Bed and Breakfast La Barak

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

53 reviews over Bed and Breakfast La Barak

• 10Tatjana22-07-2019

Rust, mooie kamers en heel lekker ontbijt.

Mooie en nette kamers, goed bed. Ontbijt was heel lekker, gezond en gevarieerd. Prachtig zicht op de natuur vanop het terras. Zeer gastvrije eigenaars. Een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Rosette Van Bylen30-06-2019

Top locatie

La barak is rustig gelegen met zicht op ardense heuvels. Er vertrekken verschillende mooie wandelingen die duidelijk bewijzerd zijn adhv de wandelkaart. De kamer is ruim en koel, ideaal tijdens hittegolf. Ontbijt was lekker en verzorgd met variatie elke dag. Eigenaars heel vriendelijk en gastvrij.

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Kathleen Mariën25-11-2018

Zeer aangename b&b met heel lekker ontbijt.

Zeer ruime, propere kamers. Geweldige ontvangst. Het ontbijt telkens opnieuw lekker, fijn en zeer gevarieerd. In de omgeving kan je prachtige lange, maar ook korte wandeltochten maken. Een aanrader!

Gereisd met vrienden in november 2018

• 10Annick25-11-2018

Super sympathieke B&B

Gelegen in een doodlopende straat, naast een koeienboer en tenmidden de schaapjes. Ivan en Leen, de eigenaars doen er alles aan om je thuis te laten komen. Heerlijk slapen en ‘s morgens verwend worden met een superontbijt waarmee je een heel eind in de dag mee voort kan. Heerlijke wandelpaden of mountainbikeparcours in de buurt. Leen en Ivan sturen je naar de lekkerste plekjes om ‘s avonds te eten. Wij van schaapjes houdt, iis aan het juiste adres : Aagje, Adèle en Cien wirden door de gastheer al even hard in de watten gelegd als de gasten van La Barak. Hier kom je gegarandeerd terug!

Gereisd met partner in januari 2018

• 10Soentjens Rene27-10-2018

Prachtige plek

Zalige mensen , mooie omgeving , heerlijk om te wandelen, knap uitzicht kortom super

Gereisd met vrienden in januari 2018

• 10Patrick24-07-2018

Mooi , Gezellig , Goed

Kamers heel goed , ontbijt ook zeer lekker en Ivan en Leen zijn zeer leuke en gastvrije mensen

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 10Patricia en Herman21-05-2018

Een echte aanrader!

Wij waren reeds meerdere keren te gast in La Barak. Ideale locatie voor daguitstappen in de ruime omgeving. Zeer verzorgde B&B, mooie en rustige ligging, ruime kamer, zeer gastvrije uitbaters, lekker ontbijt in de leefruimte, vele tips, ecologisch ingesteld, ... Leen en Ivan doen er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Negatieve punten kunnen we echt niet bedenken... Kortom, een echte aanrader!

Gereisd met partner in april 2018

• 9JorisAnn16-04-2018

Aanrader !

Prima ligging in mooie streek voor wandelen, fietsen en proeven. Heel vriendelijke uitbaters. Heerlijk gevarieerd ontbijt. Ruime kamers. Echt proper en vrij modern. Kindvriendelijk. Wij komen zeker nog terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

• 10Gerd en Paul22-02-2018

Een fantastisch verblijf bij heel gastvrije mensen

De prachtige natuur en de mooie uitstraling van de b&b zorgen voor een rustige sfeer.

Gereisd met partner in februari 2018

• 10Wim Leyssen15-02-2018

Geweldig

Geweldig ! Prachtig uitzicht, heel netjes, fantastisch ontbijt, warm ontvangst. Niets op aan te merken

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

0 tips over Bed and Breakfast La Barak