Camping Bertrix

Camping Bertrix
7,6

423 reviews over Camping Bertrix in het Nederlands

Prachtige camping, zeer mooi gelegen, erg schoon!

Caroline, 21-5-2018

Heel mooie en zeer schone camping. Prrachtige ligging! Het zwembad is mooi! Het personeel is zeer vriendelijk. De winkel is niet veel, maar het dorp is vlakbij. Voor kinderen wordt hier ontzettend veel georganiseerd.

Zeer goede camping maar overprised

Elko, 19-5-2018

Camping met alles erop en een maar wij betalen voor 1 nacht met camper rond de 40 euro. .

M breedeveld, 12-5-2018

Een fantastische camping met zeer goed en schoon sanitair. Heerlijke douches!!

Lekker eten bij het zwembad. We waren met 2 honden en die mochten wel in het bargedeelte mee om te eten. Heel erg gezellig. Leuke bediening . Zeer zeker een aanrader!!!

Plekken ruim en de plek kon jezelf uitkiezen.

Snel weer!

Benedikt Evers, 8-5-2018

Camping heeft mooie ligging, met in het speelbos een leuk klein riviertje waar kinderen dammetjes in kunnen bouwen. Zwembad is net gerenoveerd en groot. Eten bij het restaurant is lekker. Wij zaten in een 6 persoons stacaravan. Zeer luxe en nette caravans. Animatie voor de kinderen was leuk, met oa vossenjacht, knutselen, spellen op de tennisbaan en op vrijdag een grote opblaas hindernisbaan. Top week gehad!

Kindvriendelijke camping, midden in de natuur.

Femke Uhlenbeck, 8-5-2018

Fantastische camping in de Ardennen. Ruim, hygiënisch en midden in de natuur. Super kindvriendelijk met leuke speeltuinen, zwembad en speelbos. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Wij hebben meteen voor de zomer weer gereserveerd! Ik kan het iedereen aanraden.

Aanbevolen!

Henk Breman, 1-5-2018

Mooie prachtig geleden camping met ambiance! Erg geschikt voor families met kinderen, gezien groot zwembad, ruime speelgelegenheid, direct aan mooi bos- en wandelgebied gelegen. Gezellige bar en groot terras; lekker eten. Goed uitgangspunt voor dagtochten naar boeiende bezienswaardigheden en activiteiten.

Nooit meer

Nooit meer, 29-4-2018

Geen animatie wel 1ste week mei vakantie.

Sanitair vies we kwamen zaterdag aan hebben maandag ochtend pas iemand gezien daarna zaten nog overal haren en spinnenwebben. info over mtb routes hebben ze niet en dan staat er naast het speelbos nog een installatie die overdag ieder uur ongeveer gaan gaat en s nachts een keer of 3 maakt veel geluidsoverlast we zijn eerder vertrokken

Geweldige camping, dit jaar weer!

Daan, 21-3-2018

Geweldig verblijf samen met vrienden gehad. We hadden twee ruime, mooie kampeerplaatsen naast elkaar. Heerlijk gegeten in het restaurant van de camping, echt een aanrader! Leuke activiteiten, schoon sanitair met fijne douches en heerlijk zwembad. Fijn dat het binnenzwembad in het dorp ook gratis te gebruiken was. Wij hebben voor deze zomer ook al weer geboekt.. Kunnen niet wachten om weer twee weekjes te mogen ontspannen em genieten!

Genoeg te doen op een prachtige locatie.

Maarten, 2-3-2018

In het na-seizoen was ik hier met een groep vrienden. Een heerlijk weekend weg. We sliepen in een 6 persoon stacaravan die van alle gemakken was voorzien. Je kunt op de camping fietsen huren en het is een prachtige omgeving om te mountainbiken! Hier viel me op dat er op de camping erg veel te doen is, voor jong en oud. Van tennissen en voetballen tot paintballen. En bovendien een zwembad. De voorzieningen zijn goed en het personeel vriendelijk. Nu waren we met een groep vrienden, maar ik kom hier zeker een keer terug met de kinderen! En ik was niet de enige die er zo over denkt :)

Veel geld voor weinig plezier

Uit brabant, 17-2-2018

De plekken lopen verschrikkelijk schuin af. Je hebt hulp nodig van minstens 5 volwassenen om je caravan goed te kunnen zetten. Bij regen moet er een trekker aan te pas komen. Kinderclub veel dicht. Zelfs wanneer het regent overdag. De activiteiten die worden georganiseerd zijn wel leuk. Sanitair ronduit oud en smerig. Er is 1 sanitairgebouw nieuwer, maar als je daar niet bij in de buurt staat, reken dan op zeer smerige toiletten en douches. De haren plakken wekenlang tegen de muur en de wastafels worden afgedaan met de dweil waarmee ook door de mannen wc gegaan is...als je er iets van zegt, is er een hele onvriendelijke mevrouw bij de receptie die er niets mee doet. We hoorden van vaste gasten dat het vroeger fantastisch was, maar sinds overname andere eigenaar , het ieder jaar slechter wordt. Wij zijn, zoals velen met ons, eerder naar huis gegaan en zullen hier nooit meer terugkomen.

We hebben een aantal aanbieders voor Bertrix voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bertrix in Bertrix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bertrix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Bertrix scoort een 7.64 uit 10 op basis van 426 reviews.