Vakantiehuis Gîtel Salle 1024

Vakantiehuis
Vakantiehuis Gîtel Salle 1024
9,4

96 reviews over Vakantiehuis Gîtel Salle 1024 in het Nederlands

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Families Baeyens, Nomes & Co, 8-11-2017

Wij hebben ENORM genoten van jullie prachtige huis, zwembad, tuin, bedden enz.

Hierover hebben we een notitie in het gastenboek geschreven met gemeende opmerkingen.

Iedereen vond de vakantieweek zalig en voor herhaling vatbaar.

Wij zullen zeker reclame maken bij onze vrienden/kennissen/relaties!!!!

Een geweldige week met kinderen en kleinkinderen.

Familie de Jong, 30-10-2017

Een robuust en gezellig ingericht huis, met mooie slaapkamers, een praktische keuken, en natuurlijk het fantastische zwembad met sauna. Het prachtige herfstweer en de gastvrije en vriendelijke benadering van de verhuurders maakten het verblijf voor allemaal (groot en klein) aangenaam en voor herhaling vatbaar!

Familieweekend om speciale gelegenheid te vieren

Dries V., 27-9-2017

Ruime, goed uitgeruste vakantiewoning die zelfs met een grote groep mensen iedereen voldoende privacy en rust biedt.

Het grote zwembad en de gezellige tuin met verzorgde (overdekte) terrassen zijn een troef, alsook de professionele keuken.

Dat elke kamer een eigen moderne badkamer heeft, biedt heel wat tijdswinst omdat niemand op elkaar hoeft te wachten.

Wij vierden er een speciale gelegenheid met familie en beleefden een onvergetelijk weekend. Heel fijn in dit kader was ook de lieve attentie van de vriendelijke en behulpzame doch steeds discrete eigenaars.

Met de prachtige Ardennen op de achtergrond kunnen wij iedereen Gîtel Salle1024 warm aanbevelen!!

(Ps. Ook bedrijven die een teambuilding of semenarie organiseren, vinden hier de perfecte accommodatie, er is zelfs een grote gescheiden vergaderruimte beschikbaar!)

Een super weekend met collega's in een droomhuis !

ACROPOL team, 24-5-2017

Leuk ontvangst bij aankomst. Alles was piekfijn in orde, het huis met al zijn accomodaties is perfekt en uitgerust voor een verblijf met 20 pers. De omgeving is prachtig. Wij hadden er de tijd van ons leven onder collega's ! Een echte aanrader !

Prachtige vakantievilla!

Vboys Veltem, 19-5-2017

Dit kan met recht en reden als een prachtige gite met de luxe van een hotel beschouwd worden!

De volledig uitgeruste keuken, verwarmd terras met barbecue, sauna, zwembad, badkamer per slaapkamer, ... alles werd super bevonden!

Kortom, een perfecte basis voor een zorgeloos weekend.

Fantastisch huis!

Katrijn, 4-5-2017

Handdoeken en lakens zijn voorhanden.

Zeer geslaagd familiefeest ( 50 jaar huwelijk )

Maria en Yvon uit Diepenbeek, 20-4-2017

Alles prima; slaapkamers, badkamers, living, keuken, buitenterrassen...de omgeving.( waren met 3 peuters,3 kleuters, 4 adolescenten en 10 volwassenen)

Wifi was meestal overbelast.

SUPER, TOP

De Vleeschouwer Sindy, 31-3-2017

super vakantiehuis met alle luxe, vooral de uitgeruste kuiken met zeer ruime koelkast.

iedere kamer was voorzien van een badkamer is zeker een aanrader!

een heel gaaf huis en een te gek zwembad en sauna

familie mondria, 30-1-2017

een top keuken voor grote "getallen".

een mooie zwembad, een hele fijne sauna en een openhaard die steevast elke avond het middelpunt vormde.

al met al een prachtig toevluchtsoort voor een groot gezin met 6 kleinkinderen

we hebben een geweldige week gehad

Heerlijk familiehuis, met droomzwembad en sauna.

Fam. Hoogendoorn, 17-1-2017

Opnieuw met de familie, 20 personen in totaal, de kerstweek hier doorgebracht. We hebben er weer van genoten. Ruime sfeervolle woongelegenheid, goed geoutilleerde keuken, fijne slaapkamers, en vooral het fantastische zwembad met sauna. Wij komen hier graag weer terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gîtel Salle 1024 in Bertogne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gîtel Salle 1024 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Gîtel Salle 1024 scoort een 9.37 uit 10 op basis van 97 reviews.