Bertogne

We hebben een aantal aanbieders voor Bertogne voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Bertogne voor je op een rij gezet:

Reviews over Bertogne

Gezellig en warm sfeervol familiehuis

Monique,
    4-11-2018

De aardige gastvrouw Jolanda was erg flexibel in aankomst en vertrek tijden wat wij konden waarderen , geen gehaast dus

Het was een schoon ruim gezellig en warm huis met een heerlijke grote keuken en een fijne Houtkachel .

Jong en oud heeft genoten van de spelletjes die er aanwezig waren en de wandelingen en vispartij in de omgeving

Alles was aanwezig , zoals info wat er te doen was , heerlijke bedden , fijne badkamer , handdoeken en beddengoed .

Netjes verzorgd . Wij hebben er ern heerlijke tijd gehad met 4 kinderen en 4 volwassenen bedankt hoor

Gereisd met vrienden in oktober 2018

Heerlijk rustig, fijn beheer

Hilde,
    8-8-2018

Fijne kleinschalige camping met veel groen. Wij zijn helemaal tot rust gekomen. Ook onze honden hebben heerlijk in het beekje kunnen spelen.

Het zwembad is niet heel groot maar prima om in af te koelen, en van overdreven luidruchtige kinderen hebben we geen last gehad. De beheerders houden rekening met iedereen. Fijn om te merken dat de regels actief worden gehandhaafd.

Zolang je je normaal en fatsoenlijk kunt gedragen heb je er een geweldige camping aan! Ons gaan ze er zeker terug zien!

Gereisd met vrienden in augustus 2018

heel goed

de Jong,
    2-8-2018

We hebben met onze 6 kinderen hier een fijne week gehad. Gastvrije en vriendelijke eigenaar, die ook veel weet over omgeving.

Er is een kast vol spelletjes voor groot en klein. Buiten maakten de kinderen gebruik van zandbak en tafelvoetbalspel en genoten ze van pony Cato.

Touristische info en wandelkaarten aanwezig. Ruime keuken en badkamers. Fijne bedden en kussens. Er is goed wifi in dit huis.

Het kerkje van Bertogne staat dichtbij en vandaar uit vertrekken een aantal prachtige wandelroutes.

We zijn tevreden!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Voor herhaling vatbaar!

lousa,
    8-7-2018

Geweldige plek als je voor rust+basic gaat! We vroegen specifiek voor een schaduwrijke plek ivm 'n huidaandoening en die hebben we gekregen. Gert-Jan en Lucinda zijn hele hartelijke, respectvolle uitbaters en geven je een heel welkom gevoel! We zijn doordeweeks geweest en zijn een nacht langer gebleven, mede door de privacy die de plek bood. sanitairgebouwtje is schoon+warm met gratis vogelconcert! Ook fijn dat we spullen in een koelkast konden doen (op eigen risico). wij waren te laat met doorgeven om daar te eten en hebben dus zelf gekookt en x in Bastogne ( alla dolce vita, lekkere pizza!) gegeten.

min puntje is de supermarkt in t dorp, is vrij prijzig.

Gereisd met vrienden in juli 2018

Fantastisch!

Jacqueline en Gert,
    30-6-2018

Wat een geweldige plek en wat een warme ontvangst! Gert Jan en Lucinda doen er werkelijk alles aan om het je naar de zin te maken. De camping is idyllisch, watertjes kronkelen door de camping, iedere plek is mooi en aan het water. Wil je de natuur ontmoeten? Dan kan dat hier..de meeste mooie planten, bloemen en klein vliegend spul. Een plek om naar terug te keren en tot rust te komen. Dank je wel lieve uitbaters! Voor jullie zorg en warme ontvangst..

Tot zeker een volgende keer...

Gereisd met partner in juni 2018