Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

14 Reviews over Bon Vivant

• 10Jurgen Vanwelsenaere26-09-2016

Super weekend

Prachtige locatie. Sfeervol vakantiehuis die voorzien is van alle faciliteiten. Ruime kamers met uitstekende matrassen. Onze kinderen hebben er naar hartlust kunnen spelen. Ligging niet ver van La Roche en Durbuy. In het dorpje is er op loopafstand een leuk restaurantje met een prima kaart.

• 10Jolanda Berendsen25-11-2014

Mooi huis

Vakantiehuis Bon Vivant is met onze vereniging goed bevallen. Gezellige sfeer in huis. Het was schoon en goede bedden. Mooie omgeving.

• 10Jasper en Eva Cillessen22-11-2014

Bon Vivant is

Vorig jaar waren wij ook in Bon Vivant en dit jaar is het hele interieur vernieuwd, alle houten kozijnen vervangen. Het is prachtig geworden. Wij hebben er weer een heel gezellig weekend gehad. Bedankt Jos.

• 10Emma van Wegen20-11-2014

Bon Vivant is ons heel goed bevallen

Wij hebben een fantastisch weekend gehad. Mijn opa en oma waren 40 jaar getrouwd en dat hebben wij daar gevierd. Mooi , sfeervol en schoon huis!

• 10Jan de Winter20-11-2014

Mooi vakantiehuis van alle gemakken voorzien

Schoon en mooi ingericht vakantiehuis. Wij hebben het er prima gehad met onze familiegroep. Leuke spellen aanwezig en prima bedden

• 10Annet de Ruiter19-11-2014

Prachtig weekend gehad in een mooi vakantiehuis

Een super locatie. Met 20 personen in de leeftijd van 2 jaar tot 65 jaar. Veel ruimte met voor ieder wat wils. Een goede keuken, sfeervolle eet en zitkamer, prima bedden en goed sanitair. Kinderen konden allemaal spellen doen. We hebben een fantastisch familie-weekend beleefd. Zeker voor herhaling vatbaar. Gewoon super.

• 4ireneclementine22-10-2014

Niet de moeite waard

Best aardig en groot huis. Wel jammer van de vele kleine kamertjes. Niet echt plek om met een groep bij elkaar te zitten. Op onze slaapkamer hing een doordringende nare geur die we maar niet weg konden krijgen, ook niet met open ramen. In de kelder en keuken liepen muizen. Daar moet je van houden, persoonlijk ben ik geen fan. Mooi en rustig dorpje, bomvol met prachtige vakantiehuizen.

Jos, Eigenaar, 17-11-2014

Deze groep heeft gaten in een wand op slaapkamer 9 getrapt en een tomatengevecht gehouden. Euro 550,- schade en men heeft de borg daarom niet terug gekregen. Men heeft de eigenaar bedreigd met zeer slechte recensies op Zoover indien met de borg niet zou terug krijgen. Eerst schade veroorzaken en dan een maand later nog deze onwaarheden schrijven. Het is zo oneerlijk!

• 1els keulen22-10-2014

Bon Vivant zeer slecht bevallen

Het huis was niet schoon, er liepen kakkerlakken. De reling bij het balkon zit los, zodat het levensgevaarlijk was, en we er zeker niet met kleine kinderen heen zouden gaan. Uit de douche kwam een putlucht die overal in huis te ruiken was. De inrichting van de keuken was rommelig en zeer matig, de theepot had bijv. geen deksel, de pannen waren zeer matig. Het licht in de keuken is ronduit beroerd, je staat in je eigen schaduw. Het huis is bijzonder ongezellig ingericht. Echt een afrader dit huis.

Jos, Eigenaar, 17-11-2014

• 10Frits25-06-2014

Mooi karakteristiek huis met goed faciliteiten

Wij hebben een prachtig weekend gehad in Bon Vivant. Het huis is helemaal vernieuwd in dit voorjaar (2014) en heel gezellige inrichting en hele goede boxspringbedden. Prachtig uitzicht over de bergen vanaf de eetkamer. Kinderen vonden de tuin en spellen (tafeltennis en tafelvoetbal) heel leuk. Mooie wandelingen in de buurt gemaakt en het gezellige La Roche bezocht dat op 10 minuten rijden ligt. Wij komen in 2015 weer!

• 4Venhuizen21-06-2013

Een foute keuze

Al jaren huren we met een groep van 5 gezinnen een huis in de Ardennen in het Pinksterweekend. Afgelopen leer was het een grote teleurstelling. Het huis was door een amateur in elkaar geklust. Het gaf de indruk van een goedkope shoarmatent. slordig en gevaarlijk, losse stopcontacten en losse draden. Er waren meerdere lekkages, schimmel, geen verwarming in de centrale ruimte. Wel een houtkachel waarvoor je 10 euro per zak hout moest betalen. De keuken had veel te weinig capaciteit om voor 20mensen te koken. Het naarste was de ervaring met een soort van contactpersoon. Je kon deze man bellen. Wij deden dat omdat de TV niet werkte. hij meldde dan dat hij dat niet kon verhelpen en gaf de schuld aan Belgie, lekker makkelijk. Na het weekend contacteerden we de eigenaa. Na een hoop gezeur kregen we een reaktie. Hij ontkende dat er iets mis was en de concrete mankementen noemde hij in zijn reaktie gewoon niet meer. En dit voor meer dan 1700 euro!

Vakantiehuis Bon Vivant info

• CafeNiet beschikbaar