Vakantiehuis La Ferme Tirou

1 review over Vakantiehuis La Ferme Tirou in het Nederlands

Heerlijk rustig

Fam Vogelaar
11-4-2009

We zijn in april met 11 personen hier geweest waarvan 1 kind en 10 volwassenen. Huis zit aan verhuurde gedeelte, huis word nog opgeknapt, buiten daarvan wel een beetje rommelig. Maar gedeelte wat verhuurd word is netjes. Grasveld om balletje te trappen, wat beestjes (kippen, schapen, geitjes, varkens, koeien, hond en katten) Jeu de Boules baan(ballen aanwezig in kast), pooltafel. Geen stapelbedden meer zoals op internet staat maar 1 kamer met 3 losse bedden. Rest allemaal 2 pers bedden. Allemaal grote, ruime nette kamers. Douche komt niet heel veel water uit. Per 4 personen 1 badkamer met WC en douche (2 met bad) Grote keuken met alle gemakken voorzien: senseo, sinaasappelpers, koffiezet app, waterkoker, oven, magnetron en vaatwasser! Living met openhaard, grote tv met dvd. Kortom heerlijk huis voor grote groep,met rustige, mooie omgeving voor een goede prijs!

Gereisd Met oudere kinderen in april 2009

Vakantiehuis info

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Terras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Ferme Tirou in Bellefontaine, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Ferme Tirou zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.