Vakantiehuis Gîtel Salle 1024

Vakantiehuis Gîtel Salle 1024
9,3

102 reviews over Vakantiehuis Gîtel Salle 1024 in het Nederlands

Met vrienden

Geweldig huis met een top zwembad en prima Wifi

Fam. Mijnhardt
23-9-2018

Onze jaarlijkse familievakantie met 14 personen, waarvan 6 kleine kinderen, is voor ons een heel belangrijk moment om bij te tanken van een druk jaar met veel verplichtingen. Wij zijn dan ook kritisch als gaat om comfort. Deze keer in de Gite Salle hadden we daar absoluut niet over te klagen: een geweldig huis, zeer schoon, van alle gemakken voorzien, een prachtig zwembad, een heerlijke buitenkeuken, prima bedden (inclusief beddengoed, badlakens en badjassen), ruim sanitair en als klap op de vuurpijl een zeer praktische inloopijskast. Ruimte genoeg overal, uitstekende wifi door het hele huis en hele hulpvaardige eigenaren. Is er dan niets op deze prachtige plek aan te merken? Misschien dat de omheinde tuin wat te besloten is, maar het voordeel is dat je de kleintjes goed in de gaten kunt houden. Dus nee, eigenlijk is dit hét vakantiehuis voor je jaarlijkse familie-uitje.

Patricia
13-9-2018

Een heerlijk huis met prachtig zwembad en fijne tuin met overdekt,verwarmd terras! De kamers zijn heel fijn met ieder een eigen badkamer. Heerlijke bedden! Gezellige huiskamer en ruime keuken met koelcel wat wij echt ideaal vonden. Het enige minpuntje vonden wij de schoonmaak. De keuken (kasten)en vooral de toiletten waren niet zuiver helaas...Verder hebben we echt genoten van dit heerlijke huis! Prachtige omgeving om heerlijk te vertoeven. De bakker kwam de verse broodjes etc. netjes bezorgen tussen 08:00/09:00uur. Heerlijk ontbijten zo👌

een heerlijk weerzien

Doke Willems-Dokman
3-9-2018

Onze tweede keer hier. Discrete maar behulpzame eigenaren, een heerlijk ruim huis dat overdacht en volledig is ingericht en de mooie omgeving. Het zwembad is fantastisch en buiten kan bij ieder weer gegeten worden onder de overkapping met eventueel verwarming. We voelden ons onmiddellijk weer thuis en willen best nog eens terug komen

Geweldig

Gerrie Kolvenbach
5-6-2018

Geweldige accomedatie. Zeer mooi zwembad. Mooie kamers lekker relaxen . Mooie omgeving

Een behaaglijk verblijf gehad voor een familie.

Cornelia Koelega
13-5-2018

Goed zijn: de rustige en toch centrale ligging/ eigentijds en comfortabel ingericht / mooie duurzame bouw en materialen/ uitstekend en verwarmd zwembad/ heel veel leefruimte/ prima bedden. Kleine minpunten: niet elke kamer heeft eigen wc/ het keukengerei/ de schoonmaak had beter gekund.

Aanrader!

Nelleke
26-4-2018

Wauw wat een mooi huis! De foto's kloppen precies met wat het is. Ruimte genoeg, een mooi terras, zwembad en sauna; goede faciliteiten, we misten niks. Echt een aanrader!

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Families Baeyens, Nomes & Co
8-11-2017

Wij hebben ENORM genoten van jullie prachtige huis, zwembad, tuin, bedden enz.

Hierover hebben we een notitie in het gastenboek geschreven met gemeende opmerkingen.

Iedereen vond de vakantieweek zalig en voor herhaling vatbaar.

Wij zullen zeker reclame maken bij onze vrienden/kennissen/relaties!!!!

Een geweldige week met kinderen en kleinkinderen.

Familie de Jong
30-10-2017

Een robuust en gezellig ingericht huis, met mooie slaapkamers, een praktische keuken, en natuurlijk het fantastische zwembad met sauna. Het prachtige herfstweer en de gastvrije en vriendelijke benadering van de verhuurders maakten het verblijf voor allemaal (groot en klein) aangenaam en voor herhaling vatbaar!

Ruime, goed uitgeruste vakantiewoning die zelfs met een grote groep mensen iedereen voldoende privacy en rust biedt.

Het grote zwembad en de gezellige tuin met verzorgde (overdekte) terrassen zijn een troef, alsook de professionele keuken.

Dat elke kamer een eigen moderne badkamer heeft, biedt heel wat tijdswinst omdat niemand op elkaar hoeft te wachten.

Wij vierden er een speciale gelegenheid met familie en beleefden een onvergetelijk weekend. Heel fijn in dit kader was ook de lieve attentie van de vriendelijke en behulpzame doch steeds discrete eigenaars.

Met de prachtige Ardennen op de achtergrond kunnen wij iedereen Gîtel Salle1024 warm aanbevelen!!

(Ps. Ook bedrijven die een teambuilding of semenarie organiseren, vinden hier de perfecte accommodatie, er is zelfs een grote gescheiden vergaderruimte beschikbaar!)

Een super weekend met collega's in een droomhuis !

ACROPOL team
24-5-2017

Leuk ontvangst bij aankomst. Alles was piekfijn in orde, het huis met al zijn accomodaties is perfekt en uitgerust voor een verblijf met 20 pers. De omgeving is prachtig. Wij hadden er de tijd van ons leven onder collega's ! Een echte aanrader !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gîtel Salle 1024 in Bertogne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gîtel Salle 1024 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.