Vakantiehuis Gîtel Salle 1024

Vakantiehuis Gîtel Salle 1024
9,3

3 tips over Vakantiehuis Gîtel Salle 1024

Van Kerkhoven Etienne, 21-8-2014
Wij slapen graag met open venster, maar vermits er vele vliegen zijn, zou ik dan aanraden eventueel vliegenramen te laten aanbrengen op de slaapkamers.
Elif Borucu, 26-2-2014
Rij ook even naar Bastogne, op 10 km afstand...Gezellig.. Deze tip kregen we van de eigenaar.
Peter Lucas, 24-9-2013
Het huis beschikt over een heerlijk, groot overdekt en verwarmd terras met grote buitenkeuken. Wij hebben geregeld dat de traiteur alles voor een BBQ heeft gebracht en dat was werkelijk subliem!!! zulk goed vlees en zoveel..... wi raden aan om minstens voor 4 personen minder te bestellen dan aanwezig want wij konden er 2 dagen van eten.....