Vakantiehuis

104 reviews over Vakantiehuis Gîtel Salle 1024 in het Nederlands

Magnifique!

Els,
27-12-2018

Al jaren zijn we als gezin verwend met gastvrijheid in combinatie met omgeving en verblijf. Het afgelopen jaar , tijdens de warmste week van 2018, werden we echter verrast door alle extra faciliteiten die het huis ons bood.

Koelcel, airco, zwembad, sauna, tuin, barbeque, tafeltennis enz.

Supermarkt op ong. 13 km,

Ina en Gerard , bedankt voor de gastvrijheid, het was subliem.

Herinneringen bouw je op, deze is om nooit te vergeten.

Gereisd met vrienden in augustus 2018

Fam van Rossum,
2-12-2018

we hebben een uitstekend familie weekend doorgebracht in het Gitel. Het is een uitstekend huis. Goed ingericht veel ruimte en goede slaap en badkamers. Het goed verwarmde binnenzwembad was een eldorado voor de zowel de kleinkinderen als de volwassenen. Familie de Laat is bijzonder behulpzaam en gastvrij. Komen zeker weer terug

Gereisd met jonge kinderen in november 2018

Geweldig huis met een top zwembad en prima Wifi

Fam. Mijnhardt,
23-9-2018

Onze jaarlijkse familievakantie met 14 personen, waarvan 6 kleine kinderen, is voor ons een heel belangrijk moment om bij te tanken van een druk jaar met veel verplichtingen. Wij zijn dan ook kritisch als gaat om comfort. Deze keer in de Gite Salle hadden we daar absoluut niet over te klagen: een geweldig huis, zeer schoon, van alle gemakken voorzien, een prachtig zwembad, een heerlijke buitenkeuken, prima bedden (inclusief beddengoed, badlakens en badjassen), ruim sanitair en als klap op de vuurpijl een zeer praktische inloopijskast. Ruimte genoeg overal, uitstekende wifi door het hele huis en hele hulpvaardige eigenaren. Is er dan niets op deze prachtige plek aan te merken? Misschien dat de omheinde tuin wat te besloten is, maar het voordeel is dat je de kleintjes goed in de gaten kunt houden. Dus nee, eigenlijk is dit hét vakantiehuis voor je jaarlijkse familie-uitje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Patricia,
13-9-2018

Een heerlijk huis met prachtig zwembad en fijne tuin met overdekt,verwarmd terras! De kamers zijn heel fijn met ieder een eigen badkamer. Heerlijke bedden! Gezellige huiskamer en ruime keuken met koelcel wat wij echt ideaal vonden. Het enige minpuntje vonden wij de schoonmaak. De keuken (kasten)en vooral de toiletten waren niet zuiver helaas...Verder hebben we echt genoten van dit heerlijke huis! Prachtige omgeving om heerlijk te vertoeven. De bakker kwam de verse broodjes etc. netjes bezorgen tussen 08:00/09:00uur. Heerlijk ontbijten zo👌

Gereisd met vrienden in september 2018

een heerlijk weerzien

Doke Willems-Dokman,
3-9-2018

Onze tweede keer hier. Discrete maar behulpzame eigenaren, een heerlijk ruim huis dat overdacht en volledig is ingericht en de mooie omgeving. Het zwembad is fantastisch en buiten kan bij ieder weer gegeten worden onder de overkapping met eventueel verwarming. We voelden ons onmiddellijk weer thuis en willen best nog eens terug komen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig

Gerrie Kolvenbach,
5-6-2018

Geweldige accomedatie. Zeer mooi zwembad. Mooie kamers lekker relaxen . Mooie omgeving

Gereisd met vrienden in juni 2018

Een behaaglijk verblijf gehad voor een familie.

Cornelia Koelega,
13-5-2018

Goed zijn: de rustige en toch centrale ligging/ eigentijds en comfortabel ingericht / mooie duurzame bouw en materialen/ uitstekend en verwarmd zwembad/ heel veel leefruimte/ prima bedden. Kleine minpunten: niet elke kamer heeft eigen wc/ het keukengerei/ de schoonmaak had beter gekund.

Gereisd met vrienden in april 2018

Aanrader!

Nelleke,
26-4-2018

Wauw wat een mooi huis! De foto's kloppen precies met wat het is. Ruimte genoeg, een mooi terras, zwembad en sauna; goede faciliteiten, we misten niks. Echt een aanrader!

Gereisd zakelijk in april 2018

Absoluut voor herhaling vatbaar!

Families Baeyens, Nomes & Co,
8-11-2017

Wij hebben ENORM genoten van jullie prachtige huis, zwembad, tuin, bedden enz.

Hierover hebben we een notitie in het gastenboek geschreven met gemeende opmerkingen.

Iedereen vond de vakantieweek zalig en voor herhaling vatbaar.

Wij zullen zeker reclame maken bij onze vrienden/kennissen/relaties!!!!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Een geweldige week met kinderen en kleinkinderen.

Familie de Jong,
30-10-2017

Een robuust en gezellig ingericht huis, met mooie slaapkamers, een praktische keuken, en natuurlijk het fantastische zwembad met sauna. Het prachtige herfstweer en de gastvrije en vriendelijke benadering van de verhuurders maakten het verblijf voor allemaal (groot en klein) aangenaam en voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Vakantiehuis info

• Aantal personenMeer dan 12

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gîtel Salle 1024 in Bertogne, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gîtel Salle 1024 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.