Camping De Renval

Meer camping info

17 reviews over Camping De Renval

• 5verachtert05-08-2013

vuil

wc's geen bril de douche schimmel op de muren word niet goed of niet gepoetst

• 5Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 5Herman03-08-2013

Verwaarloodsde camping

Wij verbleven in Juli 2013 2 nachten op deze camping. De ligging van de camping is goed voor bijvoorbeeld een bezoek aan Bastogne en omgeving. De trekkersvelden zijn ruim. Het sanitair is in zeer slechte staat en wordt niet of nauwelijks schoongemaakt. Smerig! Verder bestaat de camping voor een groot deel uit vaste plaatsen met veel verwaarloosde stacaravans, niet echt aantrekkelijk. Wij reizen met een camper, hiervoor zijn geen voorzieningen aanwezig.

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2013

• 10LOJO26-12-2012

Heel rustige Camping

Wij Staan al 8 jaar met een Residentele caravan op CAMPING RENVAL ,heel rustige camping , Franstalige en Vlamingen kunnen goed met elkaar opschieten , de beheerder Rosario is met zijn camperders begaan , zeer vriendelijk persoon , het café vinden wij prima , het eten in het vinden wij lekker restaurant , in de zomer maanden is er altijd iets te doen ,,hele mooie omgeving , de camping ligt heel centraal, met veel winkels , je kan ook gaan wandelen , ligt ook dicht bij Luxemburg , het personeel die er nu is , is zeer vriendelijk , alleen wat jammer de ze geen nederlands spreken , maar wij proberen wat Frans te spreken ,de camping is heel kind vriendelijk
    Lorette en John

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2012

• 8Johan Soeteman22-08-2012

mooie camping

mooie camping met goed onderhouden velden. leuke omgeving op loopafstand van het centrum. aardige mensen die de camping beheren en moeite doen voor de gasten. prijs voor een overnachting is zeer redelijk, alleen weinig keus voor het eten. ik kom zeker weer op deze camping terug.

• 4Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2012

• 8Nicolette04-09-2011

Makkelijke doorreiscamping!

Fijne camping, prijs viel ons mee 15.00 euro compleet! sanitair nieuw en vlakbij het gezellige centrum, mooie fietsomgeving.....

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6Bonny&Clyde20-07-2011

Gewoon maar/en te duur voor het gebodene.

We komen zeker al sinds 1994 hier,het sanitair is keurig vernieuwt sinds ons laatste bezoek in 2004 en nog nieuw (ze zijn nog bezig)maar de nieuwe eigenaren zijn een beetje doorgedraaft met de prijs.staanplaats 13,50 prijs per persoon 3,00 hond 3,00 WATER 3,00 electra 3,00 auto 3,00 de wifi is daarentegen gratis.Het bedrag dient nog vermeerdert te worden met de toeristenbelasting.We kregen nog de grappige vraag of we fietsen bij ons hadden,die waren namelijk gratis! Leuke bar met klein restaurant,grote speeltuin/midgetgolf en tennisbanen. Veel vaste plaatsen van diverse pluimage.

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair