Géén boekingskosten
BelgiëLuxemburgBertogneVakantiehuizen BertogneVakantiehuis La Ferme de Bertogne

Vakantiehuis La Ferme de Bertogne

BelgiëLuxemburgBertogne

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis La Ferme de Bertogne voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 11 reviews

Meer vakantiehuis info

11 Reviews over La Ferme de Bertogne

• 9Marjan01-05-2022

Super

Leuk authentiek huis, zeer compleet ingericht

• 8Familie W08-11-2021

Gezellig huis in mooie regio

Gezellig huis, heel goed uitgerust! Mooie regio om wandelingen te doen

• 9Monique04-11-2018

Gezellig en warm sfeervol familiehuis

De aardige gastvrouw Jolanda was erg flexibel in aankomst en vertrek tijden wat wij konden waarderen , geen gehaast dus Het was een schoon ruim gezellig en warm huis met een heerlijke grote keuken en een fijne Houtkachel . Jong en oud heeft genoten van de spelletjes die er aanwezig waren en de wandelingen en vispartij in de omgeving Alles was aanwezig , zoals info wat er te doen was , heerlijke bedden , fijne badkamer , handdoeken en beddengoed . Netjes verzorgd . Wij hebben er ern heerlijke tijd gehad met 4 kinderen en 4 volwassenen bedankt hoor

• 9de Jong02-08-2018

heel goed

We hebben met onze 6 kinderen hier een fijne week gehad. Gastvrije en vriendelijke eigenaar, die ook veel weet over omgeving. Er is een kast vol spelletjes voor groot en klein. Buiten maakten de kinderen gebruik van zandbak en tafelvoetbalspel en genoten ze van pony Cato. Touristische info en wandelkaarten aanwezig. Ruime keuken en badkamers. Fijne bedden en kussens. Er is goed wifi in dit huis. Het kerkje van Bertogne staat dichtbij en vandaar uit vertrekken een aantal prachtige wandelroutes. We zijn tevreden!

• 10Johan Siefkes26-06-2018

Geweldig!

Een heerlijk huis en je voelt je er echt welkom. Gastvrije mensen en genoeg tips om te doen in de omgeving.

Aanrader!

• 10Hams26-06-2018

Weekendje Ardennen

Het was een heerlijk weekend in een prachtig huis in een geweldige omgeving. De gast vrouw weet erg veel te vertellen over de dingen te zien en te doen in de beeldschone omgeving! Maar het is ook heerlijk vertoeven in de mooie ruime tuin van de woning! Zeker een aanrader, wij gaan zeker nog eens terug!

• 9Myriam10-06-2018

heerlijk weekend in een mooie omgeving

Zeer vriendelijke gastvrouw. Deelt haar kennis over de geschiedenis van de omgeving met de gasten. Huisje is zeer compleet. Prachtige tuin met uitzicht op de heuvels van Bertogne. Vanaf het vakantiehuisje starten verschillende wandelroutes.

• 10Familie Van Den Eynde - De Windt25-02-2018

Schitterend

Ideaal vakantiehuis voor een weekend of midweek tussenuit. Ruim, authentiek, in een gezellig dorpje. Alles is voorhanden. Volledig uitgeruste keuken, bad, douche, enz. Superette op 5 minuten wandelen, ook zondagmorgen open. Wij hadden een weekendje sneeuwpret. Gemarkeerde wandelingen vanuit het dorp. Mooie vergezichten enz. Wij komen zeker ook eens in de zomer terug!

• 10Jean-Pierre17-10-2017

Fantastisch nieuw verblijf

Comfortabel nieuw gerenoveerd huis gelegen in een mooie, rustige omgeving. Vier slaapkamers met goede bedden (opgemaakte bedden bij aankomst !), 2 badkamers (1 met bad en 1 met douche), ruime moderne aparte keuken, salon met tv en ruime eetkamer. Het huis bevind zich op een oude boerderij wat extra charme geeft aan het geheel. Ook een grote tuin met feeëriek uitzicht op de groene omgeving. Heel handig: supermarkt Smatch op ca. 500 m. Prima wandelwegen in de directe omgeving. Het aangename stadje Bastogne ligt op slechts ca. 11 km. Je wordt er ook heer hartelijk ontvangen door Yolande, de eigenares. Kortom, we waren super tevreden en keren er (hopelijk) spoedig terug.

Jolande, eigenaar, 08-01-2018

Super fijn te horen dat uw verblijf zo goed is bevallen Jean Pierre. Merci voor de mooie beoordeling en zeker voor uw bezoek. Hetgeen u schreef is net wat wij onze gasten willen bieden. Een comfortabele vakantie in toch een fijne rustige omgeving waar van alles te ontdekken valt: Dikke merci en hopelijk tot nog eens: Met vriendelijke groet; Rudy en Jolande

• 10Riena24-09-2017

Mooi groot en gezellig huis

We werden heel hartelijk ontvangen. Het is een gezellig, ruim huis. Er zijn twee mooie badkamers en een grote keuken waar alles aanwezig is. Ook is er in de eetkamer een heerlijke grote eettafel, waar je met z'n allen aan kunt zitten. Ook zijn heel veel leuke spelletjes aanwezig. Je kunt er ook heerlijk buiten zitten met een prachtig uitzicht. Er zijn in de buurt genoeg leuke dingen te doen. Kortom wij hebben echt genoten het weekend dat we er waren!

Vakantiehuis La Ferme de Bertogne info

• CafeNiet beschikbaar