7,8

In de omgeving van de Belgische Ardennen ligt Camping Bertrix. Een speelbos, zwembad en animatieprogramma met spooktocht en roofvogelshow bieden de kids vermaak. Hierdoor kunnen ouders heerlijk tot rust komen. Het centrum van Bertrix ligt slechts 2 kilometer verderop, maar bezoek ook zeker het kasteel van Bouillon of neem een biertje in Orval.

524 reviews over Camping Bertrix in het Nederlands

prachtig

Johanna van Marsum,
10-4-2019

Samen met mijn man en twee kinderen verbleven we vorig jaar in een 6-persoons caravan. We werden gelijk vriendelijk ontvangen bij de receptie, hierdoor begon onze vakantie goed. De caravan zag er mooi en schoon uit. Er is een mooi restaurant aanwezig waar de manager ons goed kon helpen om de lekkerste bieren te proberen! Voor mijn 2 kinderen, 1 van 11 en 1 van 13, waren er genoeg vriendjes en vriendinnetjes om mee op te trekken. Zij hebben het erg naar hun zin gehad en wij hierdoor ook! We hebben ook gebruik gemaakt van de buitensportactiviteiten van Cap Nature. Een echte aanrader! Al met al hebben wij een geweldige vakantie gehad en zijn we zeker van plan om dit jaar terug te keren richting het mooie Bertrix!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Topvakantie!

Tessa de Jong,
10-4-2019

In de zomer van vorig jaar verbleven we met een grote groep van 15 man op camping Bertrix. Er waren activiteiten aanwezig voor alle leeftijden en iedereen heeft goed genoten! De camping ligt dichtbij het centrum van Bertrix, dus daar zijn we ook een aantal keer naar toe geweest. Het verblijf op de camping was helemaal prima. Genoeg eetgelegenheden, onze accommodatie was schoon en de camping is zeer kindvriendelijk en geschikt voor grote groepen zoals ons. Bovendien was de service ook top. Al met al een topvakantie die we zeker nog eens gaan beleven!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Gezellig

Kimberley,
10-4-2019

Leuke en gezellige camping. Je word vriendelijk ontvangen aan de receptie en ze staan je graag te woord.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Komen terug!

Dhr. Zandbergen,
10-4-2019

Vorig jaar nog even lekker een weekje samen met mijn vriendin er tussen uit geweest, naar deze knusse, gezellige camping. In de warme uurtjes kon je lekker bij het zwembad liggen. Na het zwemmen even iets lekkers voor bij de koffie halen in het winkeltje op de camping en savonds prima uit eten geweest in de omliggende dorpjes. In de omgeving kon je lekker fietsen en van de mooie natuur genieten.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

fantastisch!

Esmee Peters,
10-4-2019

vriendelijk personeel, de kinderen hebben de tijd van hun leven gehad!! echt een aanrader dus ;)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Volgende zomer weer !!

Natascha Hilkema,
9-4-2019

Het was een top vakantie !! Super vriendelijk personeel. Achter de receptie willen ze jou graag helpen, wat erg fijn is. Het is een groot park en erg netjes. Wij hadden een chalet en die was super schoon en fijn. Helemaal niet ouderwets en dat geeft een betere sfeer. In de omgeving kun je erg leuk wandelen en het was ook zeer rustgevend. Ze hadden ook tennisvelden waar ik en mijn partner leuk konden tennissen. Het restaurant was prima, maar wat meer variatie zou mogen. De snackbar was echt top! De keuze was reuze. Ik was samen met mijn partner en we hebben het beide erg naar ons zin gehad. Volgende zomer komen wij zeker terug.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Vorig jaar zijn wij 2 weken met ons gezin op deze camping geweest. We hebben een heerlijke vakantie gehad! De camping wordt goed onderhouden. De kinderen hebben zich heel goed vermaakt in het zwembad, de speeltuin en met de activiteiten die het animatieteam organiseerde, echt top! We hebben ook ontzettend genoten van de omgeving. We komen zeker weer terug!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastische camping!

Dorien van der Weij,
7-4-2019

Een prachtige camping en een unieke ligging. Niet ver van het dorp met voldoende supermarkten. In de omgeving is veel te beleven. De camping zelf is erg netjes en wordt goed onderhouden. Als je de technische dienst nodig hebt dan zijn ze er binnen een kwartier, top service. Op de receptie kun je terecht met al je vragen en ze weten op bijna alles een antwoord. Zeer klantvriendelijk. Dit zelfde geldt ook voor de winkel waar je je eerste levensbehoeften kunt kopen. Lekkere verse broodjes iedere morgen! We hebben heerlijk gegeten in het restaurant. Niet duur en erg lekker. Animatie was ook goed. Ze organiseerden ook voor onze kids van alles waaronder griezeltochten, voetbaltoernooien en andere sporten. de fakkeloptocht naar het dorp om vervolgens naar het prachtige vuurwerk te kijken was een hoogtepunt van de vakantie. Wij hadden een chalet en deze was erg netjes en schoon. Voldoende ruimte en privacy. We komen in juli weer!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prachtige plek voor jong en oud!

Demi,
3-4-2019

Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie op camping Bertrix. Zeer ontspannen maar ook een levendige sfeer op deze camping. De animatie voor de kinderen is fantastisch, ze hebben hun erg vermaakt! Ook het zwembad is erg fijn. Vooral met het mooie zonnige weer wat wij hadden deze weken! Verder is de omgeving erg mooi en is er genoeg te doen. Vooral de kano tocht die wij hebben gedaan was een leuke ervaring! Kortom, een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Anna van der Veen,
3-4-2019

Ik heb een top verblijf gehad op camping Bertrix. De camping beschikt over vele faciliteiten, en het personeel is erg vriendelijk. Zeker een aanrader, en wij komen zeker terug!

Gereisd met vrienden in juli 2018

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bertrix in Bertrix, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bertrix zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.