Vakantiehuis Le Baty

Met vrienden

Prima

Lonneke
29-8-2010

Wij hebben hier in 2007 en 2008 een lang weekend met een hele grote vriendengroep doorgebracht. Het vakantiehuis op zich is erg mooi, ruime keuken, alles aanwezig. De gezamenlijke ruimte is meer dan knus, zit een kleine bar in, leuke grote tafels en een zitbank. Echt leuk.

Kamers boven zijn redelijk, erg gehorig en wat krapjes. Ook niet altijd even netjes.

De eigenaren zijn ons erg tegengevallen 2 keer. We hebben 1 keer wat kapot gemaakt en dat is netjes vermeld, maar een hoop gedoe gehad en de borg niet terug gekregen, die veel meer was dan de schade. Ook al laat je alles netjes achter, het was nooit netjes genoeg, altijd wel iets op te merken.

Na 2 keer hier verder een fijn weekend gehad te hebben komen wij nu vanwege de eigenaren hier niet meer terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Le Baty in Bertogne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Le Baty zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.