• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

accommodaties Bertogne met airco

Geen resultaten

Probeer je zoekopdracht aan te passen. Hier zijn enkele ideeën:

• Kies een ander gebied
  • Verwijder één of meerdere filters

Reviews over Bertogne

prachtige omgeving

Myriam
    10-6-2018
    Mooie wandelingen die starten vanaf de parkeerplaats bij de kerk en bij het oorlog gedenkteken tegenover de kerk. Rustig authentiek dorp.

Een aanrader!!!

Edmond Baert
    23-8-2016

Wij vonden alles super! Alles werkt, lage waterdruk maar is dit de eigenaren aan te rekenen?

Super privacy en uitzicht! De 4 stapelbedden op de bovenetage hadden geen eigen ruimte

maar onze groep had daar geen probleem mee! Prachtig vrij uitzicht op de weilanden, heuvels , roofvogels

en zwaluwen en heerlijke wandelingen! Eigenaren voor vragen altijd telefonisch bereikbaar!

Wij komen terug!

Geniet van rust en de natuur !

Karine
    22-4-2015
    In Bertogne zelf is zo goed als niets te beleven. Wandelaars en fietsers komen hier wel goed aan hun trekken. Een winkel is er op ongeveer 5 min. rijden met de wagen.

Mooie omgeving

Lucas Clerkx
    30-3-2015
    Het is heerlijk wandelen in de mooie groene omgeving. Ook mooi op de mountainbike.

mooie wandelingen

peeters herman
    3-11-2014
    voor wie van rust en natuur houdt
Bertogne scoort een 7,6 uit 10, op basis van 28 reviews