemen. De anumatie ruimte vinden wij echt niet aantrekkelijk. De tafeltjes en stoelen zijn gedateerd. Lik verf en herstelwerkzaamheden en nieuw meubilair zou het mooier en aantrekkelijker maken ( en nieuwe geluidsinstallatie!). En je hebt een glazen wand voor mooi uitzicht....zorg dat je FF wekelijks deze laat reinigen. Al deze dingen zorgen ervoor dat wij de wow factor missen....je kan echt meer uit deze camping halen als je als eigenaar FF wat punten op de i gaat zetten.

leuk!!!

els
14-8-2018

handig, geen borg of schoonmakenkosten en nl sprekend personeel. genoeg plek in caravan, ook voor de kinderen genoeg te doen. winkeltje duur maar dat weet je van te voren.

Zeker leuk om heen te gaan!

Bianca
12-8-2018

Het is een leuke camping met veel activiteiten voor kinderen van 4 maar ook v 14 jaar. Het speelbos is geweldig daar kunnen de kids zich goed uitleven. De balie medewerkrs vriendelijk en behulpzaam. Er zijn veel leuke uitjes die je kunt doen in de buurt. Uiteten in Bertrix is niet zo'n succes dan kan je beter naar Bouillon gaan. (Wat trouwens ook een mooi plaatsje is) Het minpuntje is v ons t sanitair vaker en grondiger gepoetst mogen worden. Verder zijn er bij het zwembad weinig lig bedjes. Mede door kinderen die hun handdoek erop leggen en gaan zwemmen.

Verschrikkelijk

Jo
12-8-2018

Verschrikkelijk! Is de 60 euro per

nacht echt niet waard. Slechte voorzieningen voor deze prijs. Overvol, je staat boven op elkaar zonder afscheiding van plekken. Stonden id buurt vh vieze speelbos, in het stof met voortdurend herrie en rioollucht/stankoverlast vd waterzuivering. Geen warm water bij t afwassen of douchen. Id doucheruimte worden bovendien alle spullen nat. Nooit weer.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bertrix in Bertrix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bertrix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bertrix scoort een 7.8 uit 10 op basis van 499 reviews.