Géén boekingskosten

Meer camping info

133 Reviews over Tro Do Way

• 2Rianne03-08-2022

Vreselijk

Deze mensen moeten echt geen camping runnen. Zij zetten zich zelf op nr 1 ipv de kampeerder. Geen klant vriendelijkheid. Geen WiFi of 4 g bereik op de camping. Een aggregaat met heel veel herrie. Geen wandelpad direct vanuit de camping. Een hele lange lijst met dingen waar je je aan moet houden nog nooit mee gemaakt. Overigens is hier geen wisselwerking met de eigenaars... de kampeerders moeten het sanitair schoon achter laten maar het gebouw zelf is het hele seizoen niet schoon gemaakt aan de buitenkant... Flessen werden niet opgehaald vuilnis bleef liggen en dit had niets te maken met de wasbeertjes zoals ons verteld werd maar doordat er geen goede ophaaldienst was. Eigenaars staan niet open voor positieve feedback want wel zo eerlijk om deze klant onvriendelijkheid face to face ook te melden. Maar dit wordt echt niet gewaardeerd. Wij zijn eerder weg gegaan en op een hele leuke positieve camping terecht gekomen.

• 1Staat v/h sanitair
  • 2Josien06-07-2022

Locatie camping prima .eigenaars niet gastvrij.

Mooie locatie, erg drukke weg. Sanitair matig tot redelijk. Eigenaars hautain en niet gastvrij. Bij aankomst een lijst van alles wat er niet mag op de camping. En volgens de eigenaar : regels zijn regels! Bejegening van de eigenaars : hautain, arrogant en niet klantvriendelijk.

• 4Staat v/h sanitair
  • 8Paul S.30-05-2022

Opnieuw leuk weekend!

Hier in 2014 en 2017 een paar dagen geweest en nu opnieuw. Toen ik in 2014 deze camping vond op internet had deze een hele hoge beoordeling op Zoover. Nu tot mijn verbazing een onvoldoende. De camping zelf is niet veranderd. De huidige eigenaren zijn inderdaad wel duidelijk in de regels, maar ik heb daar geen moeite mee. Gewoon lezen en niet zo zeuren mensen! Het is een leuke kleine camping, stond vol met Hemelvaart maar sanitair toch best OK. Bij de tent inderdaad slecht internet, maar dat is de charme van kamperen. Ik snap wel dat je niet blij bent als je dicht bij het aggregaat staat. Over de naastgelegen weg komt weinig verkeer.

• 7Staat v/h sanitair
  • 6j de v06-12-2021

Wel wat verbeterpunten

We waren 2 nachten op de camping met de tent. Zeer eenvoudige camping en je kunt er vuur maken. Het sanitair is beperkt en een van de toiletgebouwen was gesloten, waardoor er alleen bij de receptie toegang was tot een toilet en om afwaswater weg te gooien, dus mensen namen de toevlucht tot het bos. Verder ligt de camping pal langs een regionale weg waarvan er wel wat geluid te horen is.

• 2Staat v/h sanitair
  • 5Wim Rietmeijer24-08-2021

Eenvoudige camping

De eigenaren vertelden het eea over de regels en over dingen die in de omgeving zijn te doen.De camping is niet de duurste in zijn soort, je kan dan ook niet alle luxe verwachten.Maar wat ons wel hinderde was de totale onbereikbaarheid op je eigen plek. Geen Wifi, of 3G, 4G ontvangst. Wij waren er 4 nachten, helaas met 3 dagen prut weer, nat en koud.Verder stonden wij op 20 m van het sanitairblok, alwaar een generator 24/7 staat te stampen. Ik had gelukkig oordopjes bij me, maar dit continue gebrom op de achtergrond gaat behoorlijk op je zenuwen werken. Ik heb nog eens gekeken, maar volgens mij kun je met een geluidisolatie de overlast een stuk verminderen. Verder zou enige drainage en enig egalisatiewerk de kwaliteit van de standplaats kunnen verbeteren. Dat geldt ook voor de kwaliteit van de wegen op het terrein.Mooie uitvalsbasis voor diverse bezoeken. Maar nog genoeg verbeterpunten.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair
  • 8Fam Koper24-08-2021

