Chalet The Silence

Chalet The Silence

8.9Fantastisch

België, Luxemburg, Bertogne

Op vakantie geweest naar The Silence?

8.9Fantastisch

• 8.8Inrichting
  • 9.4Hoeveelheid ruimte

Chalet info

Meer chalet info

9 reviews over Chalet The Silence

• 10astrid K.06-02-2011

Fantastisch vakantiehuis! een 10+ !

Chalet de Silence is aan iedereen aan te raden, van kleine kinderen tot volwassenen er is voor iedereen wel iets waarvan men zegt, WAUW! Onze kleine meid, die haar 6de verjaardag vierde in Silence vond het mega-cool ! We werden ook aangenaam verrast dat bij aankomst er balonnen en een verrassingspakketje voor de jarige klaar stond! De eigenaars zijn hele lieve mensen en heel belangrijk, je kan ze altijd bereiken. Voor het overige was het huis heel netjes en onderhouden. Achteraf gezien hebben we geen enkel minpunt kunnen opnoemen, alleen maar plus punten. Wij gaan zeker terug.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2011

• 10Carolina V.D.26-12-2010

Zeer leuke vakantie gehad!

We hadden een heel leuk weekend, de villa was perfect in orde, de eigenares kan je altijd bereiken, we vonden het heel tof dat ze ons belde, 2 dagen voor aankomst, om te zeggen dat we sneeuwkettingen moesten voorzien want dat het glad was! Er lag heel wat sneeuw, we waren alleen met ons gezin, met 5 personen, we hebben enorm genoten van het zwembad en de speelzaal en de kinderen van de vele video's-dvd's die er aanwezig zijn, alsook de playstation viel in smaak. We gaan alle jaren 2x op een verschillende plaats op weekend, maar het was al heel lang geleden dat we zo tevreden waren over een vakantieverblijf! De Silence is zeker en vast een aanrader voor iedereen!

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

• 10Clijsters Natalie01-12-2010

FANTASTISCH !

Silence heeft een fantastische ligging, helemaal in de natuur, maar nog meer waren we verbaasd toen we binnenkwamen in de woning, heel mooi ingericht en aan alles gedacht, we waren er met onze familie, met 11 personen, en hadden geboekt omdat mijn ouders 40 jaar getrouwd waren, er stond een leuke attentie met kaartje op tafel voor de jubileum van mn ouders. Alles was er kraaknet. En van oma tot achterkleinkinderen, iedereen heeft zich enorm goed geamuseerd!!!! Toen we bij het afsluiten van het weekend, op maandagmorgen aan iedereen vroegen, wat ze nu het leukste vonden, ging het bij de kinderen tussen het zwembad en de speelzaal, de jongste van 7 jaar voegde eraan toe, ik vond de playstation keileuk en vroeg direct wanneer we terugkwamen! Oma en opa hadden genoten van de enorme bibliotheek die er ter beschikking staat. En m'n zus en ik vonden de biljart en de flipperkast het einde! Iedereen was het erover eens dat Silence een fantastisch vakantieverblijf is! Fam. Clijsters N.

• 10Clijsters Natalie01-12-2010

FANTASTISCH !!!!!!

Silence heeft een fantastische ligging, helemaal in de natuur, maar nog meer waren we verbaasd toen we binnenkwamen in de woning, heel mooi ingericht en aan alles gedacht, we waren er met onze familie, met 11 personen, en hadden geboekt omdat mijn ouders 40 jaar getrouwd waren, er stond een leuke attentie met kaartje op tafel voor de jubileum van mn ouders. Alles was er kraaknet. En van oma tot achterkleinkinderen, iedereen heeft zich enorm goed geamuseerd!!!! Toen we bij het afsluiten van het weekend, op maandagmorgen aan iedereen vroegen, wat ze nu het leukste vonden, ging het bij de kinderen tussen het zwembad en de speelzaal, de jongste van 7 jaar voegde eraan toe, ik vond de playstation keileuk en vroeg direct wanneer we terugkwamen! Oma en opa hadden genoten van de enorme bibliotheek die er ter beschikking staat. En m'n zus en ik vonden de biljart en de flipperkast het einde! Iedereen was het erover eens dat Silence een fantastisch vakantieverblijf is! Fam. Clijsters Natalie

• 10kati van damme14-11-2010

Fantastische midweek gehad! was super!

Op 8 november vertrokken we met 3 gezinnen (6 volwassenen, 5 kinderen tussen de 3 en 15 jaar) richting Bertogne, door de negatieve review die ik hier las, hadden we onze twijfels... maar deze twijfel bleek volledig ongegrond. Een heel vriendelijke eigenaar deed ons alle uitleg en we mochten indien nodig hem dag en nacht bellen. Het werd ondanks het enorme slechte weer een fantastische midweek! Alles is er aanwezig, er is een volledig ingerichtige speelzaal, met air hockeytafel, tafeltennis, tafelvoetbal, biljart en uiteraard heeft iedereen genoten van het zwembad! De kinderen waren vooral heel tevreden toen ze zagen dat er op de kinderkamer 2 televiesies, playstation en games, dvd en video met wel 80 films bleken te staan! Voor de rest was er alles in orde en ook zeer proper. We hebben al gereseveerd voor volgend jaar!! een echte aanrader! Vriendelijke groeten, Fam. Kati Van Damme

• 10Fam.Deleu12-11-2010

Prachtig goed onderhouden huis, bosrijke omgeving

Wij hebben een fantastische week gehad in Silence, alles was tip top in orde. De kinderen hebben hun geen minuut verveeld. Zeer vriendelijke eigenaar, voor herhaling vatbaar!! Fam. Deleu

Gereisd met oudere kinderen in september 2010

• 3Kees05-11-2010

Eens maar nooit weer

Het huis heeft ongetwijfeld betere tijden gekend. De zwembadinstallatie is niet afgestemd op kinderen die meer doen dan rustig baantjes zwemmen, de toiletten op de benedenverdieping ruiken naar urine en de speeltoestellen voor de kinderen vinden wij over het algemeen oud en gebrekkig. Dit weerhoudt de klantonvriendelijke eigenaar er niet van alle kosten bij de eindafrekening in rekening te brengen. Zelfs een forse reparatie aan de elektronica van de 33 jaar oude flipperkast werd in rekening gebracht, maar ook een gebroken kaarshouder van slechts een paar euro. De kosten voor borg kunnen dus heel snel, zoals bij ons, tot echte kosten leiden. De prijs kwaliteitverhouding is naar onze mening hier ver te zoeken. Eens maar nooit weer dus.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 8P. Suurland28-09-2010

Mooie ligging, veel ruimte, voor ieder wat wils

Heerlijk rustig, maar met de auto zit je zo in het leuke stadje Bastogne. Supermarkt in Bertogne, daar kan je al je eten kopen of b.v. houtskool enz.

Veel ruimte, leuk binnenzwembad, heerlijke tuin, fijne speelruimten van jong tot oud.

Met 12 man, baby tot oma, erg genoten.

Fam Suurland

Gereisd met vrienden in september 2010

• 9fam v. Leeuwen22-09-2008

Geweldig!!

Zeer vriendelijke eigenaar, die je altijd kunt bellen. Het verwarmde zwembad zeer veel gebruikt, De speelhal was een succes, In de chalet was alles aanwezig. Zeker voor herhaling vatbaar. In de buurt is veel te doen,Chalet zelf ligt in zeer rustige omgeving. Er ligt veel informatie over activiteiten die je in de buurt kunt doen.

Gereisd met familie in september 2008

Chalet The Silence info