Géén boekingskosten

Meer vakantiehuis info

8 Reviews over L'Abeille Rouge

• 1Barry Knobel20-08-2015

Dit nooit meer

Wat een aanfluiting is dit object. Het is prachtig gelegen, maar er wordt kosten nog moeite gespaard om het de huurder zo moeilijk en onaangenaam mogelijk te maken. Nog nooit zo'n slechte ervaring gehad in de Ardennen! Een kleine opsomming:

1. De hele keuken inclusief materialen zijn te vies om aan te raken, we hebben eerst alles moeten afwassen (en het overigens nog steeds niet schoon gekregen)
    2. Geen (bed)textiel aanwezig en geen handdoeken.
    3. Je afval dien je in de auto mee te nemen en af te geven bij een gezamenlijk punt.

Je wil als huurder 'ontzorgd' worden, even genieten. De verhuurder van dit object er alles aan doet om dat juist niet te bewerkstelligen.

En last but not least: We kregen onze borg niet terug omdat we het afval niet hadden gescheiden en de rolgordijnen van de muren zouden hebben getrokken.

Kortom ik raad u aan om wat verder te kijken dan de

• 4Fam-VDP17-06-2015

Mooi met grote korrel zout

Vakantie in Krokus '15 doorgebracht. Ligging : verharde aardeweg naar huisje met steile helling naar beneden om er te geraken. Fenomenaal zicht, gazon onderhouden. Geen garage hoewel in boekje aangekondigd. Kuisploeg geen werk naar behoren geleverd - zie foto's (haar aan douche, stof in slaapkamer, zakdoek onder kussen). Ruime mooie living, keuken en tafel gewoon in orde. Badkamer via erg smalle draaitrap naar beneden. Totaal niet gekuist en veel mieren op bezoek. Ardennen-Online niet tussengekomen en quasi geen compensatie voor gekregen (schandalig om zo te moeten wassen). Kindvriendelijk door in kelder pingpong- en voetbaltafel. Moet mooi weer zijn om ten volle te kunnen van genieten en buiten te zijn, anders niet de moeite. Gezien prijs (middenklasse) prijs/kwaliteit niet geweldig (mooie ligging, uitzicht, ruime living tov kleine badkamer, ontbreken hygiëne, nauwe draaitrap)

• 10Bert24-06-2012

Voor de echte rustzoeker

Wat een fenomenaal uitzicht geniet je van op dit terras en vanuit de chalet! Ongeziene ongerepte natuur. Geen lawaai van buren of verkeer. Deze pas gerenoveerde chalet gaf ons alle rust die wij verwachtten van een vakantie in de Ardennen. Enkele leuke culinaire restaurants in de nabije omgeving, fantastische wandelingen, ... Wij komen zeker terug!

• 9Halsberghe Bea16-11-2011

Prachtig uitzicht

Een mooie kant vande Ardennen.Gezellige en rustig gelegen vakantiewoning met het nodige comfort in een prachtige omgeving. Vanop het terras en in de chalet een prachtig uitzicht. Veel speelruimte voor kinderen in de woning en in de tuin. In de omgeving valt er veel te beleven zoals mooie wandelingen, stadjes en andere bezienswaardigheden die vermeld zijn in het informatieboek voor de huurders.

• 9Sarah Van Haute08-11-2011

Chalet gelegen in prachtig stukje natuur

Via een kleine privé-oprit bereik je de chalet, die een adembenemend uitzicht biedt op het Ourthe dal. Uren hebben we gespendeerd op het terras, genietend van het prachtige uitzicht terwijl de kinderen verstoppertje spelen in de grote tuin. Voor kinderen vanaf drie-vier jaar en zeker voor de lagere schoolkinderen is dit een droomhuis (reuzetuin, bomen klimmen, in de boomhut kruipen, tafeltennis en tafelvoetbal ,...).

De inrichting is niet luxueus, maar alles is voorhanden. Er is een raclettetoestel aanwezig waar we meermaals gebruik van hebben gemaakt. De chalet ligt in een prachtig wandelgebied, maar ook dicht bij stedeb zoals La Roche en Durbuy

• 9Sarah Van Haute07-11-2011

Chalet op prachtige locatie

De inrichting is niet luxueus, maar alles is voorhanden. Er is een raclettetoestel aanwezig waar we meermaals gebruik van hebben gemaakt. Er is centrale verwarming en zelfs vloerverwarming, maar tevens ook een gezellige houtkachel. Als je in de chalet bent heb je het gevoel helemaal afgelegen midden in een adembenemende natuur te zitten, terwijl er toch een delhaize en bakker is in het dorpje op een tweetal km. De chalet ligt in een prachtig wandelgebied, maar ook dicht bij steden zoals La Roche en Durbuy.

Kortom, zeker een aanrader. Wij komen terug.

• 9M. de Bie31-08-2010

Een echte aanrader ...

Heerlijk rustig gelegen, middenin de natuur, en met een fantastisch uitzicht. Dit is wat wij ons van de Ardennen voorgesteld hadden. Het huisje is knus ingericht, niet luxe, maar wel prima en voldoende. Het ligt op een hellend terrein, dus je moet wel goed ter been zijn (voor baby's en peuters is het wat minder). Wij hadden goed weer en hebben van prachtige zonsondergangen genoten. Dichtstbijzijnde supermarktje op 2 km, dus een auto heb je hier absoluut nodig. Veel bezienswaardigheden en prachtige stadjes in de omgeving (Hotton, Durbuy, La Roche, Parc Chlorophylle), meer dan genoeg te doen, maar je moet er wel op uittrekken. Wij en ook onze kids (13, 12 en 8 jaar) hebben zich prima vermaakt (tafeltennis, bomen klimmen, wandelingen, kanoën etc.). Een aanrader, wij komen zeker terug !!

• 6Paul Verlinden20-02-2009

Mooi huis, maar daarmee is alles gezegd.

Mooi uitzicht, en op het eerste gezicht een mooie woning, maar het interieur is ver ondermaats, het ergste en het gevaarlijkst is het terras en de trap er naar toe, die is bij regen gevaarlijk spekglad, ik vermoed dat de eigenaar alleen maar op het geld op uit is, maar met de huurders hun veiligheid geen rekening houd

Vakantiehuis L'Abeille Rouge info

• InternetNiet beschikbaar