We hebben de laatste nacht van onze vakantie op deze camping doorgebracht, en wat een geweldige ervaring was dit. Prachtige omgeving, lieve vriendelijke camping eigenaren, met knuffelhond Ben, loslopende kippetjes ♥️Ons eigen hout kunnen hakken om vervolgens in een vuurschaal ons eigen kampvuurtje te maken! Mogelijkheid om een drankje op het terras te drinken, lekkere schone douche ( wel even een euro muntje meenemen) Supermarkt vlak bij. Kortom niets te klagen, en wat ons betreft echt een aanrader.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair
  • 4frans10-08-2021

fietsweekend.

wij vonden het ruime plekken werden vriendelijk ontvangen.Achter de receptie hadden we maar een toilet en een douche bij de dames en heren deze waren eenvoudig maar schoon maar even verderop bij toiletgebouw was de douch heel erg vies.En buiten stond de muntjesautomaat om te douchen.Dit is erg onhandig .Wij vonden de eigenares erg zeuren over toiletpapier 6 velletjes erg kinderachtig en niet klantvriendelijk.De entree was erg rommelig en we vonden de receptie open 10uur erg laat.

• 5Staat v/h sanitair
  • 1De Cocken09-08-2021

Tro do Way = TROP, NO WAY

Eigenaars Gert Jan en Lucinda waren zeer onvriendelijk, hautain en enkel berust op geld. Dit hebben we nog nooit meegemaakt.Toen we om 20.30 arriveerden waren ze beiden zeer boos en misnoegd. Volgens hen sloot de receptie om 18.00 en hadden ze door ons laattijdig aankomen nog geen tijd gehad om te kunnen eten!!!Een vriend van ons die normaal met zijn tent zou meekomen had s ochtends de camping gemaild dat hij wegens de slechte weersvoorspellingen hoogstwaarschijnlijk niet zou komen. De 2 overnachtingen dienden toch betaald te worden, ook al was de plek leeg. We dienden nog 1 extra dag te betalen omdat we de dag van afreizen s middags nog onze BBQ aanstaken en een uur langer bleven. Sanitair niet in orde, de kranen werken niet goed, plasbak mannen is kapot, lauw water aan de afwasbak buiten.

• 1Staat v/h sanitair
  • 1Suzy Verbruggen09-08-2021

Absoluut nooit meer!

De eigenaars van de camping waren allesbehalve vriendelijk. Een goeie camping uitbater dient er te zijn met raad en daad voor zijn klanten. Dat was bij ons niet het geval. Blijkbaar zijn deze mensen meer geschikt voor een 9 to 5 job en zeer zeker niet als uitbater van een camping. Uit alles moet geld geslagen worden. We moesten zelfs een dag extra betalen omdat we onze bbq aangestoken hadden om half twaalf en we volgens de uitbater om twaalf uur moesten weg zijn. Een uurtje extra kon en mocht niet.De camping zelf is mooi gelegen en we komen graag terug als de camping ooit overgenomen wordt door hartelijke mensen.

• 3Staat v/h sanitair
  • 5An19-04-2021

eenvoudige basiscamping, goed voor enkele nachten

Uitbaters klantvriendelijk. Camping idd éénvoudig, maar natuurlijk vlak naast de weg toch minder. sanitair beperkt volgens standplaatsen. 1 blok niet beschikbaar, dus enkel aan de receptie! (+warm water zeer beperkt !). Er wordt veel hout gestookt (was ook koud) en afval wordt maar beperkt geselecteerd. Afvalwater: 'gewoon weggooien' was de boodschap! Prijs/kwaliteit niet in verhouding voor basiscamping: 25€/nacht - 2 volw + caravan. Wandelmogelijkheden vanuit camping prima.

• 3Staat v/h sanitair

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar