Vakantiehuis Fermette Dumont

Vakantiehuis Fermette Dumontsterstersterster

7Goed

België, Luxemburg, Berismenil

Op vakantie geweest naar Fermette Dumont?

7Goed

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info
Tonen op kaart

2 reviews over Vakantiehuis Fermette Dumont

• 6ejbannink28-10-2013

Gite

Dit weekend met vrienden geweest. 2 nachten verbleven. Er was internet. Huisje heeft een nette badkamer en 2 aparte toiletten. 3 slkamers waarvan 2 met 2pers en 1 met 1 2pers en een stapelbed. Er lagen dekens op de bedden en er waren wat 1 pers. dekbedden in de kast. Nette keuken met koffiezetter, waterkoker, oven, vaatwasser en ruime koelkast. Alles betrekkelijk nieuw. Voldoende servies en kookgerei. In het dorp is niet veel te beleven. Geen supermarkt meer en een "bruin"cafe op loopafstand. Wel een paar ATB routes langs de deur. Ondanks dat ze allemaal erg streng zijn met de sortering van afval ( 6 verschillende bakken) vind ik het vreemd dat rondom de huizen in het dorp veel afval in afgelegen tuinen ligt. Jammer dat veel vakantiewoningen in België het vakantiegevoel bederven met een leuke rekening voor het gebruik van energie. Verder zijn we wakker gehouden door de hond van een paar huizen verderop. Wekelijk waar, beide nachten niks anders dan constant hard janken

Gereisd met vrienden in oktober 2013

• 8i.vonk treure09-03-2008

wij zijn hier al 10 keer geweest om te wandelen.Het is een heerlijk huis en een prima omgeving.Supermarkt is voor de deur,cafe restaurant is op loopaf- stand.Wat wil je nog meer.

Gereisd met vrienden in maart 2008

0 tips over Vakantiehuis Fermette Dumont