Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiehuis info

109 Reviews over Gîtel Salle 1024

• 9FamilieSuijkerbuijk02-01-2020

Wij hebben een heerlijke kerst gehad met familie.

Heel mooi huis met alles erop en eraan. Beddengoed, handdoeken (ook voor zwembad en sauna), badjassen en badslippers. Ook in de keuken basis zoals koffie, thee, kruiden aanwezig en automatisch bonen-koffieapparaat. Zwembad en sauna heerlijk. Spellen, sjoelbak e.d. Volwassen kinderen maar ook kleinkinderen hebben zich prima vermaakt. Mooie wandelingen vanuit het huis de natuur in .. en ... Geen verrassingen achteraf: prijs alles inclusief, ook verbruik gas- elektra en schoonmaakkosten!

• 10Fam. Eren06-12-2019

Het huis is zeer geschikt voor grote groepen. We waren zeer tevreden over alles wat het huis te bieden heeft. Er is echt aan alles gedacht. Daarnaast een goede ontvangst en begeleiding door de vriendelijke gastvrouw en heer.

• 9Familie Reus29-10-2019

Ideaal verblijf voor een grote groep.

Mooi verblijf. Aan alles is gedacht. Je hoeft niets mee te nemen.

• 9W.A. Viguurs21-03-2019

geweldig

Voor mijn 65 verjaardag een lang weekend naar Gitel1024 met alle kinderen en kleinkinderen geweest. De kleinkinderen hebben zich kostelijk vermaakt in het zwembad, en de volwassenen hebben uitgebreid gebruik gemaakt van de sauna en zwembad.. De grote keuken is volledig ingericht om met een groep de maaltijden te kunnen bereiden,(onze groep was 18 personen).Helaas hadden we minder weer, maar er waren in huis genoeg spelletjes om het gehele weekend onvergetelijk te maken. Ina en Gerard bedankt voor de hulp en adviezen. Bea en Wim Viguurs.

• 9Els27-12-2018

Magnifique!

Al jaren zijn we als gezin verwend met gastvrijheid in combinatie met omgeving en verblijf. Het afgelopen jaar , tijdens de warmste week van 2018, werden we echter verrast door alle extra faciliteiten die het huis ons bood. Koelcel, airco, zwembad, sauna, tuin, barbeque, tafeltennis enz. Supermarkt op ong. 13 km, Ina en Gerard , bedankt voor de gastvrijheid, het was subliem. Herinneringen bouw je op, deze is om nooit te vergeten.

• 9Fam van Rossum02-12-2018

we hebben een uitstekend familie weekend doorgebracht in het Gitel. Het is een uitstekend huis. Goed ingericht veel ruimte en goede slaap en badkamers. Het goed verwarmde binnenzwembad was een eldorado voor de zowel de kleinkinderen als de volwassenen. Familie de Laat is bijzonder behulpzaam en gastvrij. Komen zeker weer terug

• 10Fam. Mijnhardt23-09-2018

Geweldig huis met een top zwembad en prima Wifi

Onze jaarlijkse familievakantie met 14 personen, waarvan 6 kleine kinderen, is voor ons een heel belangrijk moment om bij te tanken van een druk jaar met veel verplichtingen. Wij zijn dan ook kritisch als gaat om comfort. Deze keer in de Gite Salle hadden we daar absoluut niet over te klagen: een geweldig huis, zeer schoon, van alle gemakken voorzien, een prachtig zwembad, een heerlijke buitenkeuken, prima bedden (inclusief beddengoed, badlakens en badjassen), ruim sanitair en als klap op de vuurpijl een zeer praktische inloopijskast. Ruimte genoeg overal, uitstekende wifi door het hele huis en hele hulpvaardige eigenaren. Is er dan niets op deze prachtige plek aan te merken? Misschien dat de omheinde tuin wat te besloten is, maar het voordeel is dat je de kleintjes goed in de gaten kunt houden. Dus nee, eigenlijk is dit hét vakantiehuis voor je jaarlijkse familie-uitje.

• 8Patricia13-09-2018

Een heerlijk huis met prachtig zwembad en fijne tuin met overdekt,verwarmd terras! De kamers zijn heel fijn met ieder een eigen badkamer. Heerlijke bedden! Gezellige huiskamer en ruime keuken met koelcel wat wij echt ideaal vonden. Het enige minpuntje vonden wij de schoonmaak. De keuken (kasten)en vooral de toiletten waren niet zuiver helaas...Verder hebben we echt genoten van dit heerlijke huis! Prachtige omgeving om heerlijk te vertoeven. De bakker kwam de verse broodjes etc. netjes bezorgen tussen 08:00/09:00uur. Heerlijk ontbijten zo👌

• 9Doke Willems-Dokman03-09-2018

een heerlijk weerzien

Onze tweede keer hier. Discrete maar behulpzame eigenaren, een heerlijk ruim huis dat overdacht en volledig is ingericht en de mooie omgeving. Het zwembad is fantastisch en buiten kan bij ieder weer gegeten worden onder de overkapping met eventueel verwarming. We voelden ons onmiddellijk weer thuis en willen best nog eens terug komen

• 9Gerrie Kolvenbach05-06-2018

Geweldig

Geweldige accomedatie. Zeer mooi zwembad. Mooie kamers lekker relaxen . Mooie omgeving

Vakantiehuis Gîtel Salle 1024 info

Entertainment

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)