Vakantiehuis La Ferme de Bertogne

Vakantiehuis
Vakantiehuis La Ferme de Bertogne
9,8

5 reviews over Vakantiehuis La Ferme de Bertogne in het Nederlands

heerlijk weekend in een mooie omgeving

Myriam
10-6-2018

Zeer vriendelijke gastvrouw. Deelt haar kennis over de geschiedenis van de omgeving met de gasten. Huisje is zeer compleet. Prachtige tuin met uitzicht op de heuvels van Bertogne. Vanaf het vakantiehuisje starten verschillende wandelroutes.

Schitterend

Familie Van Den Eynde - De Windt
25-2-2018

Ideaal vakantiehuis voor een weekend of midweek tussenuit. Ruim, authentiek, in een gezellig dorpje. Alles is voorhanden. Volledig uitgeruste keuken, bad, douche, enz. Superette op 5 minuten wandelen, ook zondagmorgen open. Wij hadden een weekendje sneeuwpret. Gemarkeerde wandelingen vanuit het dorp. Mooie vergezichten enz. Wij komen zeker ook eens in de zomer terug!

Fantastisch nieuw verblijf

Jean-Pierre
17-10-2017

Comfortabel nieuw gerenoveerd huis gelegen in een mooie, rustige omgeving. Vier slaapkamers met goede bedden (opgemaakte bedden bij aankomst !), 2 badkamers (1 met bad en 1 met douche), ruime moderne aparte keuken, salon met tv en ruime eetkamer. Het huis bevind zich op een oude boerderij wat extra charme geeft aan het geheel. Ook een grote tuin met feeëriek uitzicht op de groene omgeving. Heel handig: supermarkt Smatch op ca. 500 m. Prima wandelwegen in de directe omgeving. Het aangename stadje Bastogne ligt op slechts ca. 11 km. Je wordt er ook heer hartelijk ontvangen door Yolande, de eigenares. Kortom, we waren super tevreden en keren er (hopelijk) spoedig terug.
Jolande, eigenaar, 8-1-2018

Super fijn te horen dat uw verblijf zo goed is bevallen Jean Pierre. Merci voor de mooie beoordeling en zeker voor uw bezoek. Hetgeen u schreef is net wat wij onze gasten willen bieden. Een comfortabele vakantie in toch een fijne rustige omgeving waar van alles te ontdekken valt: Dikke merci en hopelijk tot nog eens:

Met vriendelijke groet; Rudy en Jolande

Mooi groot en gezellig huis

Riena
24-9-2017

We werden heel hartelijk ontvangen. Het is een gezellig, ruim huis. Er zijn twee mooie badkamers en een grote keuken waar alles aanwezig is. Ook is er in de eetkamer een heerlijke grote eettafel, waar je met z'n allen aan kunt zitten. Ook zijn heel veel leuke spelletjes aanwezig. Je kunt er ook heerlijk buiten zitten met een prachtig uitzicht. Er zijn in de buurt genoeg leuke dingen te doen. Kortom wij hebben echt genoten het weekend dat we er waren!

Echt een thuis gevoel

Bart
15-7-2017

Het was de eerste keer voor mij in de Ardennen. Eenmaal aangekomen was er een persoonlijk ontvangst. De accommodatie was voorzien van alle benodigheden. De stilte en ruimte vallen samen in perfect harmonie.
La Ferme de Bertogne - Jolande, eigenaar, 25-7-2017
Dank Bart voor je mooie review. We zijn blij dat je het zo goed naar de zin hebt gehad. Hopelijk tot ziens in Bertogne.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Ferme de Bertogne in Bertogne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Ferme de Bertogne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis La Ferme de Bertogne scoort een 9.78 uit 10 op basis van 5 reviews.