Géén boekingskosten

Hotel Melba

BelgiëLuxemburgBastogne

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Melba voor je op een rij gezet:

8.8FantastischScore uit 16 reviews

8.8FantastischScore uit 16 reviews

• Rolstoel toegankelijk

17 Reviews over Melba

• 8Miek23-08-2021

Prima hotel, centraal en toch rustig

Prima drie sterren hotel. Super centraal gelegen, met gratis parking en toch rustig. Omgeving heeft veel te bieden.

• 10Reginald08-12-2020

Enkele dagen er tussenuit.

Het verblijf was echt een angename verrassing. De ontvangst was er zeer vriendelijk en de toeristische informatie was ook hel goed. Bovendien kag het hotel op 200 meter van het centrum en beschikte over een eigen gratis parking. Ontbijtbuffet kon in een gesloten buiten veranda en volledig in orde met de hygienische coronamaatregelen. Boivendien waren de kalers heel ruim en hypermodern ingericht.

• 9Marco23-04-2019

Zeker een aanrader.

Het hotel ligt 100 meter van het centrale plein van Bastogne. Het betreft een netjes hotel met een degelijk ontbijt.

• 9Ph.W. Wierda02-03-2019

Mijn partner en ik verbleven in 2016 in het hotel, in een prachtige kamer: zitkamer met tv; slaapkamer met tv; badkamer met bad en douche; toilet. Alles brandschoon. Rustig kamer. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel. Lekker diner, zeer goed ontbijt en dat alles voor een zeer redelijke prijs. Ruime parkeergelegenheid. Dicht bij het gezellige centrum van Bastogne

• 9Jakob17-08-2015

top

Persoonlijke aandacht. Veel service

• 7ruud11-08-2015

Centraal gelegen met eigen parkeerplaats

Keurig net hotel met helaas zeer beperkte menukaart

• 9Anja24-06-2015

Fantastische kamer

Geweldige kamer met grote bedden een lekker zitje, flatscreen met zenders in diverse talen, een bureau, minibar en zeer luxe badkamer met ligbad en inloopdouche. Heel prettig is het toilet apart. Tevens ligt het hotel niet ver van snelweg E25 op de route van Frankrijk naar Nederland en is makkelijk te vinden. "s Morgens wordt er een uitstekend en uitgebreid ontbijt gepresenteerd. Zeer vriendelijke bediening en spreken meedere talen, ook Nederlands.

• 6leon14-05-2013

De locatie is perfect; binnen 5 minuten loop je naar de belangrijkste straten en ook kan je (gratis) prima in de straat parkeren. Het hotel ondergaat inderdaad een verbouwing, maar daar hebben wij niets van gemerkt. Wij kregen een nieuwe kamer en die ziet er fraai uit maar in detail soms toch wat slordig afgewerkt...jammer! Slordig geverfd (overal vlekken), kranen die omgedraaid blijken te werken (warm=koud en omgekeerd), etc. Maar eigenlijk viel ons vooral het ontbijt wat tegen; er was veel op (geen broodjes, geen ei, geen sap, etc) en dit werd eigenlijk niet bijgevuld of daar werd in ieder geval niet goed op gelet, terwijl wij ruim op tijd waren. Het ontbijt is tot 10.00; overigens wel apart als je dan rond 10.30 de eigenaar zelf nog aan een tafeltje van ontbijt ziet genieten. Voor ons prima voor één nacht.

• 0André09-03-2012

Mooie ligging nabij Centrum

Hotel Melba wordt momenteel grondig verbouwd, tevens wordt er een vleugeltje aangebouwd (mrt 2012). Dat liet ons even schrikken bij aankomst want de voorkant stond in de steigers en een grote bouwkraan zwaaide over het hotel. Desondanks hebben we nauwelijks overlast gehad van de werkzaamheden. De bouwers begonnen om 08 uur en dan waren wij al op, maar uitslapen zal misschien iets moeilijker worden...De service van het personeel was uitstekend: klein probleempje met internet werd direct verholpen en extra handdoeken werden in no-time verstrekt. Bijzonder is dat er een PC op de kamer staat met de LCD-TV als scherm. De WIFI deed het niet maar met genoemde voorziening was dat geen probleem. Prima ontbijt, eigen P-plaats en rustige ligging direct bij het Centrum.

• 8Bogeyz01-08-2011

Perfect !!

Prima hotel, perfecte service en een goed ontbijtbuffet !!

Hotel Melba info

• AirconditioningNiet beschikbaar