Géén boekingskosten

Camping Bertrix

BelgiëLuxemburgBertrix

We hebben de beste aanbieders voor Camping Bertrix voor je op een rij gezet:

6.8VoldoendeScore uit 689 reviews
+16/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

6.8VoldoendeScore uit 689 reviews
  • 5.9Staat v/h sanitair
  • 6.6Eetgelegenheden

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer camping info

In de omgeving van de Belgische Ardennen ligt Camping Bertrix. Een speelbos, zwembad en animatieprogramma met spooktocht en roofvogelshow bieden de kids vermaak. Hierdoor kunnen ouders heerlijk tot rust komen. Het centrum van Bertrix ligt slechts 2 kilometer verderop, maar bezoek ook zeker het kasteel van Bouillon of neem een biertje in Orval.

692 Reviews over Bertrix

• 6Gerold Zegers09-08-2022

Schoonmaak sanitair is zee4 beneden niveau

Schoonmaak sanitair, afvalbakken worden niet dagelijks geledigd. Tegels worden de hele week NIET schoongemaakt. Vele kinderen ziek, buikgriep rara?

• 3Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden
  • 8Fam. Huijsman07-08-2022

Volgend jaar weer

We hebben een enorm fijne vakantie gehad. Prima camping met veel te doen. Zwembad was schoon. Sanitair ook. Ondanks dat wij een chalet hadden moesten we douche in het sanitair gebouw ivm weinig tot geen waterdruk en koude douche. Dat was het enige minpunt.

• 8Staat v/h sanitair
  • 4G06-08-2022

Als je ziek wil worden, dan moet je hier heen!

Camping met matig sanitair en slechte schoon maak en hygiëne. Kwart van de camping ziek (Norovirus) en als je hier een opmerking bij de receptie over maakt kijken ze de andere kant op. En blijkt dat dit al weken speelt. En er dus niets aan gedaan wordt. Dat vind ik het ergste, personeel en campinggasten ziek en er wordt geen actie ondernomen. Super leuke camping voor gezinnen, maar door de slechte hygiene en schoonmaak komen wij hier niet weer.

• 3Eetgelegenheden
  • 6Fam. Verwolf04-08-2022

Voldoende, er is wel meer van te maken

Voldoende, er is wel meer van te maken als er meer aandacht is voor onderhoud/schoonmaak en faciliteiten in zwembad (zoals glijbaan).

• 5Staat v/h sanitair
  • 8Marlies28-07-2022

Heerlijk genoten op deze levendige camping

Wij hebben een super leuke vakantie gehad met onze 2 dochters van 4 en 6 jaar oud. Animatie is super! Zwembad en speeltuin zijn erg leuk! De camping is gezellig en levendig. Uitstapje kasteel in bouillon is een aanrader!

• 8Eetgelegenheden
  • 4Harm28-07-2022

Nooit meer.

Nooit meer, Sanitair niet schoon. Te duur. En voor die prijs nog geen WiFi over de hele camping . Slechte zaak. Restaurant te duur.

• 3Staat v/h sanitair
  • 3Dhr26-07-2022

Verouderde camping naast stinkende riool overstort

Slecht en veel te weinig sanitair, verstopt en koud water, hobbelige camping plek met lang niet gemaild gras. Camping ligt naast een luidruchtige en stinkende riool overstort. Enige pluspunt zijn de vele kinderen op de camping, dus veel potentiële vriendjes.

• 3Eetgelegenheden
  • 9Sergio18-07-2022

Wow!!

Wat een geweldig verblijf hebben we hier gehad! Het weer werkte natuurlijk geweldig mee waardoor we heerlijk verkoeling konen zoeken in het zwembad. Daarnaast heerlijk gegeten in het restaurant met onder andere heerlijke pizza's en pasta's.

Wij komen zeker terug!

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden
  • 5Nel16-07-2022

Tegenvaller

Sanitair op camping mooi, maar niet zo schoon. Restaurant goed, maar veels te duur voor een camping. Kampeerders lopen met volle vuilniszakken en honden over terras van restaurant ( kortere route??), dit moet toch anders kunnen. Kom je voor één nacht, word je op een onhandige en kleine plek neergezet…….(wel vole bedrag). Waarom niet vlakbij de uitgang? Brood pas vanaf 09.00 uur, voor ons nooit meer deze camping.

• 9Sabrina07-06-2022

Familiecamping

Hemelvaart en Pinksterweekend verbleven. 1ste WE volzet dus zeer druk. Heel veel kinderen aanwezig dus rustzoekers moeten vragen naar een rustige plaats, want die zijn er zeker. Kinderen kunnen zich volop amuseren, mooi zwembad, fijn speelbos, speeltuin, sportvelden voor de 'jeugd'. Verschillende plaatsen liggen schuin zodat stabilisering caravan onmogelijk is. Onze voortent lag aan 1 zijde compleet op de grond . Plaatsen ook relatief klein. Caravan + tent+ wagen = vol. 2de WE was het een stuk rustiger. Carrefour ligt op 5 minuten rijden en is alle dagen open. Zeer mooie omgeving om te wandelen, vanaf de camping, maar Bouillon is zeker ook het bezoek waard om langs de Semois te wandelen. Personeel zeer behulpzaam. Jammer van het 'natte' sanitair. Er wordt meermaals per dag gepoetst maar door het nat achterlaten oogt het weer onmiddellijk vuil omdat men natuurlijk met vuil schoenen erdoor loopt. 2 aangename weekends gehad.

• 7Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisBeschikbaar (1)
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar