Vakantiehuis

2 reviews over Vakantiehuis Villa Mathilde in het Nederlands

Dit nooit meer

Peggy Rosseel
14-5-2016

Dit huis is een ramp. Bij aankomst ruikt het muf, het stinkt. Er staan deuren tegen een trap die kunnen vallen. De oven en barbeque zijn smerig De noodtrappen zijn gaten gemaakt door het terras Er is geen tuin, geen uitzicht, drukke baan Het bestek ed was nog smerig van de vorige bezoekers De keuken zat onder de mieren. Goor! Sorry!

Gereisd Met vrienden in mei 2016
Steve, directeur, 2-6-2016

Tja, tijdens uw verblijf geen klacht ontvangen, ook erna niet. Jullie hebben de woning als een varkensstal opgeleverd en daar is een klein bedrag voor aangerekend. (59,00) Kennelijk is dit een wraakactie en dan schrijf je hard werkende mensen even naar de kelder, dapper hoor! Hartelijk dank mevrouw Rosseel

mooie plek

hans
18-8-2011

vakantiehuis voldoet aan de verwachtingen het ligt alleen pal aan de staat naar la roche dit is met kleine kinderen een nadeel verder een goed verblijf gehad en alles was perfect geregeld

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Vakantiehuis info

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Villa Mathilde

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Villa Mathilde in Berismenil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Villa Mathilde zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.