Vakantiehuis Le Moulin d'en Bas

Vakantiehuis Info

4 reviews over Vakantiehuis Le Moulin d'en Bas in het Nederlands

• 4J.W. Waters26-11-2012

Opgelicht

Het vakantiehuis Le Moulin d'en Bas vlakbij Bastogne (België) is een prachtig huis, MAARR.. de huur is hoog, de borg idem dito waarbij je vreselijk lang op teruggaaf moet wachten. De eigenaar woont ernaast en wij weten zeker dat wij óók zijn kosten van het lange weekend hebben betaald. De extra kosten van water, elektriciteit en verwarming was, terwijl we uitstapjes maakten en het geheel dus uitstond, belachelijk hoog! bijna €300,- (met 9 mensen??) Het jaar erop kon onze vereniging niets meer vinden ivm laat boeken voor die omgeving en wat denk je.. precies hetzelfde.. De verhuurmaatschappij ingelicht tot twee keer toe maar geen enkele reactie. Bewijs het maar..

1Prijs/kwaliteit
      8Hoeveelheid ruimte

Met vrienden

• 5Sasja18-09-2011

Na 7 weken borg nog niet terug....

Hele mooie grote keuken. Met mooi terras en leuk uitzicht op stukje gras waar geitjes en hertjes rondlopen. Heel mooi groot huis, de omgeving beetje saai. Eigenaar spreekt alleen Frans. Wij moesten met 10 personen 225 euro betalen voor gas/water/licht voor een weekend, gezien de duurdere energieprijzen in Frankrijk was dit wel reeel. Nadeel is echter dat ik borg betaald had, en de energierekening hier niet vanaf mocht trekken en dus alsnog moest betalen. Borg zou binnen enkele dagen teruggestort worden. Nu 7 weken later nog steeds de borg niet terug ontvangen!

6Prijs/kwaliteit
      9Hoeveelheid ruimte

Met vrienden

• 5Holkenborg15-05-2011

fantastische huis, maar nooit meer

Het huis is mooi, de eindafrekening niet. Hoewel we hadden getekend voor de energieprijzen (te goed van vertrouwen, niet op de hoogte van wat normaal is), was de eindafrekening flink schrikken. We moesten 270 euro bijbetalen voor drie dagen, in een weekend waar we de verwarming niet hadden gebruikt (paasweekend 2011 was lekker warm!). Onverklaarbare cijfers werden erbij gehaald en het vervelende was dat meneer Keller 500 euro borg in zijn bezit had. Omdat hij natuurlijk helemaal niets van ons commentaar begreep, hebben we uiteindelijk betaald. We kregen de borg ook nog eens een week te laat terug. Een leuk weekend voelt dan toch zuur aan, want je voelt je bekocht. Dus als je besluit te gaan: let op de energieprijzen, zorg in ieder geval dat je op de hoogte bent van wat normaal is! Villa xl vroeg naar onze bevindingen, maar gek genoeg zijn deze niet geplaatst!

7Inrichting
      3Prijs/kwaliteit
      8Hoeveelheid ruimte

Met jonge kinderen

• 6G. & A. Delbeke-Schreel31-01-2010

Fantastische plek maar nooit meer!

Onverklaarbare kostennota De kostennota bij het vertrek, enkel voor energie (electriciteit, gas, stookolie, water), bedroeg 350 € waarvan bv 48 € alleen al voor water, na een verblijf van 1 week met 10 personen (waaronder kleine kinderen). De logica van de kostennota is niet te achterhalen. Indien u huurt neem in ieder geval zelf de meterstanden op bij aankomst en vertrek en heb de gangbare energietarieven bij de hand. Betalen moesten we wel, de eigenaar had onze 500 € borg in de hand. Deze borg heeft hij overigens te laat terugbetaald.

9Inrichting
      3Prijs/kwaliteit